Mode & Beauty alle pijlers

Brede riem van elastiek

01-04-2012 14:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag gisteren Gerda Havertong bij het programma van Paul de Leeuw en zij droeg een zeer brede riem van elastiek, ongeveer van de onderkant van haar ribben tot haar heupen Ik ben al tijden op zoek naar zo'n riem. Met Google vind ik niets wat er op lijkt. Weet iemand waar ik zo'n riem kan kopen?
Ik denk dat de H&M dat verkoopt. In voorgaande jaren sowieso, ik heb er een paar gekocht toen.
Dit klinkt als iets wat op de markt te krijgen zou moeten zijn.
Edit: Ik heb het filmpje nog even bekeken en het lijkt een soort "corset-riem". Aan de achterkant lijkt een soort rijgveter te zitten waarmee je 'm passend kan maken. Misschien moet ik het meer in de SM/ kinky-hoek gaan zoeken
Op de markt heb ik al gekeken maar die riemen die ik vond, zijn allemaal een stuk smaller. Maar ik ga eens googelen op "corset-riem", kijken wat dat oplevert.
Of stuur anders een mail naar Paul de Leeuw met felicitaties (hij was toch jarig???) en dan dan met als P.S.: wat een leuke riem had Gerda aan. Van welke ontwerper zou die afkomen?

Zit ze niet ook nog steeds in Sesamstraat? Stuur je daar ook een mail heen met de complimenten dat ze zo leuk gekleed was.

Timmerlui hebben ook wel eens zo'n riem, maar die zijn vast veel smaller.
@pumps-italiaans, dat is een goed idee! Met googelen vind ik onder de noemer "taille-corset" wel iets wat er erg op lijkt. Van de omschrijving krijg ik het dan wel benauwd, er zit staal in verwerkt om een super slanke taille te krijgen. Oefffff........
Laat eventjes weten als je het gevonden hebt. Klinkt leuk namelijk!
Ik ben ook benieuwd, ik hou van dit soort kleding.

Echte korsetten zijn inderdaad vaak versterkt met stalen baleinen en zitten daarom niet prettig. Je krijgt er wel een supersmalle taille van. Eventueel kan je zoeken naar een korset met plastic baleinen, die zitten wel strak maar je hoeft je adem niet in te houden. Winkels als H&M of River Island hebben ze vast wel (in ieder geval de afgelopen seizoenen). Of probeer Asos, die hebben dit soort dingen vaak ook wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven