blouse in broek struggle
maandag 7 maart 2016 om 21:35
hoi. ik weet het er zijn ergere dingen in het leven, maar ik heb even een vraag. ik ken iemand die klein en breed/dik is. die droeg een blouse in zijn broek en alles zag er gewoon netjes en strak uit. als ik een blouse aandoe en hem in mijn broek stop dan heb ik altijd het probleem dat er net boven mijn broek heel veel ruimte komt zegmaar. ik ben dan wel lang en redelijk dun. weet iemand van jullie een oplossing ofzo? gr
maandag 7 maart 2016 om 21:48
Ik heb hetzelfde probleem, ik kan daarom ook alleen getailleerde blousen dragen. Ik heb er laatst een bij de H&M gekocht, 20 euro geloof ik. Zit perfect en hij zit zo mooi dat hij niet eens in mijn broek hoeft! Ik hou wel van oversized kleding, maar een blouse moet gewoon mooi en strak zijn vind ik. Tegenwoordig heb je echt bijna alleen maar die hele lange slungelblousen die tot je kruis hangen en 5 cm breder zijn dan je taille. Leuk voor thuis of onder een colbert maar niet als gewone nette blouse vind ik.
Dus ga eens naar de H&M, en goed zoeken! Bij mij heeft het een halfuur geduurd tot ik de juiste had . Plak daar trouwens maar 2 jaar aan vast, zolang was ik al opzoek naar een getailleerde blouse die niet tot je kruis komt of waar geen broekje aan zit.
Edit: ow je bent een man? Mijn broer slaagt altijd heel goed bij de Zara voor aangesloten blousen, ik weet niet of die in jouw stad ook zit? Leuke winkel.
Dus ga eens naar de H&M, en goed zoeken! Bij mij heeft het een halfuur geduurd tot ik de juiste had . Plak daar trouwens maar 2 jaar aan vast, zolang was ik al opzoek naar een getailleerde blouse die niet tot je kruis komt of waar geen broekje aan zit.
Edit: ow je bent een man? Mijn broer slaagt altijd heel goed bij de Zara voor aangesloten blousen, ik weet niet of die in jouw stad ook zit? Leuke winkel.
maandag 7 maart 2016 om 21:52
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 maart 2016 @ 21:49:
[...]
Ik dacht dat gelezen te hebben, maar volgens mij toch niet. Misschien is TO wel een jongen, maar dat heeft hij/zij niet geschreven.
Denk het ook Jan Rooseboom als nick.
En waarom zou To zich anders met een man vergelijken, qua kleding.
[...]
Ik dacht dat gelezen te hebben, maar volgens mij toch niet. Misschien is TO wel een jongen, maar dat heeft hij/zij niet geschreven.
Denk het ook Jan Rooseboom als nick.
En waarom zou To zich anders met een man vergelijken, qua kleding.