Black African soap
donderdag 14 juli 2011 om 16:05
donderdag 14 juli 2011 om 16:36
Er is inderdaad al een topic over Black African Soap. Te bestellen bij Vitaecare, maar er waren nog andere adresjes ook.
Ik heb het een half jaartje gebruikt, maar het allereerste zeepje wat ik binnenkreeg leek veel beter te werken dan de tweede en derde lichting die ik bestelde. Mijn huid prikt niet meer en voelt niet uitgedroogd meer na gebruik. Misschien is mijn huid eraan gewend geraakt, maar ik zie ook geen verbetering meer. Weer mee-etertjes en pukkels; hetzelfde als toen ik het nog niet gebruikte.
Het is trouwens niet echt duur hoor; je doet er erg lang mee.
Het topic bestond al voordat Vitaecare er naar ging refereren. Ik zie het probleem niet zo.
Ik heb het een half jaartje gebruikt, maar het allereerste zeepje wat ik binnenkreeg leek veel beter te werken dan de tweede en derde lichting die ik bestelde. Mijn huid prikt niet meer en voelt niet uitgedroogd meer na gebruik. Misschien is mijn huid eraan gewend geraakt, maar ik zie ook geen verbetering meer. Weer mee-etertjes en pukkels; hetzelfde als toen ik het nog niet gebruikte.
Het is trouwens niet echt duur hoor; je doet er erg lang mee.
Het topic bestond al voordat Vitaecare er naar ging refereren. Ik zie het probleem niet zo.
donderdag 14 juli 2011 om 16:47
donderdag 14 juli 2011 om 17:12
quote:SeptemberGirl schreef op 14 juli 2011 @ 16:21:
Wat een spuuglelijk site, en wat mega cheap dat ze aan het forum refereren.
Wat maakt dat in godsnaam uit... de zeep werkt goed voor mij (en een heleboel anderen) dus dat die site niet je-van-het is interesseert me echt geen drol.
Dus eigenlijk was dat allemaal nep, al die positieve reacties hier in dat topic.
HUH??
En ik vind het nog duur ook.
Duur??
Heb je enig idee wat clinique, clearasil, vichy, garnier en al die andere producten kosten die goed zouden moeten zijn voor de huid? Ik heb de afgelopen 15 jaar werkelijk álles geprobeerd en de Black African Soap werkt voor mij het beste én is het goedkoopst.
Wat een spuuglelijk site, en wat mega cheap dat ze aan het forum refereren.
Wat maakt dat in godsnaam uit... de zeep werkt goed voor mij (en een heleboel anderen) dus dat die site niet je-van-het is interesseert me echt geen drol.
Dus eigenlijk was dat allemaal nep, al die positieve reacties hier in dat topic.
HUH??
En ik vind het nog duur ook.
Duur??
Heb je enig idee wat clinique, clearasil, vichy, garnier en al die andere producten kosten die goed zouden moeten zijn voor de huid? Ik heb de afgelopen 15 jaar werkelijk álles geprobeerd en de Black African Soap werkt voor mij het beste én is het goedkoopst.
donderdag 14 juli 2011 om 18:11
Ik ben in geen enkele wijze gelieerd aan de webwinkel en ik heb black african soap bij die site besteld (na lezen hier inderdaad) en ben er al maanden heel blij mee. Doe nog steeds met hetzelfde blokje en gebruik het eens per dag. Toen ik het bestelde stond er in ieder geval geen link of teksten van het vivaforum bij.
Dus om te zeggen dat het volledige scam is, lijkt me niet, wel een ietwat irriterende manier van advertisen om zomaar teksten van hier te jatten.
En het is vrij heftige reiniging, kan me voorstellen dat het op een gevoelige huid geen succes is. Maar ik ben er erg blij mee.
Dus om te zeggen dat het volledige scam is, lijkt me niet, wel een ietwat irriterende manier van advertisen om zomaar teksten van hier te jatten.
En het is vrij heftige reiniging, kan me voorstellen dat het op een gevoelige huid geen succes is. Maar ik ben er erg blij mee.
maandag 18 juli 2011 om 09:53
Naar aanleiding van de reacties hier op het forum heb ik een aantal maanden geleden (ik was meelezer, maar door de app toch maar even account aangemaakt) ook twee stukjes BAS besteld bij VC. Ik ben er hartstikke tevreden over. Dat trekkerige gevoel gaat over, en mijn huid ziet er een stuk beter uit nu. En met twee van die stukjes zeep doe je wel zo ongelofelijk lang! In een half jaar nog geen half stukje zeep gebruikt (en dan breek ik stelselmatig teveel af, en gooi ik na twee/drie dagen het gebruikte stukje weg).