Mode & Beauty alle pijlers

Borstvergroting.

18-01-2011 21:10 56 berichten
Na lang nadenken heb ik besloten om een borstvergroting te laten doen.

Nu heb ik een paar vragen misschien dat iemand me hier kan helpen. Heb al proberen te googlen maar werd niks wijzer.

Als je borsten heel erg hangen met striae is zijn siliconen dan voldoende of is er altijd een lift nodig?

Ik weet dat ik dit ook tijdens een consult kan vragen maar mijn tweede vraag is, welke kliniek is het beste? Er staan er zoveel op internet. Misschien kan iemand me iets aanraden.

Voor mij maakt de prijs niks uit heb liever dat het veilig gebeurd dan dat ik net iets minder betaal.

En mischien zijn er hier mensen met ervaringen die kunnen vertellen of het bevalt, de napijn, het resultaat en dergelijke.
Neem je dan ook een andere nick?
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je in vredesnaam déze nickname gekozen???

Bergmann-kliniek staat goed bekend, verder kan ik je niet helpen...
Lelijk (wat zonde dat je deze nick houdt), zou je niet eerst aan jezelf gaan werken voordat je aan zo'n rigoureuze ingreep begint? Ik denk n.a.v. je vorige topic dat het probleem hem niet in kleine borsten zit. Maar in een verkeerd zelfbeeld.
Eens met GeorgetteDansLeTabac!
Ik denk ook dat je beter eerst eens aan jezelf kan gaan werken in plaats van het in je borsten te zoeken. Van grote borsten word je niet ineens mooi hoor, dat zit echt in je hoofd.
Ik ben geen expert, maar als je echt hangende borsten hebt. Lijkt het mij dat ze ook gelift moeten worden, anders krijg je denk ik hangende siliconen.

Misschien dat iemand er ervaring mee heeft?

Ben wel benieuwd namelijk.
Aha, ik snap nu de voorgaande reacties, ik heb ook even geloupt...
Ik denk dat als je je helemaal verbouwt, dat je dan best opeens gelukkig wordt!
Goh, ik dacht dat gelukkig zijn van binnenuit kwam....
Dus als jullie 30 kilo afvallen en slappe hangende borsten hebben zitten jullie er niet mee.

Ja ik heb problemen waar ik aan moet werken maar dat staat los van waarom ik een borstvergroting wil.

Ik heb ook een hangende buik en benen en armen vel maar daar laat ik niks aan doen.

Ik wil in ieder geval een mooi iets hebben.
Klopt het dat je daarna geen borstvoeding meer kan geven?
Er zijn diverse topics over hetzelfde onderwerp.
Hoi,

Ik heb 2 jr geleden een borstverkleining laten doen, bij de bergman kliniek.

En ik heb alleen maar goede dingen te melden over deze kliniek.

Dag en nacht staan ze voor je bereikbaar!

Mijn wond was open gegaan (niks schokkends, alleen voor mij), maar toen was ik dus zo geschrokken en heb om half12 s' avonds de kliniek gebeld en half uurtje later belde mijn chirurg mij terug.

En stelde mij gerust.

En ik heb helemaal geen pijn gehad!!!!

De verpleging is ook erg aardig,

Ik had een mooie, nette 1persoons kamer.

Maar dat is natuurlijk mijn ervaring,

En je moet het natuurlijk wel echt zeker weten.

En bij een consult moet je echt alle vragen die je je maar kan bedenken stellen!
Een borstvergroting maakt het geheel niet altijd mooier, bijvoorbeeld bij mijn zus is het mislukt en ze heeft er enorm veel spijt van.. Is dat het je waard?
Ooohhh, ik heb even geloept...
quote:lelijk86 schreef op 18 januari 2011 @ 21:25:

Dus als jullie 30 kilo afvallen en slappe hangende borsten hebben zitten jullie er niet mee.

Ja ik heb problemen waar ik aan moet werken maar dat staat los van waarom ik een borstvergroting wil.

Ik heb ook een hangende buik en benen en armen vel maar daar laat ik niks aan doen.

Ik wil in ieder geval een mooi iets hebben.

Ik heb een onderkin op foto's, puisten, een buikje, striae op mn borsten en heupen, littekens in mijn gezicht. Lelijk he.

Voor de rest ben ik een heel leuk mens.

Dat vindt ik belangrijker.
trouwens, die onderkin heb ik niet alleen op foto's maar normaal zie ik hem niet
Eens met Mutsy, maar ik heb ook nog wallen en cellulitis.
http://www.now.org/issues ... reastImplantFactSheet.pdf

Ik heb net dit gevonden en laat maar ik ga wel op vakantie ofzo met het geld.

Ik weet gewoon niet hoe ik mezelf mooi moet vinden zo.

Met de striae kan ik leven, maar het hangend vel. Maar het zal wel moeten. Ik wil niet dood en ik vind operaties eigenlijk doodeng. Anders had ik het allang gedaan.

Dat ik nooit meer een hempje aankan, altijd lange mouwen. Nooit meer zwemmen, nooit een vriend, nooit kinderen ( wat ik dan weer niet zo erg vind).

Maar er zullen vast wel andere manieren zijn om gelukkig te worden. Vier katten, veel reizen.
Hee L

Als je echt door wilt met de keuze voor een borstvergroting kun je hier op op het forum heel veel oude topics lezen van meiden die het hebben laten doen.

Het heeft mij heel erg geholpen ik ga over ruim een maand onder het mes. Ik hoop beste keuze ooit. Maar dat is voor ieder weer anders.

Ook kun je heel veel informatie vinden op borstenforum.nl/com.

Verder mogen er hier geen namen van chirurgen en klinieken genoemd worden ivm reclame etc.

Ik wens je veel succes met de zoektocht naar jouw stukje schoonheid. Vergeet niet dat niemand perfect is en dat vooral jij van je lichaam moet houden en het koesteren. Geloof me ik heb hier ook veel moeite mee, maar i'm working on it
En een dikke knuffel
Doei TO. Tot volgende keer. Om de een of andere reden neem ik jou niet serieus. Ben nu al benieuwd naar je volgende topic onderwerp

PS In gewone ziekenhuizen hebben ze ook plastisch chirurgen, het hoeft niet per se in een privékliniek.

Misschien net zo handig: In een ziekenhuis hebben ze ook andere afdelingen, met psychologen enzo.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 januari 2011 @ 21:35:

Eens met Mutsy, maar ik heb ook nog wallen en cellulitis. Oh dat heb ik ook, maar daar laat ik m'n vriend gewoon tegen aankijken!
quote:lelijk86 schreef op 18 januari 2011 @ 21:36:

Dat ik nooit meer een hempje aankan, altijd lange mouwen. Nooit meer zwemmen, nooit een vriend, nooit kinderen ( wat ik dan weer niet zo erg vind).

Maar er zullen vast wel andere manieren zijn om gelukkig te worden. Vier katten, veel reizen.Ga eens naar een sauna. Dan zie je dat er allerlei soorten mensen bestaan, mager, dik, met hangend vel en dikke enkels en weet ik veel wat. Die laten zich niet tegenhouden. Waarom zouden ze. Je borsten staan je niet in de weg, dat doe je zelf. Hou eens op met zwelgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven