Mode & Beauty alle pijlers

Blazer en shorts

10-07-2012 15:26 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuwe blauwe blazer gekocht van de H&M en ben er super blij mee. Ik vind het altijd heel leuk als iemand een blazer met shorts combineert maar ben er nog niet helemaal uit wat daar onder past. Ik ben niet echt dik maar mijn buik is wel mijn slechte punt zeg maar en ik vind dan een shirt in een broek dat alleen maar accentueren.

Hoe dragen jullie een blazer met shorts?
shirt over de short?
Beetje eroverheen "blousen" kan ook wel helpen
Maar wat voor type top? Gewoon standaard t-shirt dan?
Rimpeltop werkt goed als je een buikje hebt.

“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ja een simpel fashion t-shirtje zoals zoals het model aanheeft, of zo'n losse basic van de zara (die standaard met zo'n borstzakje voorop oid)
btw kleur ligt er een beetje aan wat voor short je erbij aan wilt doen
Wijdere witte top er onder met v-hals om de aandacht van je buik af te leiden. Eventueel met een mooie ketting erbij.
Met een dikke panty eronder? Al moet ik eerlijk zeggen dat als je een buikje hebt, een short daar wel de nadruk op legt.
Ik draag alleen een short op vakantie,met blote benen&singlet,ik vindt het 3x niks een short met panty&schoenen.

Maar misschien komt dat door mijn leeftijd(37).
quote:sandy1974 schreef op 10 juli 2012 @ 16:36:

Ik draag alleen een short op vakantie,met blote benen&singlet,ik vindt het 3x niks een short met panty&schoenen.

Maar misschien komt dat door mijn leeftijd(37).Eens en ik ben 31.
Met panty vind ik ook niks...

Maar ik ben 23 en mijn benen zijn best mooi.Ik vind dat ik dan best wel met een short door de stad kan lopen (zolang het geen hotpants is).
Met panty vind ik ook niets en ik ben ook begin twintig. Ik combineer het zelf in Nederland met een wat wijdere longsleeve die ik deels in de broek stop.
Als je een losjes vallende top en dan ook losjes in je shortje doet kan het prima

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven