Mode & Beauty alle pijlers

Ben ik daar te oud voor ?

09-03-2013 17:03 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben nieuw hier. Sorry als dit onderwerp al eerder aan de orde is geweest. Wil even jullie mening vragen..

Wij hebben een verjaardag. Ik wil een jurkje aan met zwarte laarzen. Maar mijn man vindt dat er niet altijd als een paasei bij hoef te lopen. Hij zegt: trek gewoon een spijkerbroek aan, net als de rest ! Ik ben 45 en slank. Hou ervan om er leuk uit te zien. Word ik hier te oud voor ofzo ? Ben eigenlijk best pissig op mijn man dat hij dit soort dingen zegt.
Ik vind een minirok best kunnen na 45, mits het gewoon goed staat.

TO, het klinkt als een vrolijk 'feel good' jurkje. Laat je niet onzeker maken of afdalen tot niveau grijze muis!
quote:dido68 schreef op 09 maart 2013 @ 17:13:

Het is een zwart jurkje met wat kleurige bloemen erop. Maar het heeft helemaal niks met een paasei te maken. Een overslag wel beetje sexy maar niet heel superstrak ofzo. Weet niet of pubermeisjes dat aan doen. Word er gewoon onzeker van. Weet diep in mijn hart wel dat het misschien leuk staat maar mijn man boort dat idee de grond in en geeft me het gevoel dat ik misschien voor l*l loop...Kan me zoals je het beschrijft niet voorstellen dat je eruit ziet als een paasei. Wat draagt je man zelf?
Heb het net aan m'n man gevraagd.....die vindt jouw man maar bekrompen (sorry, maar ben het wel met hem eens).
Een King Louie jurkje dus TO?
Vreemde man heb jij...mijn man vindt een jurk met laarzen altijd heel leuk!

Issie jaloers misschien?
Wat is er zo gewaagd aan een jurkje? Leuk juist dat je je niet laat verlslonzen. Mijn moeder droeg vroeger altijd simpel shirtje en spijkerbroek. Sinds een paar jaar heeft ze echter de HEMA jurkjes ontdekt en ziet ze er fantastisch uit. Ze draagt er een paar platte laarzen onder en 't ziet er gewoon classy en speels uit. Niet ordinair of zoiets.

GEWOON DOEN DUS! :D
quote:Banba schreef op 09 maart 2013 @ 17:16:

[...]

Alles kan natuurlijk, maar ik vind het niet chique.Knap dat jij zonder het rokje/jurkje en de persoon te hebben gezien een oordeel hebt....
Bedankt voor de reacties !
Jouw man moet gewoon waarderen dat zijn vrouw nog steeds slank en goedgekleed is! ;)
quote:Star schreef op 09 maart 2013 @ 17:17:

Een King Louie jurkje dus TO?Dan zijn we eruit, die kan niet meer
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind een mooi overhemd bij een man heel leuk staan. Dat wil hij niet aan. Hij draagt van die truien met capuchon van een sportwinkel :(
quote:melissa-x schreef op 09 maart 2013 @ 17:21:

Jouw man moet gewoon waarderen dat zijn vrouw nog steeds slank en goedgekleed is! ;)En weer eens met Melissa!
Wou ik zeggen Noes
quote:dido68 schreef op 09 maart 2013 @ 17:22:

Ik vind een mooi overhemd bij een man heel leuk staan. Dat wil hij niet aan. Hij draagt van die truien met capuchon van een sportwinkel :(Huh?! Ok....en dát is niet te ehm....frivool?
quote:dido68 schreef op 09 maart 2013 @ 17:22:

Ik vind een mooi overhemd bij een man heel leuk staan. Dat wil hij niet aan. Hij draagt van die truien met capuchon van een sportwinkel :(

Da's waarschijnlijk zijn probleem. Hij wil zelf geen aandacht aan zijn garderobe besteden en voelt zich 'underdressed' als jij er wel leuk en verzorgd bijloopt. Hahaha... Onzeker dus. Klinkt als een 15-jarig vriendinnetje ipv een volwassen partner.

Zijn probleem Dido! Lekker je jurkjes en laarzen blijven dragen.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
En je man is ook 45? Hoodies
quote:Grobbekuiken schreef op 09 maart 2013 @ 17:08:

Ligt er inderdaad aan over wat voor jurkje je het hebt. Mijn man kan het juist erg waarderen als ik een leuk jurkje met laarzen aan heb. Zelfs mijn 12 jarige zoon vindt me dan mooi (oh, en ik ben 44)Wat lief dat een jongen van die leeftijd dat laat blijken!
Ja sorry ik ben onzeker inderdaad.. anders zou ik dit niet plaatsen.
quote:melissa-x schreef op 09 maart 2013 @ 17:26:

[...]

Wat lief dat een jongen van die leeftijd dat laat blijken!

Het is ook een schat! Vind het ook hartstikke leuk, hij ziet me echt het liefst in een mooi jurkje/rokje met kousen en laarzen, nét z'n pa

Maarre...TO..jouw man kleedt zich toch ook niet naar wat jíj leuk vindt (een leuk overhemd)? Doe lekker aan waar jij je goed in voelt!
quote:ClaudeFiolle schreef op 09 maart 2013 @ 17:10:

Of wil jouw man dat je niet boven het spijkerbroeken-maaiveld uitsteekt? Ik krijg nu echt zo'n idee van een "doemaargewoondanblablabla"-omgeving, waar vrouwen lelijke dingen over een andere vrouw gaan zeggen als die wél haar best doet er leuk uit te zien. Daar zou ik dan dikke poep aan hebben.

Dikke poep met een paarse strik.Hear hear!
Ok nogmaals bedankt..ik ga het jurkje gewoon aan doen (denk ik ;)
45 en hoodies is lekker volwassen ja.

Maar als een man dat aan wil, moet hij dat lekker doen.

Wel jammer dat hij zijn eigen gebrek dan op TO gaat projecteren en zegt dat zij geen jurkje aan moet doen.
quote:dido68 schreef op 09 maart 2013 @ 17:30:

Ok nogmaals bedankt..ik ga het jurkje gewoon aan doen (denk ik ;)Doen meid!
Maar goed misschien vindt man het wel gewoon echt een lelijk jurkje? Vindt hij ook wel eens jurkjes/rokjes wel leuk staan?
Gewoon doen! En mocht je zin en tijd hebben, plaats je hier dan even een (onherkenbare) foto? (Van jezelf met jurk of een plaatje van een vergelijkbare jurk) Ben nl wel heel nieuwsgierig nu!

Sommige mensen zijn heel erg van "blijf maar op de achtergrond". Jouw man is miss gewoon bang dat jij de leukste bent vh hele feestje! ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven