Mode & Beauty alle pijlers

Borstvergroting.

18-01-2011 21:10 56 berichten
Na lang nadenken heb ik besloten om een borstvergroting te laten doen.

Nu heb ik een paar vragen misschien dat iemand me hier kan helpen. Heb al proberen te googlen maar werd niks wijzer.

Als je borsten heel erg hangen met striae is zijn siliconen dan voldoende of is er altijd een lift nodig?

Ik weet dat ik dit ook tijdens een consult kan vragen maar mijn tweede vraag is, welke kliniek is het beste? Er staan er zoveel op internet. Misschien kan iemand me iets aanraden.

Voor mij maakt de prijs niks uit heb liever dat het veilig gebeurd dan dat ik net iets minder betaal.

En mischien zijn er hier mensen met ervaringen die kunnen vertellen of het bevalt, de napijn, het resultaat en dergelijke.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het al eerder gezegd in 1 van je andere topics, jij hebt geen borstvergroting of vakantie nodig, jij moet hulp zoeken bij een psycholoog. Maak eerst een afspraak bij de huisarts en laat je doorverwijzen. Een plastisch chirurg zal je trouwens niet opereren als ie in de gaten krijgt dat je problemen hebt
quote:SeptemberGirl schreef op 18 januari 2011 @ 21:26:

Klopt het dat je daarna geen borstvoeding meer kan geven?Dat klopt niet, met een verkleinig is dat vaak wel zo omdat ze de tepel los halen en verplaatsen en daarmee de melkklieren doorsnijden.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:lelijk86 schreef op 18 januari 2011 @ 22:10:

En over een vriend vinden.

Leg maar aan iemand uit dat je 5 kilo aan hangend vel over je hele lichaam hebt.

Daar zitten mannen echt op te wachten.

Ik zou eerst zorgen dat je gewicht stabiel blijft.

Daarnaast is het wenselijk dat je geestelijk ook stabiel bent voor je zo een operatie ondergaat.

Je mag na een vergroting dan wel mooie borsten hebben, maar het hangende vel raak je er niet door kwijt.

Het komt op mij over dat je je borsten wilt laten vergroten omdat je niets aan jezelf mooi vindt.

Het is een ander verhaal als je zou zeggen dat je kan accepteren hoe je bent, maar dat je je toch fijner zou voelen met stevigere borsten.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb ook ff geloept omdat ik niet alle reacties meteen goed

begreep maar nu begrijp ik het beter.TO,doe me ff een groot

plezier!Verander je nick alsjeblieft!Daar druipt gewoon de

negativiteit van af.En ga eerst met iemand praten!De borsten

komen later wel maar eerst je zelfbeeld op orde krijgen.Sterkte!
quote:viva1973 schreef op 18 januari 2011 @ 21:46:

Doei TO. Tot volgende keer. Om de een of andere reden neem ik jou niet serieus. Ben nu al benieuwd naar je volgende topic onderwerp

PS In gewone ziekenhuizen hebben ze ook plastisch chirurgen, het hoeft niet per se in een privékliniek.

Misschien net zo handig: In een ziekenhuis hebben ze ook andere afdelingen, met psychologen enzo.niet erg aardig??
Bianca, dit topic is niet echt actief meer + het bleek dat Lelijk86 dubbelnickte en meerdere rare topics opende (althans sterke vermoedens). Een reden waarom je het omhoog hebt gehaald?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven