BH passen in Hunkemöller als man vervolg
donderdag 21 april 2016 om 22:38
Een half jaar geleden heb ik BH's en lingerie gepast na sluitingstijd in een Hunkemöller filiaal. Ik ben parttime travestiet. (Ik zie er verder gewoon uit als een man en wil dat ook graag zo houden. Dit is iets wat ik af en toe binnenshuis doe en verder weet niemand er van.)
Sindsdien nooit meer iets gekocht maar wil nu graag een zwarte kanten bh kopen die bij een jarretelgordel past die ik toen gekocht heb. Passen vind ik belangrijk omdat mijn ervaring is dat de maat erg kan afwijken bij bh's bij mij.
Een half jaar terug ben ik aan de andere kant van het land geweest en dat vond ik wat ver. Ook heb ik gelezen dat sommige mannen het gewoon tijdens openingstijden kopen en ook passen. Dus wil graag onderzoeken of dat kan.
Ik heb een aantal winkels gebeld met deze vraag en de meeste zijn heel positief, passen etc is geen enkel probleem. 1 winkel vond het geen goed plan, de rest wel. (Een stelde zelfs voor om op zaterdag te komen, maar dat lijkt mij wat extreem druk)
Nu de praktijkvragen:
- hoe zou je reageren als er een man naast je in het pashokje staat? (En er dus in gaat wat dus wel gezien zou kunnen worden door iemand in de winkel)
- hoe druk is een gemiddelde winkel? Volgens de verkoopsters kon ik het beste ma-di-wo komen maar ik was van de week in een willekeurig winkelcentrum en het is aardig druk op die dagen... volgens een verkoopster kan je het ook niet echt voorspellen. Maar zaterdag lijkt mij extreem druk? Idem voor koopavonden?
- Moet je vaak wachten voor het pashokje? Geen idee hoeveel er zijn?
- andere tips?
Natuurlijk kan ik ook op internet kopen maar ben dat stiekeme gedoe zat en vind het ook wel spannend.
Graag jullie advies en/of tips
Sindsdien nooit meer iets gekocht maar wil nu graag een zwarte kanten bh kopen die bij een jarretelgordel past die ik toen gekocht heb. Passen vind ik belangrijk omdat mijn ervaring is dat de maat erg kan afwijken bij bh's bij mij.
Een half jaar terug ben ik aan de andere kant van het land geweest en dat vond ik wat ver. Ook heb ik gelezen dat sommige mannen het gewoon tijdens openingstijden kopen en ook passen. Dus wil graag onderzoeken of dat kan.
Ik heb een aantal winkels gebeld met deze vraag en de meeste zijn heel positief, passen etc is geen enkel probleem. 1 winkel vond het geen goed plan, de rest wel. (Een stelde zelfs voor om op zaterdag te komen, maar dat lijkt mij wat extreem druk)
Nu de praktijkvragen:
- hoe zou je reageren als er een man naast je in het pashokje staat? (En er dus in gaat wat dus wel gezien zou kunnen worden door iemand in de winkel)
- hoe druk is een gemiddelde winkel? Volgens de verkoopsters kon ik het beste ma-di-wo komen maar ik was van de week in een willekeurig winkelcentrum en het is aardig druk op die dagen... volgens een verkoopster kan je het ook niet echt voorspellen. Maar zaterdag lijkt mij extreem druk? Idem voor koopavonden?
- Moet je vaak wachten voor het pashokje? Geen idee hoeveel er zijn?
- andere tips?
Natuurlijk kan ik ook op internet kopen maar ben dat stiekeme gedoe zat en vind het ook wel spannend.
Graag jullie advies en/of tips

zaterdag 22 juli 2017 om 19:57
Onthou dan meteen even dat een mens geen keuken is en zich niet laat verbouwen.matthijsse schreef: ↑01-07-2017 06:41
dan zou ik me geheid laten verbouwen , want een leven als vrouw is gewoon veel leuker
Leuk is wat je zelf van het leven maakt en aangezien je zo'n 40 uur werkt per week blijven er volgens
mij nog genoeg uren over voor leuke dingen.
ps en nog mooier klinkt geslachts- bevestigingde operatie
zondag 20 augustus 2017 om 13:12

maandag 21 augustus 2017 om 11:26
Nee dat wist ik niet wel knap hoormatthijsse schreef: ↑20-08-2017 13:12hoe weet jij of ik 40 uur per week werk? een 40 uurige werkweek is voor mij maar een half weekje ,dan blijft er ook nog genoeg tijd over voor leuke dingen
maar als ik vrouw zou zijn dan had ik me nog veel lekkerder gevoeld en dan had ik nog leukere dingen kunnen doen