Mode & Beauty alle pijlers

Bh maat

07-08-2015 00:25 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb normaal 75c. Maar nu heb ik een fjne bh gezien( die ik al heb) v sloggie invisible whp op internet maar was er alleen nog in 80b. Klopt dat dat 75 c en 80 b hetzelfde is had ik ergens gehoord? Heeft iemand hier ervaring mee?
Het zou wel kunnen. Ik heb eigenlijk 65E maar omdat die er zelden is draag ik meestal 70D.
quote:MinkeDeWit schreef op 07 augustus 2015 @ 11:23:

Het zou wel kunnen. Ik heb eigenlijk 65E maar omdat die er zelden is draag ik meestal 70D.Dus het kan toch bij jou zit het ok?
quote:sima schreef op 07 augustus 2015 @ 18:53:

[...]

Dus het kan toch bij jou zit het ok?Het kan niet zonder dat je de band kleiner maakt.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:Honeymoonquiz schreef op 07 augustus 2015 @ 09:13:

Ik moet ook echt passen trouwens, dus ik zou nooit online bestellen. Heb wel vrijwel altijd dezelfde maat maar het ene merk/model zit fantastisch en het andere voor geen meter. Koop tegenwoordig bij de Bijenkorf, zij hebben een groot assortiment van veel verschillende merken.Je kan ze toch gewoon terug sturen als ze niet passen?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:BWitched schreef op 07 augustus 2015 @ 19:17:

[...]

Je kan ze toch gewoon terug sturen als ze niet passen?Oh ja tuurlijk maar dat vind ik irritant
quote:sima schreef op 07 augustus 2015 @ 18:53:

[...]

Dus het kan toch bij jou zit het ok?Niet alle modellen/merken. Met jouw maat is er volop keuze dus ik zou dan naar iets anders kijken.
Ik gooi hem er nog maar eens in:

http://www.leesvoer.net/je-doet-het-fout/

Dus nee, 75C is niet hetzelfde als 80B.
quote:Honeymoonquiz schreef op 07 augustus 2015 @ 19:21:

[...]

Oh ja tuurlijk maar dat vind ik irritant +1 !
quote:MinkeDeWit schreef op 07 augustus 2015 @ 11:23:

Het zou wel kunnen. Ik heb eigenlijk 65E maar omdat die er zelden is draag ik meestal 70D.Het winkeltje waar ik ga in Amsterdam heeft van 60 tot 110. En tot cup K. Dus keuze zat
quote:blauwmetstippen schreef op 07 augustus 2015 @ 21:20:

Ik gooi hem er nog maar eens in:

http://www.leesvoer.net/je-doet-het-fout/

Dus nee, 75C is niet hetzelfde als 80B.

+100!

Zou iedere vrouw gelezen moeten hebben en de tips zouden in de paskamer van ieder willekeurige lingeriewinkel moeten hangen. Nooit meer thuis komen met een bh die eigenlijk toch net niet goed zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven