Ben ik kleurenblind?
woensdag 19 oktober 2011 om 12:02
Kunnen jullie me aub vertellen wat voor kleur het vest op dit plaatje heeft? Ik ben namelijk ernstig aan mezelf aan het twijfelen. Heb dit vest besteld en toen ik het kreeg had het volgens mij een heel andere kleur dan ik op internet dacht gezien te hebben...
Dit is het plaatje op internet;
En dit is de kleur die ik nu thuis heb...
Ben ik nu gek??
Hvm
Dit is het plaatje op internet;
En dit is de kleur die ik nu thuis heb...
Ben ik nu gek??
Hvm
woensdag 19 oktober 2011 om 12:09
woensdag 19 oktober 2011 om 12:17
Ik typeer de kleur van het vest ook als lichtroze.
Echter, wanneer ik met mijn muis op het plaatje van het vest ga staan, zie ik dat het vest de kleur beige hoort te hebben.
De kleurstaal typeer ik als beige en dus klopt het ook dat het vest die kleur heeft. Beetje jammer dat de foto van de dame met het vest niet de werkelijke kleur weergeeft.
Echter, wanneer ik met mijn muis op het plaatje van het vest ga staan, zie ik dat het vest de kleur beige hoort te hebben.
De kleurstaal typeer ik als beige en dus klopt het ook dat het vest die kleur heeft. Beetje jammer dat de foto van de dame met het vest niet de werkelijke kleur weergeeft.
woensdag 19 oktober 2011 om 12:37
quote:astrape schreef op 19 oktober 2011 @ 12:19:
Het kan natuurlijk ook aan de instellingen van je beeldscherm liggen.
Dan hebben veel vrouwen de verkeerde instelling.
Ik heb net op de site gekeken. Er staat idd beige als kleur maar ik vind hem toch echt roze. Ik dacht nog even dat je de verkeerde kleur had aangeklikt maar het ding is er maar in één kleur.
Ik zou hem ook terugsturen.
Het kan natuurlijk ook aan de instellingen van je beeldscherm liggen.
Dan hebben veel vrouwen de verkeerde instelling.
Ik heb net op de site gekeken. Er staat idd beige als kleur maar ik vind hem toch echt roze. Ik dacht nog even dat je de verkeerde kleur had aangeklikt maar het ding is er maar in één kleur.
Ik zou hem ook terugsturen.
woensdag 19 oktober 2011 om 13:00
Hmm, positiemodevest beige (gefeliciteerd trouwens! ).
Maar ik vind ook dat het op de foto zacht roze lijkt. En je vierkantje is camel/beige.
Terugsturen. Oh, en een tip. Zíj maken de fout, dus ook geen verzendkosten betalen. Dan krijg je vast nog wel een herinnering op den duur dat er nog anderhalve Euro (bvb.) openstaat, maar niet op reageren. Dan haken ze voor dat kleine bedrag vanzelf af.
Maar ik vind ook dat het op de foto zacht roze lijkt. En je vierkantje is camel/beige.
Terugsturen. Oh, en een tip. Zíj maken de fout, dus ook geen verzendkosten betalen. Dan krijg je vast nog wel een herinnering op den duur dat er nog anderhalve Euro (bvb.) openstaat, maar niet op reageren. Dan haken ze voor dat kleine bedrag vanzelf af.
woensdag 19 oktober 2011 om 13:14