Mode & Beauty alle pijlers

Blauwe jas + blauwe broek?

03-10-2012 18:33 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is eigenlijk een non-issue, maar ik merk toch dat ik even wat advies over wil

Ik heb vorige week een heel mooie blauwe North Face jas gekocht (knetterduur, maar goed, hij zit heerlijk, hij staat me goed en hij kan jaren mee). Deze jas draag ik met veel plezier maar... ik heb ook een blauwe broek (die overigens ook erg fijn zit) en laat die blauwe broek nou bijna exact dezelfde blauwe tint hebben als die jas... Als ik die jas en broek samen aan heb lijk ik gewoon één 'blauw gevaarte', ik voel me net een smurf

Ik heb 't effect al geprobeerd te verminderen door iets langs te dragen waardoor het 'blauwe geheel' wat doorbroken wordt, maar dat lukt nog niet echt. Moet ik er gewoon lak aan hebben en lekker die blauwe broek met die blauwe jas dragen? Of zeggen jullie: nou, nee, dat zou ik niet doen... Heeft er iemand een leuke, creatieve tip om al dit blauws minder 'smurfig' te maken?
Als de broek een skinny is, mooie hoge bijv cognac laarzen erover en inderdaad iets langs op de broek, bijv een tuniek. Dan doorbreek je het smurf-effect.
Die jas heb je alleen maar buiten aan, het gaat om de outfit die eronder zit toch?

En als je geen smurf wilt zijn, een 2e goedkope winterjas erbij kopen? (maarja om dat nou voor 1 broek te doen... zou niet mijn keuze zijn, dan maar een smurf)
Hoe vaak draag je die broek? Zorg je er voor dat je hem alleen aantrekt als de jas snel uit kan of.......je negeert je smurf-gevoel en

draagt het lekker samen
@girlinthefire: Lange laarzen is inderdaad wel een goed idee, dat kan ik nog wel proberen, bedankt!

@ sweetcandy: Inderdaad, nog een winterjas is ook weer zoiets... Misschien moet ik mijn 'smurfigheid' op die momenten maar gewoon accepteren ;)

@silvy: Ik draag de broek toch wel wekelijks denk ik, op de negeerstand dan maar met dat smurf-gevoel? ;)

Bedankt voor de reacties tot zover!
Hoe blauw is 'ie dan? Donkerblauw of hemelblauw of babyblauw of...? Als je jas en broek namelijk donkerblauw zijn zal het met dat smurfeffect wel meevallen. En verder sluit ik me aan bij sweetcandy: het gaat toch om de outfit eronder.
Dan doe je die broek toch even niet aan...??!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven