Mode & Beauty alle pijlers

BIAB nagels

17-10-2021 19:32 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand ervaring met BIAB nagels? Ik ben een nagelbijter en wil hier graag vanaf. Nu ben ik in contact met een nagelstyliste en zij adviseert om dit te doen ipv bijvoorbeeld acrylnagels. Ik ken dit niet. Iemand die er ervaring mee heeft?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken ze ook niet maar ik kan je wel vertellen dat kunstnagels mij niet van het nagelbijten hebben afgeholpen, ik vrat de kunstnagels (gel) er gewoon af.

Ik ben wel van het nagelbijten af maar dat is op pure wilskracht gelukt.

Ik was een hardcore bijter, weet natuurlijk niet hoe dat bij jou is.
...
Alle reacties Link kopieren
Wat ik erover lees, is dat het een extra laagje is voor onder je gellak. Vergelijkbaar met gewone gellak, maar met verzorgende ingrediënten voor je nagels (al ben ik daar een beetje sceptisch over).
Gaat het puur om van het nagelbijten af te komen? Zijn je eigen nagels prima, maar kort afgebeten? Dan zie ik persoonlijk niet wat die BIAB voor extra voordelen heeft ten opzichte van gewoon gellak. Gellak werkt ook tegen nagelbijten.
Maar dat zegt mijn boerenverstand; ik heb geen ervaring met het spul en ook niet met nagelbijten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren BIAB nagels en bij mij zijn ze loeisterk. Knappe kerel die hier door heen bijt. Maar alles valt en staat bij een goede nagelstyliste en een goed merk. Het merk dat ik gebruik is The Gelbottle.
Het is nu een hype aan het worden en daardoor gaan de prijzen omhoog en de kwaliteit omlaag. Doe dus goed onderzoek vooraf.

Je kan ook gaan voor Rubberbase nagels. Die zijn ook heel erg sterk en vaak goedkoper. Zeker als je geen verlenging van je nagels wilt, maar alleen een extra versteviging.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
17-10-2021 19:46
Ik ken ze ook niet maar ik kan je wel vertellen dat kunstnagels mij niet van het nagelbijten hebben afgeholpen, ik vrat de kunstnagels (gel) er gewoon af.

Ik ben wel van het nagelbijten af maar dat is op pure wilskracht gelukt.

Ik was een hardcore bijter, weet natuurlijk niet hoe dat bij jou is.
Ik bijt echt al jaren maar als ik acrylnagels op heb dan blijf ik er redelijk vanaf. Ik bijt die nagels niet in stukjes ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Twilight1 schreef:
17-10-2021 20:00
Ik heb al jaren BIAB nagels en bij mij zijn ze loeisterk. Knappe kerel die hier door heen bijt. Maar alles valt en staat bij een goede nagelstyliste en een goed merk. Het merk dat ik gebruik is The Gelbottle.
Het is nu een hype aan het worden en daardoor gaan de prijzen omhoog en de kwaliteit omlaag. Doe dus goed onderzoek vooraf.

Je kan ook gaan voor Rubberbase nagels. Die zijn ook heel erg sterk en vaak goedkoper. Zeker als je geen verlenging van je nagels wilt, maar alleen een extra versteviging.
Doe je het zelf of laat je het doen? Ik zal inderdaad eens informeren naar het merk. Het ziet er echt wel super mooi uit en dat werkt voor mij wel om er van af te blijven. Ik weet natuurlijk niet hoe het er uitziet met korte nagels.
Alle reacties Link kopieren
Heda schreef:
17-10-2021 20:13
Doe je het zelf of laat je het doen? Ik zal inderdaad eens informeren naar het merk. Het ziet er echt wel super mooi uit en dat werkt voor mij wel om er van af te blijven. Ik weet natuurlijk niet hoe het er uitziet met korte nagels.
Ik laat het doen, ben er 3 jaar geleden mee begonnen en nu zie ik het ineens overal. Daardoor rijzen de prijzen ook de pan uit ineens. Ik betaal nog steeds 35 euro, maar ik zie anderen er ruim 50 euro voor vragen. Dan zou ik echt voor de rubberbase nagels kiezen ipv de biab. Er zit wel echt een groot verschil in kwaliteit. Ik zie weleens biab nagels die dan breken of splijten. Ik heb in 3 jaar nog nooit iets gehad met mijn nagels en ik doe er alles mee.
Alle reacties Link kopieren
Twilight1 schreef:
17-10-2021 20:35
Ik laat het doen, ben er 3 jaar geleden mee begonnen en nu zie ik het ineens overal. Daardoor rijzen de prijzen ook de pan uit ineens. Ik betaal nog steeds 35 euro, maar ik zie anderen er ruim 50 euro voor vragen. Dan zou ik echt voor de rubberbase nagels kiezen ipv de biab. Er zit wel echt een groot verschil in kwaliteit. Ik zie weleens biab nagels die dan breken of splijten. Ik heb in 3 jaar nog nooit iets gehad met mijn nagels en ik doe er alles mee.
De salon waar ik heen wil, vraagt er 40 euro voor dus valt mee. Ook de foto's zien er echt super mooi uit. Rubberbase ken ik niet, ik zal eens even gaan kijken wat dat is.
Ik zie wel overal dat je als nagelbijter heel moeilijk door de biab heen kan bijten dus dat is top.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van rubberbase maar ook daar zit verschil in.
Diva blijft bij mij het beste zitten en dan wel met een primer eronder.
Ik betaal 21,50 met gellak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven