Ben ik daar te oud voor ?
zaterdag 9 maart 2013 om 17:03
Hallo ik ben nieuw hier. Sorry als dit onderwerp al eerder aan de orde is geweest. Wil even jullie mening vragen..
Wij hebben een verjaardag. Ik wil een jurkje aan met zwarte laarzen. Maar mijn man vindt dat er niet altijd als een paasei bij hoef te lopen. Hij zegt: trek gewoon een spijkerbroek aan, net als de rest ! Ik ben 45 en slank. Hou ervan om er leuk uit te zien. Word ik hier te oud voor ofzo ? Ben eigenlijk best pissig op mijn man dat hij dit soort dingen zegt.
Wij hebben een verjaardag. Ik wil een jurkje aan met zwarte laarzen. Maar mijn man vindt dat er niet altijd als een paasei bij hoef te lopen. Hij zegt: trek gewoon een spijkerbroek aan, net als de rest ! Ik ben 45 en slank. Hou ervan om er leuk uit te zien. Word ik hier te oud voor ofzo ? Ben eigenlijk best pissig op mijn man dat hij dit soort dingen zegt.
zaterdag 9 maart 2013 om 17:09
Ik weet niet hoe het jurkje eruit ziet en waarom hij het heeft over een paasei, maar in het algemeen wordt het juist gewaardeerd als vrouwen (juist ook na hun 25e) hun best blijven doen en niet bij iedere gelegenheid in een spijkerbroek gaan lopen...
Sowieso denk ik dat het belangrijk is dat je doet waar je zin in hebt. Want je zegt dat je er van houdt om er leuk uit te zien. Dat geeft je dus een leuk zelfbeeld en waarschijnlijk ook extra energie. Het is fijn als je dat kunt halen uit het dragen van leuke kleren: laat je dat ajb niet ontnemen!
Sowieso denk ik dat het belangrijk is dat je doet waar je zin in hebt. Want je zegt dat je er van houdt om er leuk uit te zien. Dat geeft je dus een leuk zelfbeeld en waarschijnlijk ook extra energie. Het is fijn als je dat kunt halen uit het dragen van leuke kleren: laat je dat ajb niet ontnemen!
zaterdag 9 maart 2013 om 17:10
Je hoeft er niet als een paasei bij te lopen? Jouw jurken zijn geel met een grote paarse strik?
Of wil jouw man dat je niet boven het spijkerbroeken-maaiveld uitsteekt? Ik krijg nu echt zo'n idee van een "doemaargewoondanblablabla"-omgeving, waar vrouwen lelijke dingen over een andere vrouw gaan zeggen als die wél haar best doet er leuk uit te zien. Daar zou ik dan dikke poep aan hebben.
Dikke poep met een paarse strik.
Of wil jouw man dat je niet boven het spijkerbroeken-maaiveld uitsteekt? Ik krijg nu echt zo'n idee van een "doemaargewoondanblablabla"-omgeving, waar vrouwen lelijke dingen over een andere vrouw gaan zeggen als die wél haar best doet er leuk uit te zien. Daar zou ik dan dikke poep aan hebben.
Dikke poep met een paarse strik.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
zaterdag 9 maart 2013 om 17:13
Het is een zwart jurkje met wat kleurige bloemen erop. Maar het heeft helemaal niks met een paasei te maken. Een overslag wel beetje sexy maar niet heel superstrak ofzo. Weet niet of pubermeisjes dat aan doen. Word er gewoon onzeker van. Weet diep in mijn hart wel dat het misschien leuk staat maar mijn man boort dat idee de grond in en geeft me het gevoel dat ik misschien voor l*l loop...
zaterdag 9 maart 2013 om 17:13
quote:melissa-x schreef op 09 maart 2013 @ 17:09:
Sowieso denk ik dat het belangrijk is dat je doet waar je zin in hebt. Want je zegt dat je er van houdt om er leuk uit te zien. Dat geeft je dus een leuk zelfbeeld en waarschijnlijk ook extra energie. Het is fijn als je dat kunt halen uit het dragen van leuke kleren: laat je dat ajb niet ontnemen!En dit! helemaal eens!
Sowieso denk ik dat het belangrijk is dat je doet waar je zin in hebt. Want je zegt dat je er van houdt om er leuk uit te zien. Dat geeft je dus een leuk zelfbeeld en waarschijnlijk ook extra energie. Het is fijn als je dat kunt halen uit het dragen van leuke kleren: laat je dat ajb niet ontnemen!En dit! helemaal eens!
zaterdag 9 maart 2013 om 17:14
zaterdag 9 maart 2013 om 17:15
Lullig van je man. Zoals je het jurkje omschrijft kun je dat gewoon aantrekken en zie je er helemaal niet uit als een paasei. Ik zou niet weten waarom je op jouw leeftijd ineens geen jurkjes meer zou kunnen dragen, mits het geen hele ordinaire of korte jurkjes zijn maar dat vind ik op geen enkele leeftijd mooi.
Ik ben ook wel benieuwd naar een foto.
Ik ben ook wel benieuwd naar een foto.
zaterdag 9 maart 2013 om 17:16