Mode & Beauty alle pijlers

Borstverkleining - Ervaringen

21-02-2014 13:20 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en vroeg me af of iemand van jullie ervaring heeft met een borstverkleining?

Ik hen cup 70F en twijfel hier de laatste tijd over. Ben zelf altijd van mening geweest dat je niet moet snijden in een gezond lichaam maar begin er steeds vaker last van te krijgen. Zal ook deels de zwaartekracht zijn Het is bij mij voor emotioneel. Ik ben 1m64 en dan ziet zo'n maat er echt niet uit. Ik vind het dus vooral lelijk staan bij kleding en heb het gevoel dat het me dikker maakt. Dan hebben we het nog niet eens over de opmerkingen..

Zoals ik al zei heb ik mezelf lang wijs gemaakt dat ik me niet moet aanstellen maar begin nu toch te twijfelen. Ik zie ook behoorlijk op tegen de operatie. Pffff..

Ik zou graag in contact komen met meiden die een borstverkleining hebben gehad of ook twijfelen on ervaringen uit te wisselen

Ik zou graag per mail contact hebben aangezien ik vaak onderweg ben en niet altijd op de site kan:

karin_van_der_wal@outlook.com

alvast bedankt!

X Karin
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
je bent de tweede al die daar deze week een topic over opent

borstverkleining

Wellicht dat er mensen in dit topic (of in één van de voorgaande topic, opgesomt in dit topic) met je willen mailen.
Bij voorbaat mijn excuses aan TO als dit een bonafide topic is (en dan haal ik deze post ook weg) maar ik wilde dit toch even zeggen:

Bij de buren is er een tijdje geleden een forummer actief geweest die zich ook Karin noemde en mensen prive-berichten stuurde naar aanleiding van posts die zij hadden geschreven over hun borstverkleining. Uiteraard was deze poster niet geinteresseerd in hun verhalen, maar was het een ordinaire rukker. Nogmaals, misschien is deze poster wel ter goeder trouw maar ik raad eventueel geinteresseerden aan om voorzichtig te zijn alvorens hun hele verhaal naar TO te mailen.
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)
Hi Ricochet,

Wat vervelend dat het forum daarvoor misbruikt wordt. Ik weet van niks. Mijn excuses als dat wel zo opgevat of ervaren wordt.

Doei Karin
Er even vanuit gaande dat je echt Karin heet en niet die creep bent, is dat je echte naam in je emailadres? Dat lijkt me ook niet handig. Kun je beter een nieuw emailadres aanmaken. En als je internetverbinding hebt en je mail kunt controleren kun je toch ook viva.nl bekijken?
Nee, is fictief.. Daar had ik wel over nagedacht gelukkig speciaal aangemaakt voor dit doel.

Alleen totaal niet verwacht dat er vervolgens deze reacties zouden komen. Misschien ook de verkeerde plek hiervoor.. My bad

Op zich werkt het wel maar email vind ik zelf fijner maar heeft nadelen merk ik
Je zit wel op de goede plek (hoewel gezondheid qua pijler misschien gepaster is, afhankelijk van je insteek), maar het kan dus zijn dat mensen liever niet willen mailen.
Zelf geen ervaring hiermee maar ik heb twee vriendinnen die deze ingreep hebben ondergaan. Is geen kleinigheidje maar allebei zijn ze er dolgelukkig mee. Het resultaat is mooi al heb je wel wat littekens maar die vervagen op de duur. Ik zou zeggen, ga ervoor. En dat geneuzel over niet snijden in een gezond lichaam... Als je er geestelijk onder lijdt vind ik dat een hele goede reden om je te laten helpen. Succes!
Beste beslssing van mijn leven geweest.
Voor mij ook de beste beslissing, geen moment spijt. Had jaren eerder gemoeten.
quote:ricochet schreef op 21 februari 2014 @ 13:30:

Bij voorbaat mijn excuses aan TO als dit een bonafide topic is (en dan haal ik deze post ook weg) maar ik wilde dit toch even zeggen:

Bij de buren is er een tijdje geleden een forummer actief geweest die zich ook Karin noemde en mensen prive-berichten stuurde naar aanleiding van posts die zij hadden geschreven over hun borstverkleining. Uiteraard was deze poster niet geinteresseerd in hun verhalen, maar was het een ordinaire rukker. Nogmaals, misschien is deze poster wel ter goeder trouw maar ik raad eventueel geinteresseerden aan om voorzichtig te zijn alvorens hun hele verhaal naar TO te mailen.Hoe precies ben je erachter gekomen dat het een 'ordinaire rukker' was? Ik denk namelijk dat ik op dit moment met dezelfde persoon te maken heb.. Toevallig had ik dit bericht ooit gelezen waardoor bij de naam Karin al veel alarmbellen afgingen. Is er bijv. ook gevraagd naar foto's oid? (die ik overigens nooit zou sturen). Als het dezelfde persoon is, is diegene dus nog steeds actief..
quote:ricochet schreef op 21 februari 2014 @ 13:30:

Bij de buren is er een tijdje geleden een forummer actief geweest die zich ook Karin noemde en mensen prive-berichten stuurde naar aanleiding van posts die zij hadden geschreven over hun borstverkleining. Uiteraard was deze poster niet geinteresseerd in hun verhalen, maar was het een ordinaire rukker. Nogmaals, misschien is deze poster wel ter goeder trouw maar ik raad eventueel geinteresseerden aan om voorzichtig te zijn alvorens hun hele verhaal naar TO te mailen.Goh, bijzonder. Ik heb toch zon vermoeden dat deze TO niet zo ter goeder trouw is. Vandaag kreeg ik ineens een pm over een post van mij, eeuwen terug, mbt topless zonnen. Bijzonder eenzijdige interesse heeft deze mevrouw...
Vaag verhaal. Waarom kun je niet op de site als je onderweg bent? En waar ben je naar onderweg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven