Mode & Beauty alle pijlers

BHmaat dilemma

21-04-2011 09:18 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames

Ik, altijd voorzien van een mooie volle 80D, ben 15 kilo afgevallen en mijn borsten hebben daaraan mee gedaan.

Conlusie: de bovenkant heeft volume verloren. Ik naar een speciaalzaak voor nieuwe BH. Vrouwtje de boel weer opgemeten en mijn cup bleek nog steeds een D te zijn en omvang 80. We hebben nog een C geprobeerd maar dan zat die aan de oksel kant niet goed want ik had borst over, dat pastte niet meer in de cup dus de C was te klein.

Nu het probleem, hoe de bandjes ook gesteld worden(soms kunnen ze niet strakker), de cup blijft 'kieren' aan de bovenkant. Ik vind dit vreselijk lelijk en als ik naar beneden kijk, ziet dat er erg zielig uit! Het hangt zo los in de cup... Ook bij een push up :BH.

Ik ben iemand die altijd mooi lingerie draagt en zorgt dat alles goed staat afgesteld dus dit stoort me enorm.

Zou het niet goed zijn opgemeten of heb ik gewoon pech dat er niet een goede maat is voor mij?
Fijn dat je geslaagd bent. Ik denk ook dat het een heel verschil maakt, wat voor personeel er in de winkel staat.
Bij mij hetzelfde probleem toen ik een aantal jaar terug zo'n 9 kg was afgevallen.

Ik had voordat ik afviel 75D, maar die ging kieren.

Een 75C zat niet goed, de beugels waren te smal zeg maar en die prikten in m'n borst.

Toen een 70D geprobeerd, die zat heerlijk en die maat draag ik nu nog steeds.

Fijn dat jij ook geslaagd bent!
Bij mij pasten bh's ook nooit. Of vier tieten, of van die lege schelpen. En dat echoot zo bij een goed gesprek.

Wat bleek, ik heb 70E en de bh zaken waar ik kwam hadden het niet. Dus werd er gewoon een 75C opgemeten. Grrrr...

MD zit het beste en omdat het een oncourante maat is, koop ik ze voor de helft van het geld online.
quote:Lous84 schreef op 21 april 2011 @ 09:18:

Hallo dames

Ik, altijd voorzien van een mooie volle 80D, ben 15 kilo afgevallen en mijn borsten hebben daaraan mee gedaan.

Conlusie: de bovenkant heeft volume verloren. Ik naar een speciaalzaak voor nieuwe BH. Vrouwtje de boel weer opgemeten en mijn cup bleek nog steeds een D te zijn en omvang 80. We hebben nog een C geprobeerd maar dan zat die aan de oksel kant niet goed want ik had borst over, dat pastte niet meer in de cup dus de C was te klein.

Nu het probleem, hoe de bandjes ook gesteld worden(soms kunnen ze niet strakker), de cup blijft 'kieren' aan de bovenkant. Ik vind dit vreselijk lelijk en als ik naar beneden kijk, ziet dat er erg zielig uit! Het hangt zo los in de cup... Ook bij een push up :BH.

Ik ben iemand die altijd mooi lingerie draagt en zorgt dat alles goed staat afgesteld dus dit stoort me enorm.

Zou het niet goed zijn opgemeten of heb ik gewoon pech dat er niet een goede maat is voor mij?

Er klopt hier iets niet. Je had eerder naar een kleinere omvang moeten gaan. Dat afstellen van de bandjes op z'n strakst is echt onzinnig: de steun zit in de bandomvang, niet in de bandjes.

Als de borsten los in de cup hangen, is de cup te groot of is de vorm niet goed. Ik ben zelf wat ouder, en mijn borsten zijn wat slapper. Ze zien er stukken beter uit in een balconetmodel, dat de borsten van onder en de zijkant af ondersteunt.
quote:moppetoet schreef op 21 april 2011 @ 10:59:

Ik ga naar Livera, of naar Riet's Lingerie in Groningen.

Fijne zaken, deskundig personeel.

Voor het "spannender werk" ga ik naar Baloe. Zij kunnen eventueel bepaalde modellen/maten van Syldesign bijbestellen.

Alle zaken die ik heb genoemd zitten in de Oude en de Nieuwe Ebbingestraat.Livera? In de Ebbingestraat? Bedoel je niet LinCherie? If not; LinCherie is echt een aanrader qua deskundig personeel!
Een balconettemodel doet voor mij wonderen en anders Cavin Klein. De cups vallen meestal kleiner uit dan andere merken en dat is net genoeg voor mij.

Bij mij blijft één borst "kieren" omdat die net iets kleiner is dan de ander maar dat schijnt normaal te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven