Mode & Beauty alle pijlers

Bootylicious primark

13-12-2016 16:28 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of de push up broekjes met vulling (bootylicious) nog verkrijgbaar zijn bij de primark?
Ja, zaterdag nog gezien.
In Hoofddorp heb ik ze een paar weken geleden nog gezien
Omg er zijn dus echt mensen die die dingen kopen! :O

Werkt het? En heb je in de praktijk dan echt hangbillen?

quote:Enmascarar schreef op 13 december 2016 @ 17:41:

Hé, dat ik ze gezien heb wil niet zeggen dat ik ze ook gekocht heb he! Ik heb al meer dan genoeg bil van mezelf.
Echt?!
quote:Enmascarar schreef op 13 december 2016 @ 17:41:

Geen idee, maar als de volledig ingeburgerde push-up BH werkt dan zal een push-up broekje toch ook wel werken lijkt mij?

Het viel mij op omdat ik er eens review over had gelezen op een blog, volgens mij van serena verbon, en bij haar zag het er mooi uit.

Heb er zelf geen behoefte aan, ben veel te tenger.
Deze review bedoelde ik http://www.beautylab.nl/primark-bootilicious/
Sommige sterren zijn ook mooi met een dikke gat maar omgekeerd hoeft een dikke gat je niet mooier te maken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Omfg, vrouwen die zo'n ding dragen vind ik eng!
quote:retrostar schreef op 13 december 2016 @ 18:04:

Sommige sterren zijn ook mooi met een dikke gat maar omgekeerd hoeft een dikke gat je niet mooier te maken.
Ja zijn er nog, zag ze hangen laatst bij het corrigende ondergoed.
quote:Carabosse schreef op 13 december 2016 @ 19:25:

Omfg, vrouwen die zo'n ding dragen vind ik eng!Wat is het verschil met een opgevulde beha?
quote:Dragisa schreef op 13 december 2016 @ 18:01:

Deze review bedoelde ik http://www.beautylab.nl/primark-bootilicious/In een reactie op die review vraagt iemand of ze er ook voor kinderen zijn
quote:Enmascarar schreef op 13 december 2016 @ 19:35:

[...]

In een reactie op die review vraagt iemand of ze er ook voor kinderen zijn Neeeee
quote:Carabosse schreef op 13 december 2016 @ 19:25:

Omfg, vrouwen die zo'n ding dragen vind ik eng!Je hebt zeker nog nooit een voorgevormde BH aan gehad?
quote:Dragisa schreef op 13 december 2016 @ 21:41:

[...]

Je hebt zeker nog nooit een voorgevormde BH aan gehad?

Ik draag zelden beha's en zo'n voorgevormde heb ik weleens aangetrokken en binnen een minuut weer uit, niks voor mij, maar misschien dat ze voor sommige mensen die bijvoorbeeld in een conservatieve omgeving werken/leven van pas zouden kunnen komen, daar waar men echt niets van tepels wil weten of zo? Verder vind ik het geen vergelijking, alleen al omdat er bijna geen winkel is die zo'n ding verkoopt en die beha's altijd al in de winkels hingen. Vind jij zo'n broekje sexy?

<<Ik heb mijn post aangepast omdat er een linkje bijstond waarvan ik niet zeker wist of dat linkje wel mocht.>>

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven