Mode & Beauty alle pijlers

Beste shapewear?

27-08-2015 18:48 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allen,

Ik zoek shapewear voor onder een jurkje, oftewel corrigerend ondergoed.

En dan bedoel ik iets vanaf onder de boezem (dus geen bandjes over de schouders), waar hebben jullie (goede) ervaringen mee of juist slechte?

Alvast bedankt.
Ik heb alleen een corrigerende broek nodig onder sommige kledingstukken, boven de gordel niets nodig. Hema broekje gehad, maar dat deed niks. Te flexibel en de kleinste maat was M, dat doet dan ook te weinig omdat ik maat 36 heb, misschien hebben ze nu ook kleinere maten. Ja inderdaad, maat 36 en een corrigerende broek nodig. Want ik heb hangbillen, had ik op mijn achttiende ook al, heeft niets te maken met gewicht, te weinig sporten of te kleine kleding. Net als dat sommigen hele stevige, strakke billen van zichzelf hebben. Dagelijks trainen zal vast we wat doen, maar zal nooit worden wat je wilt en daar ga ik ook zeker niet aan beginnen. Mijn billen hangen laag en naar buiten en dat zie je dan zo lelijk zitten in een jurk of rok zonder a-lijn, een soort van minizadeltasjes. Ik heb een Maidenform broek gekocht die in principe goed bevalt, veel beter kwaliteit maar ook duurder, maar het zit gewoon altijd minder lekker, van dat corrigerende ondergoed. Had hem aan tijdens een feestje en tijdens het eten zat het op mijn buik niet helemaal lekker, omdat ik wat langere tijd zat en de druk op mijn buik voelde. Want dit broekje, zoals de meesten, gaat tot over je buik. Is niet nodig voor mij, maar als hij onder je buik eindigt gaat er toch iets overheen hangen, omdat hij zo aangesloten zit. Ik heb hem weleens omgeslagen maar dan blijft het toch niet helemaal comfortabel op mijn buik.

Nu ben ik op zoek naar een onderrokje zonder dat het tot over je buik gaat. Een die niet heel aangesloten zit, niet te los, maar gewoon mijn billen net even wat meer bij elkaar houdt dus ik lees ook mee.

Ik probeer zo min mogelijk kleding te kopen waar ik corrigerend ondergoed onder moet dragen, want ik laat het dan toch sneller liggen.
Alle reacties Link kopieren
Zag vandaag corrigerend ondergoed bij de Aldi liggen, iemand ervaring mee?

Broekjes/hemdjes voor 7 euro en jurkjes voor 10 euro, niet duur in ieder geval..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven