Mode & Beauty alle pijlers

Biodermal creme ervaringen.

18-10-2008 09:16 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aloha,

Wie heeft er ervaring met de producten lijn van biodermal ?

Ik gebruik nu naar tevredenheid de oogcreme en ben nu wel benieuwd naar de gezichtscreme's en de reininiging van dit merk, maar aangezien ik het niet kan uittesten, vroeg ik mij af of het vette creme's zijn en of ze geschikt zijn voor de gevoelige huid, de littekencreme en pcle creme ken ik al die zijn vet maar die zijn ook voor een speciaal doeleinde, maar je hebt dus ook de bindweefsel dag&nacht creme etc...

Wie is hier over te spreken ?

Alvast bedankt Girlxxx.
Hier ben ik ook benieuwd naar. Vooral ervaringen met de PCLE creme. Dus ik lees mee!
Ik smeer sinds een week of 2 met PCLE creme en ik vind het heerlijk. Het is een beetje vettig, lekker voor mijn droge huid in de herfst/winter.

In het voorjaar en zomer gebruik ik altijd de dag/nachtcreme voor de gevoelige huid, die is niet zo vettig.

Ik had ook de face wash, ook lekker maar die is al een tijd op.

Reinigings lotion is ook fijn, lekker fris.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
helpt de PCLE creme ook tegen littekentjes?
Ik heb vroeger pcle crème gebruikt en was er erg over te spreken. Mijn littekentjes werden echt minder zichtbaar.

Nu gebruik ik bindweefselcrème voor het gezicht, en ook daarover ben ik tevreden. Nadat ik 7 kilo was afgevallen, was mijn vel iets te ruim. Nu is het weer iets strakker. Ik merkte al gauw nadat ik ging smeren met Biodermal het verschil.

Biodermal rules
De PCLE-crème vind ik een hele goede crème, die goed werkt. Maar ik krijg er gigantische traanogen van, ook al houd ik het 'smeergebied' ver bij mijn ogen vandaan. Heel jammer, want het is een van de weinige produkten die zichtbaar iets doet voor mijn huid...
Hier geen last van traanogen, zelfs niet als ik er mijn ooggebied mee dichtsmeerde.

Wel erg jammer voor je.
Hoe gebruiken jullie het dan? Ik gebruik nu het 3-stappen plan van Clinique en na de 3e stap smeer in 's ochtends en 's avonds een creme. Zou het kwaad kunnen als ik beide blijf gebruiken?
@Pink, die bindwefelscreme is die erg geparfumeerd ? en heb jij ook een gevoelige huid ? en voeld de creme niet zo vet als de pcle creme ? las dat er ook uv in de creme zit.

Van de pcle creme kreeg ik overings wel pukkeltjes.
Girl, ik heb ook een gevoelige huid. De bindweefselcrème is wel wat geparfumeerd, denk ik, want hij ruikt lekker op het moment dat ik smeer. Maar hij is niet érg geparfumeerd, alleen een beetje. In tegenstelling overigens tot de bindweefselcrème voor benen billen en buik van biodermal, die staat bij mij in de kast omdat het zo geparfumeerd is dat ik het er benauwd van krijg. Erg jammer.

Ik vind de bindweefselcrème voor het gezicht niet te vet, maar moet er wel bijzeggen dat ik een droge huid heb.
Pink, dank je voor je antwoord, zelf heb ik een gecombineerde rocacea huidje, dus heel gevoelig met rode wangen flushes en wat rode bultjes.

Zal morgen eens kijken in de stad of ik wat wijzer kan worden over de ingredienten van de bindweefselcreme.
Even dit topic opgesnord, want ik gebruik sinds kort Biodermal. Ik heb een hele tijd Clinique gebruikt, maar dat vind ik nogal duur eigenlijk. Ik heb me laten vertellen dat Biodermal net zo geschikt is voor de gevoelige vochtarme huid als Clinique, zeker aangezien mijn huid niet tegen parfum e.d. kan.

Iemand hier ervaring mee? Ik gebruik nu alleen nog maar de dagcreme, omdat ik nog facewash en tonic van Nivea op voorraad heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven