Borstel schoonmaken
maandag 6 februari 2017 om 22:20
Je hebt er speciale borsteltjes voor. Bij een Mason Pearson worden die erbij geleverd, maar ze zijn ook los te koop.
Of je gebruikt er gewoon een afwasborstel voor.
Die haal je door een sopje en dan strijk je hem recht en diagonaal door de borstel.
Daarna de hulpborstel met schoon water spoelen en weer door de borstel.
Hmmm, lastig uitleggen.
Die haal je door een sopje en dan strijk je hem recht en diagonaal door de borstel.
Hmmm, lastig uitleggen.
maandag 6 februari 2017 om 22:56
maandag 6 februari 2017 om 23:26
dinsdag 7 februari 2017 om 07:11
dinsdag 7 februari 2017 om 08:03
quote:sssssst schreef op 06 februari 2017 @ 20:50:
Oude tandenborstel met shampoo onverdund. Lekker soppen, toevallig vanochtend nog gedaan. Voordeel is dat de bolletjes aan het eind van de pinnetjes niet beschadigen.
Dit klinkt echt als een hele goede tip! Alleen zou ik geen oude tandenborstel gebruiken.
Oude tandenborstel met shampoo onverdund. Lekker soppen, toevallig vanochtend nog gedaan. Voordeel is dat de bolletjes aan het eind van de pinnetjes niet beschadigen.
Dit klinkt echt als een hele goede tip! Alleen zou ik geen oude tandenborstel gebruiken.
dinsdag 7 februari 2017 om 13:29
quote:Jejoue schreef op 06 februari 2017 @ 22:20:
Je hebt er speciale borsteltjes voor. Bij een Mason Pearson worden die erbij geleverd, maar ze zijn ook los te koop.
Hmmm, lastig uitleggen.
Dit.
Ik heb zo'n borsteltje van bij Kruidvat.
Hmmm, lastig uitleggen.
Dit.
Ik heb zo'n borsteltje van bij Kruidvat.