Biodermal creme ervaringen.
zaterdag 18 oktober 2008 om 09:16
Aloha,
Wie heeft er ervaring met de producten lijn van biodermal ?
Ik gebruik nu naar tevredenheid de oogcreme en ben nu wel benieuwd naar de gezichtscreme's en de reininiging van dit merk, maar aangezien ik het niet kan uittesten, vroeg ik mij af of het vette creme's zijn en of ze geschikt zijn voor de gevoelige huid, de littekencreme en pcle creme ken ik al die zijn vet maar die zijn ook voor een speciaal doeleinde, maar je hebt dus ook de bindweefsel dag&nacht creme etc...
Wie is hier over te spreken ?
Alvast bedankt Girlxxx.
Wie heeft er ervaring met de producten lijn van biodermal ?
Ik gebruik nu naar tevredenheid de oogcreme en ben nu wel benieuwd naar de gezichtscreme's en de reininiging van dit merk, maar aangezien ik het niet kan uittesten, vroeg ik mij af of het vette creme's zijn en of ze geschikt zijn voor de gevoelige huid, de littekencreme en pcle creme ken ik al die zijn vet maar die zijn ook voor een speciaal doeleinde, maar je hebt dus ook de bindweefsel dag&nacht creme etc...
Wie is hier over te spreken ?
Alvast bedankt Girlxxx.
zaterdag 18 oktober 2008 om 10:00
Ik smeer sinds een week of 2 met PCLE creme en ik vind het heerlijk. Het is een beetje vettig, lekker voor mijn droge huid in de herfst/winter.
In het voorjaar en zomer gebruik ik altijd de dag/nachtcreme voor de gevoelige huid, die is niet zo vettig.
Ik had ook de face wash, ook lekker maar die is al een tijd op.
Reinigings lotion is ook fijn, lekker fris.
In het voorjaar en zomer gebruik ik altijd de dag/nachtcreme voor de gevoelige huid, die is niet zo vettig.
Ik had ook de face wash, ook lekker maar die is al een tijd op.
Reinigings lotion is ook fijn, lekker fris.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 18 oktober 2008 om 10:39
Ik heb vroeger pcle crème gebruikt en was er erg over te spreken. Mijn littekentjes werden echt minder zichtbaar.
Nu gebruik ik bindweefselcrème voor het gezicht, en ook daarover ben ik tevreden. Nadat ik 7 kilo was afgevallen, was mijn vel iets te ruim. Nu is het weer iets strakker. Ik merkte al gauw nadat ik ging smeren met Biodermal het verschil.
Biodermal rules
Nu gebruik ik bindweefselcrème voor het gezicht, en ook daarover ben ik tevreden. Nadat ik 7 kilo was afgevallen, was mijn vel iets te ruim. Nu is het weer iets strakker. Ik merkte al gauw nadat ik ging smeren met Biodermal het verschil.
Biodermal rules
zaterdag 18 oktober 2008 om 10:46
zaterdag 18 oktober 2008 om 14:29
Girl, ik heb ook een gevoelige huid. De bindweefselcrème is wel wat geparfumeerd, denk ik, want hij ruikt lekker op het moment dat ik smeer. Maar hij is niet érg geparfumeerd, alleen een beetje. In tegenstelling overigens tot de bindweefselcrème voor benen billen en buik van biodermal, die staat bij mij in de kast omdat het zo geparfumeerd is dat ik het er benauwd van krijg. Erg jammer.
Ik vind de bindweefselcrème voor het gezicht niet te vet, maar moet er wel bijzeggen dat ik een droge huid heb.
Ik vind de bindweefselcrème voor het gezicht niet te vet, maar moet er wel bijzeggen dat ik een droge huid heb.
zaterdag 18 oktober 2008 om 18:18
zondag 11 april 2010 om 16:28
Even dit topic opgesnord, want ik gebruik sinds kort Biodermal. Ik heb een hele tijd Clinique gebruikt, maar dat vind ik nogal duur eigenlijk. Ik heb me laten vertellen dat Biodermal net zo geschikt is voor de gevoelige vochtarme huid als Clinique, zeker aangezien mijn huid niet tegen parfum e.d. kan.
Iemand hier ervaring mee? Ik gebruik nu alleen nog maar de dagcreme, omdat ik nog facewash en tonic van Nivea op voorraad heb.
Iemand hier ervaring mee? Ik gebruik nu alleen nog maar de dagcreme, omdat ik nog facewash en tonic van Nivea op voorraad heb.