Mode & Beauty alle pijlers

Broek HEMA

02-07-2011 21:08 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames !

Ik heb een beetje een vage vraag - maar hier op viva weet je het maar nooit en kom je soms tot een antwoord !

Ik heb laatst een broek gekocht bij de HEMA. Hele fijne broek, hij was er in 2 kleuren en ik heb 'm toen in het legergroen gekocht. Nu wil ik 'm eigenlijk ook wel in de andere kleur (zand/grijs) ...

Ik zat dus even op de website te kijken, en hij staat bij de opruiming.. althans het plaatje ! En de prijs klopt ook (12 euro) maar als ik er op klik krijg ik dus een damesvest...

Hij is hier in de winkel niet meer te krijgen dus misschien heeft iemand hier een oplossing ? Ik ben niet zo digitaal ingesteld haha !

Alvast hartelijk dank voor het meedenken/meehelpen. (hoe ik plaatjes kan plakken weet ik dus ook niet..anders had ik dat nog even gedaan!)

x

Deze?
Het is een foute foto. Eronder staat wel dames t-shirt.

Sla de afbeelding van de broek op. Stuur een mail aan de Hema (als dat via contact kan) en voeg die later als bijlage toe met de vraag of je die kan bestellen.

Bel maandag op vanaf de tijd dat het kan en vraag ernaar. Dat kan misschien ook nog.
Heb ik ook, als je op de link klikt krijg je een t-shirt te zien. Foute link dus... mailtje naar Hema?
Ja die broek ja !

Goed idee om even te bellen/mailen ...

Dank voor het meedenken !
(ik dacht al, ben ik nou gek geworden - maar het valt mee haha)
Ik kan ook morgen even hier bij de Hema voor je kijken? Wie weet is hij hier wel in de winkel te verkrijgen.
Een broek van de Hema zou je toch niet willen dragen?
quote:kikietje schreef op 02 juli 2011 @ 21:59:

Een broek van de Hema zou je toch niet willen dragen?Waarom niet Kikietje?
Ik lees het maar zo: Kikietje wil geen broek van de Hema dragen. Gelukkig andere mensen wel. Succes met het vinden ervan !
quote:kikietje schreef op 02 juli 2011 @ 21:59:

Een broek van de Hema zou je toch niet willen dragen?Waar slaat dat dan weer op?
Ik geloof dat ik in een flits een look-a-like van die broek bij Perry zag. Heb alleen geen prijs gezien. Ben op zoek naar een jas....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven