Ben ik kleurenblind?
woensdag 19 oktober 2011 om 12:02
Kunnen jullie me aub vertellen wat voor kleur het vest op dit plaatje heeft? Ik ben namelijk ernstig aan mezelf aan het twijfelen. Heb dit vest besteld en toen ik het kreeg had het volgens mij een heel andere kleur dan ik op internet dacht gezien te hebben...
Dit is het plaatje op internet;
En dit is de kleur die ik nu thuis heb...
Ben ik nu gek??
Hvm
Dit is het plaatje op internet;
En dit is de kleur die ik nu thuis heb...
Ben ik nu gek??
Hvm
woensdag 19 oktober 2011 om 15:21
Dank voor alle reacties. Nee, ik ben dus niet gek. Al keek ik wel gek op toen ik het pak openmaakte. Dit is dus de reden dat ik er niet van hou om kleding online te kopen. Ik koop het liever in de winkel. Dan kan ik de kleur beter bekijken
Helaas hangt er nooit zoveel in de winkel voor als je zwanger bent. En truien en vesten al helemaal niet heb ik gemerkt. Ja, je buik mag gezien worden...pfff. Sorry maar ze voorspellen dit jaar een stevige winter, dan heb ik toch echt liever dat mijn buik ook ingepakt is. Maarja, niet te krijgen in de winkel dus dan maar online. Krijg je daar dus weer hele andere kledingstukken toegestuurd dan je verwacht.
Hvm
Helaas hangt er nooit zoveel in de winkel voor als je zwanger bent. En truien en vesten al helemaal niet heb ik gemerkt. Ja, je buik mag gezien worden...pfff. Sorry maar ze voorspellen dit jaar een stevige winter, dan heb ik toch echt liever dat mijn buik ook ingepakt is. Maarja, niet te krijgen in de winkel dus dan maar online. Krijg je daar dus weer hele andere kledingstukken toegestuurd dan je verwacht.
Hvm
woensdag 19 oktober 2011 om 15:49
Ik vind het altijd vervelend als ik meer dan de helft weer naar het postkantoor moet brengen. Zo spijtig. Maar het is voor mij wel vaak toch minder tijd dan naar de winkels te gaan en een setje bij elkaar te krijgen. Meestal klopt de kleur wel trouwens alleen zijn de maten altijd anders. Vaak kun je nog wel zien hoe het valt maar met schoenen bestel ik altijd meerdere maten tegelijk want dat klopt nooit!
Succes verder met leuke lekker warme vestjes zoeken voor over je buik in een andere kleur dan ehm... donkergeel/kaki/mokka/donkerroodgoud/onbestemde rare kleur.
Succes verder met leuke lekker warme vestjes zoeken voor over je buik in een andere kleur dan ehm... donkergeel/kaki/mokka/donkerroodgoud/onbestemde rare kleur.