Mode & Beauty alle pijlers

Ben ik kleurenblind?

19-10-2011 12:02 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie me aub vertellen wat voor kleur het vest op dit plaatje heeft? Ik ben namelijk ernstig aan mezelf aan het twijfelen. Heb dit vest besteld en toen ik het kreeg had het volgens mij een heel andere kleur dan ik op internet dacht gezien te hebben...

Dit is het plaatje op internet;

En dit is de kleur die ik nu thuis heb...

Ben ik nu gek??

Hvm
Je link doet het niet.
hey zou het willen kijken, maar je link werkt niet ??
Is al aan gewerkt
lichtroze?

je plaatje doet het niet
mm van roos naar zandkleur ?
Ja, ik dacht zelf dat het een soort van lichtroze was. Leuk dacht ik, is wat anders dan de trieste herfstkleuren. Maar het is dus bruin/beige-achtig nu ik het voor me heb liggen.
2x is iets te veel van het goede..
kan je hem niet terugsturen ? De foto is lichtroze hoor en je plaatje is zandkleur...
De kleur van het vest lijkt mij lichtroze (zalm)

Maar de kleur op het onderste plaatje lijkt wel mosterdgeel haha
Plaatje is beige.

Onderste kleur is zand richting oker kleur.

Ja wat sopsie zegt, het neigt naar mosterd kleur.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zo dacht ik vroeger ooit eens een leuk jurkje gekocht te hebben, toen ik het kreeg bleek het een broekrok?! te zijn.

Ik heb waarschijnlijk gewoon geen talent voor het online bestellen van kleren.
Kan je het niet terugsturen? Of hou je hem zo kan ook natuurlijk?
Plaatje vind ik absoluut niet lichtroze. Eerder zandkleurig. In ieder geval absoluut wat anders dan het staaltje.
Ja, ik kan het wel terugsturen hoor. Maar ik dacht misschien heb ik gewoon niet goed gekeken. Of heb ik een kleurfilter op mijn computer zitten. Of ben ik gewoon een kluns als het op het bestellen van kleren bestellen aankomt. Was wel nieuwsgierig wat anderen hiervan zouden maken
Ik denk dat het terugsturen wordt. Ik heb een nogal lichte huidskleur (type 1) en ik denk dat ik alleen maar bleker word met de mosterdkleur erbij. Manlief vond het ook geen gezicht
ja vind het ook wel raar, blijkbaar verschilt het van mens tot mens toch een beetje, aangezien de opties lichtroze en beige al voorbij zijn gekomen :-)
Als je nog eens op de site kijkt, bestaat er dan niet roze EN beige? Dat ze verkeerd ingepakt hebben?
quote:Moonlight82 schreef op 19 oktober 2011 @ 12:15:

Als je nog eens op de site kijkt, bestaat er dan niet roze EN beige? Dat ze verkeerd ingepakt hebben?Ik dacht het net en jij zegt het
Ik typeer de kleur van het vest ook als lichtroze.

Echter, wanneer ik met mijn muis op het plaatje van het vest ga staan, zie ik dat het vest de kleur beige hoort te hebben.

De kleurstaal typeer ik als beige en dus klopt het ook dat het vest die kleur heeft. Beetje jammer dat de foto van de dame met het vest niet de werkelijke kleur weergeeft.
Het kan natuurlijk ook aan de instellingen van je beeldscherm liggen.
quote:astrape schreef op 19 oktober 2011 @ 12:19:

Het kan natuurlijk ook aan de instellingen van je beeldscherm liggen.

Dan hebben veel vrouwen de verkeerde instelling.

Ik heb net op de site gekeken. Er staat idd beige als kleur maar ik vind hem toch echt roze. Ik dacht nog even dat je de verkeerde kleur had aangeklikt maar het ding is er maar in één kleur.

Ik zou hem ook terugsturen.
Hmm, positiemodevest beige (gefeliciteerd trouwens! ).

Maar ik vind ook dat het op de foto zacht roze lijkt. En je vierkantje is camel/beige.

Terugsturen. Oh, en een tip. Zíj maken de fout, dus ook geen verzendkosten betalen. Dan krijg je vast nog wel een herinnering op den duur dat er nog anderhalve Euro (bvb.) openstaat, maar niet op reageren. Dan haken ze voor dat kleine bedrag vanzelf af.
De dame draagt poederroze, het vlakje is mocca.
quote:hvm schreef op 19 oktober 2011 @ 12:07:

Zo dacht ik vroeger ooit eens een leuk jurkje gekocht te hebben, toen ik het kreeg bleek het een broekrok?! te zijn.

Ik heb waarschijnlijk gewoon geen talent voor het online bestellen van kleren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven