Mode & Beauty alle pijlers

Bh-problemen

02-04-2014 10:32 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al heel lang met een probleem: in de zomer wil ik graag een makkelijk hemdje met (spaghetti-)bandjes aan kunnen trekken, gewoon, zo'n soepel vallend ding. Alleen ik kan het nooit dragen, want altijd komen mijn bh-bandjes eronder uit.

Ik heb een grote cup, en hoewel mijn borsten niet hangen vind ik het toch niet for the world to see om zonder bh te gaan (zoals je op die modefoto's ziet.

Hoe lossen jullie dat nou op? Hoe draag je een bh zonder dar je ziet dat je een bh draagt? Nu draag ik altijd maar blousjes, waar ook niks mis mee is, maar 't staat zo leuk bij anderen... So share your secret!
Bh zonder bandjes
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Ik maak me er niet druk om! Ik draag gewoon een bh met mooie bandjes.
Blijft dat wel zitten bij grote borsten?
Dragen, met er onderuit piepende bh bandjes.
@Cheery: de bandjes vanaf bh's in mijn cupmaat zijn meestal breder dan de bandjes van een hemdje, dat vind ik niet mooi. Ik weet niet waarom ze dat doen maar vanaf de E/F-cup worden de schouderbandjes vaak breder opeens, en die band aan die achterkant ook. Zal wel extra steun nodig hebben?
Ja, dat is ivm het extra gewicht wat het omhoog houdt lijkt me..

Elke vrouw draagt een bh. Ik kan me er niet druk om maken.
En een gekruisde bh?
Overigens vind ik het niet erg als de bandjes zichtbaar zijn. Ik heb altijd mooie bh's en in alle kleuren, zodat ik ook kan afstemmen op de kleur van een eventueel hemdje.
Door niet zo'n shirtje te dragen

maar dit:

Bij de eerste vind ik het inderdaad gek staan, maar als er bij die top met bredere bandjes wat onderuit piept vind ik het niet gek. Zulk soort shirtjes vind je overal, ik vind die van de Primark erg fijn.
I would rather shit in my hands and clap
Een strapless bh. Er is er nu 1 bij de hunkemoller die ook nog eens longline is. Lijkt me slimmer voor een grotere cup.
Ik heb ook cup F, maar heb er eigenlijk nooit over nagedacht of het wel of niet zichtbaar is, die bandjes.

Het merk guess heeft bh's in F zonder brede bandjes
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Ik draag ook gewoon een bh onder. Ik probeer wel altijd een beetje dezelfde kleur bh eronder te dragen van het topje, maar persoonlijk vind ik zwart er altijd onder kunnen.
Zelfde probleem hier, maar ik accepteer het gewoon. Ik wil en zo'n hemdje en zo'n bh dragen, dus dan heb ik geen keuze. Een strapless bh laat de boel hangen en wiebelen (bij mijn grote cupmaat dus, kleinere borsten vind ik wel mooi daarin) en dan voel ik me onzekerder dan met zichtbare (mooie!) bandjes.
http://m.hunkemoller.nl/n ... -107086.html#.UzvO2Hgayc0

Mocht je hem zoeken is hier de link..
Ik maak me daar echt niet druk om, ik heb leuke bandjes, dus waarom zou je die niet mogen zien?

Ik vind strapless bij mijn F-cup ontzettend naar zitten, ik mis de steun van de bandjes, maakt niet uit hoe duur de bh is.
Heu, dat is de bh van mijn topic!
Gelukkig heb ik hem al besteld en geen grote cup, anders was hij door alle viva vrouwen al uitverkocht

Ze zouden ons hier moeten betalen voor het reclame maken haha
Bedankt voor de link maar hij gaat maar tot E! :( ik wil juist graag dat soort shirtjes als die eerste aan, maar dan wijdvallend. Ik ben inderdaad bang dat het niet lekker zit met een strapless bh. Misschien toch maar eens proberen..
En een soort bustier zonder bandjes? Zou dat schelen denk je? Of wordt dat te warm?
Wat tialtngo zegt.
Dat soort spaghetti shirtjes gewoon niet aan willen. Flatteert niemand, al helemaal niet met een flinke cupmaat.

Wat is er mis met het 2e plaatje met iets bredere bandjes.

Ik vind zo'n spaghetti hemdje echt ondergoed. Óók in de zomer. Alleen thuis zou ik zoiets dragen zonder verder iets er over. Je gaat toch niet in je ondergoed over straat dus ook niet inzo'n hemdje.
En wat Gerbera zegt ook.
Maar de bandjes van mijn F/G-cups zijn nog breder dan dat tweede shirt meestal. Maar die wil ik ook niet aan eigenlijk

Hm, een bustier.. Ja misschien wel warm in de zomer al zal mijn vriend het vast heel leuk vinden haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven