Mode & Beauty alle pijlers

Bh-problemen

02-04-2014 10:32 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al heel lang met een probleem: in de zomer wil ik graag een makkelijk hemdje met (spaghetti-)bandjes aan kunnen trekken, gewoon, zo'n soepel vallend ding. Alleen ik kan het nooit dragen, want altijd komen mijn bh-bandjes eronder uit.

Ik heb een grote cup, en hoewel mijn borsten niet hangen vind ik het toch niet for the world to see om zonder bh te gaan (zoals je op die modefoto's ziet.

Hoe lossen jullie dat nou op? Hoe draag je een bh zonder dar je ziet dat je een bh draagt? Nu draag ik altijd maar blousjes, waar ook niks mis mee is, maar 't staat zo leuk bij anderen... So share your secret!
Nou dapperegerbera, ik wil eigenlijk zoiets aan: http://m.hm.com/nl/product/26927?articl ... LIFE_FRONT

Deze vind ik niet super mooi, maar dat is een beetje het idee.
Je hebt ook mooie shirts met zulke bandjes die niet op ondergoed lijken Gerbera.

Ja die is leuk Nemesis!
Sophietje, ik heb een grotere cup (G/H) dan jij. Het is een kwestie van goed zoeken en bh's online kopen.

Maar nu ik je voorbeeldje zie, zou ik voor een strapless gaan, want daarbij is het inderdaad niet mooi.

Wonderbra heeft een goede strapless voor ook wat grotere maten. Is dat iets voor je?
En bovendien vind ik het niet leuk om me altijd in blousjes en wikkeldingen te hullen alleen maar omdat mijn borsten groot zijn. Ik ben 25 en gewoon slank, maar kan niks aan omdat het teveel de nadruk op mijn borsten legt.
Wonderbra ga ik kijken Cheery!
Hij heet the ultimate strapless ter volledigheid

Ik vind m erg mooi en hij zit goed. Kijk even op verschillende sites voor reviews, dan weet je beter wat je maat zal zijn. En Britse sites zijn goedkoper dan NL'se als je m gaat kopen. Succes en hopelijk veel plezier ervan!
Ik zweer het op de strapless wonderbra. Otto heeft ze.
En welke Engelse website zou ik dan moeten nemen Cheery?
Wonderbra strapless zweer ik bij met cup f.

Te koop bij livera tenminste bij mij
Ik koop meestal bij figleaves.co.uk, maar soms is brastop nog goedkoper: http://www.brastop.com/wo ... lace-bra-black-2?r=search
Thanks!
Welcome
Ik draag tanktopjes! En dan met een BH waarvan je de bandjes kunt kruisen. Dus die zie je dan niet.

Of ik draag een BH met mooie bandjes die je wel mag zien. Maar dan sowieso met een tanktop die lekker losjes valt. Die spaghetti tops vind ik ondergoed en zien er gewoon armoedig uit.
Ik draag dan soms zo'n Ahh Bra over mijn gewone BH. Ik heb ook een grote cup (H/HH/I) Op de markt allerlei vrolijke kleurtjes gekocht. Niet zo warm als een heel hemd of t-shirt, blijft goed zitten en je ziet niet van die duidelijke BH-randen zitten.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Zelfde probleem hier. Als de bandjes niet mooi staan, dan draag ik zo'n bh met transparante bandjes. Misschien is dat een idee?
Dat vind ik juist lelijk, van die "onopvallende" bandjes die juist extra opvallen.
quote:Cheery schreef op 02 april 2014 @ 10:39:

Ik maak me er niet druk om! Ik draag gewoon een bh met mooie bandjes.Hier ook: bh's met mooie, decoratieve bandjes!
Had ik maar een motto.
Transparante bandjes, don't even go there!!!!
Ja,dat dus.

Zo onopvallend.. (not)

Vind mooie bh bandjes die zichtbaar zijn niet storend.
Deze vind ik erg mooi, het zijn net sieraden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven