Mode & Beauty alle pijlers

bruidskapsel in cabrio...

31-07-2012 12:47 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik ga zaterdag trouwen en heb geloof ik een beetje last van bruids-zenuwen..

Zit met name een beetje in over de trouwauto en mijn kapsel.. we rijden ongeveer drie kwartier in een auto zonder dak (kan er ook niet op) en ik zou graag willen dat mijn haar een beetje mooi blijft zitten (half los met krullen en sluier).

Stom dat ik hier niet eerder over na heb gedacht, maar nu denk ik dat dit vrijwel onmogelijk is en er niks van mijn kapsel overblijft..

Zou het een idee zijn om met een stola mijn haar een beetje te beschermen? Hebben jullie nog andere ideeën?

We rijden niet harder dan 60 km/u trouwens, misschien scheelt dat?

Hopelijk kan iemand mij een beetje geruststellen of ervaringen delen.

Het is echt niet het einde van de wereld als mn kapsel verwaait, maar toch.. beetje zonde wel.

Alvast bedankt!
Het is een Burton, soort oldtimer lelijke eend hihi vriendlief is er helemaal weg van en ik gun het hem alleen nu beginnen de zenuwen over mn kapsel
Neem ook wel gewoon n krultang en zo mee voor alle zekerheid.
Het is een tweezitter zo te zien? Zonder zijraampjes...ik ben bang dat het vrij winderig zal zijn. Windkracht is 3 zag ik, dus dat heb je er ook nog bij.
Mijn halfopgestoken bruidskapsel met nepkrullen is ook perfect blijven zitten in de oldtimer cabrio, zonder zijramen. Nu was het bij ons maar een kort ritje maar je kapster houdt hier vast rekening mee door nog meer haarlak te gebruiken
En uiteraard een heel fijne dag gewenst! Het is zo ontzettend leuk!
Ben heel benieuwd hoe het gegaan is? en hoe de dag verder is geweest natuurlijk!
Even gauw, net terug van huwelijksreis! Het was super! En mijn kapsel is waanzinnig goed blijven zitten met een sjaaltje erover! Prachtig weer gehad, bedankt voor het duimen en de tips
Foto!

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Eindelijk eens iemand die een update geeft fijn dat het zo goed is gegaan allemaal!
haha bedankt!
*mosterd*
anoniem_117397 wijzigde dit bericht op 23-08-2012 17:39
Reden: te laat
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven