Mode & Beauty alle pijlers

Broekpak dresscode feestelijk chique?

04-09-2013 08:20 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort heb ik een bruiloft waarvan de dresscode feestelijk chique is. Nu draag ik dus echt nooit jurkjes en voel mij hier ook niet prettig in. Nu vroeg ik me af of een broekpak ook feestelijk chique is voor een bruiloft?

Ik hoor t graag :-)
Trouwens, over of peplum je staat, heb je een idee waarom dat niet zo zou zijn?
quote:kira1 schreef op 04 september 2013 @ 12:28:

Ik ben er nog niet uit, want nu ik er over nadenk draag ik geen feestelijke jurkjes omdat je daar hakken bij moet dragen, maar dat moet met een broekpak eigenlijk ook. Alleen draag ik geen hakken, omdat ik 1.85 ben en vind ik hakken geworden niet mooi bij mij staan....Persoonlijk denk ik dat het goedkoper en makkelijker is om er feestelijk uit te zien met een jurkje en lagere schoenen, dan in een broekpak, omdat je dan meer moet uitpakken met haar/make-up en accessoires voor hetzelfde effect.
Cheery, ik heb zo'n top nog nooit aan gehad, dus ik zou nu weten of hoe zoiets mij zal staan.

Ik ga vd week wel op mijn nette platte schoenen op zoek naar een jurkje. Dan kan ik gelijk zien hoe die combinatie staat :-)
quote:wendy7474 schreef op 04 september 2013 @ 09:41:

Wat vind je van zoiets met een jasje en hoge hakken?

Lijkt een jurk, maar is een broekpak.

Hierbij kun je ook bijna platte peeptoes dragen:

Heb je het comfort van een broek, geen hoge hakken, geen panty. Wel je nagels mooi verzorgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven