Mode & Beauty alle pijlers

Botox ervaringen?

19-03-2016 14:37 30 berichten
Hallo,



Ik kon het antwoord niet zo snel terug vinden in de overige 'botox topics hier', vandaar even een nieuw topic.



Ik heb afgelopen maandag een botox behandeling gehad.

Had een aantal frons- en voorhoofds rimpels en een wat norse uitdrukking, vandaar dat ik een botox behandeling heb ondergaan om deze rimpels te laten verdwijnen en een wat meer 'opener' blik te verkijgen.

Nu na een aantal dagen merk ik wel dat ik mijn voorhoofd niet helemaal meer kan fronsen maar de fronsrimpel is nog niet echt weg? Heeft iemand ervaring met botox behandeling? En hoeveel dagen duurt het ongeveer voordat je echt het complete resultaat ziet?



Groeten,

Wolkje
Alle reacties Link kopieren
Hee Wolkje,



Ik had toevallig hetzelfde en kwam daarom op dit bericht terecht! Ik ben van de week op wintersport geweest en eigenlijk een beetje stom, maar ik heb een dag voordat we vertrokken mijn fronsrimpel nog laten doen met Botox (hihi).



Door de sterke zonnestralen (waar we trouwens heerlijk veel geluk mee hadden) merkte ik dat fronsen erg lastig ging, maar ik daar wel behoefte aan had. Snel mijn zonnebril maar opgezet en toen werd het minder, maar toen ik mijn zonnebril weer af deed zag ik de rimpel nog steeds zitten! Heel vreemd.



Ik heb weleens vaker botox laten doen in mijn gezicht maar nog niet vlak voordat ik op wintersport ging. Wat ik ook telkens vergeet is dat de consulenten me er altijd op wijzen dat ik pas het uiteindelijke resultaat na 3 weken zie. Het is nu pas 1,5 week terug dus ik wacht het nog even af.



Hoe is dat bij jou afgelopen? Ik ben erg benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Voor mij was het eenmalig. Ik vind botox niet fijn aanvoelen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Het kan wel een maand duren voordat de rimpel helemaal weg is. Ik doe het ieder half jaar en ben er erg blij mee :-)
Ik laat al jaren Botox spuiten en het duurt bij mij een dag of vier voor alles weer plat ligt zeg maar. Pas na een jaar was de groef van mijn frons verdwenen.
Alle reacties Link kopieren
Het effect is meestal pas volledig zichtbaar na 14 dagen. Daarna kan je dan ook pas een eventueel touch-up afspraak maken bij de kliniek als je er nog niet helemaal tevreden mee bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven