Mode & Beauty alle pijlers

C&A Clockhouse XL

01-04-2013 13:38 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zat ik een beetje te surfen op Wehkamp.nl, zie ik opeens C&A Clockhouse XL. Ik heb dat nog nooit gezien ondanks dat ik regelmatig bij de C&A kom! Of leef ik onder een steen?

Nu wil ik natuurlijk weten waar ze dat in het echt verkopen, maar op de site kan ik er niets over terugvinden. Ligt dit gewoon bij de Clockhouse zelf?

Weten jullie er misschien meer over?
Waarschijnlijk bij C&A he?
Misschien dat het afhangt van de grootte van het C&A filiaal, of ze de ClockhouseXL verkopen.

Met de collectie van Frans Molenaar bij C&A is dat in ieder geval zo, dat verkopen ze niet in alle filialen.
Clockhouse is de jongerenlijn van C&A en hangt (al jaaaaren) in iedere winkel van C&A
Oh XL ..sorry niet goed gelezen.
De XL collectie is altijd een aparte gedeelte. En dat is ook duidelijk aangegeven met borden waarop staat XL collectie. En wellicht is de collectie van de XL (Clockhouse) gewoon te vinden bij de gedeelte van de XL collectie.
Er is wel een XL gedeelte in de C&A, weet niet of dat van Clockhouse is. Het is niet zo heel groot, tenminste in de vestiging waar ik kom.
Gewoon zoeken naar de lelijkste kleding.

Dan kom je vaak vanzelf bij de XL afdeling uit.
Ik zit even op wehkamp te kijken en wat ik voorbij zie komen is 'C&A XL Clockhouse broek/trui/jas'

Dus: het is de C&A XL collectie en daarbij zitten ook kledingstukken van Clockhouse.

Maar volgens mij is er niet echt een speciale Clockhouse XL collectie.
quote:Flashy schreef op 01 april 2013 @ 16:57:

Gewoon zoeken naar de lelijkste kleding.

Dan kom je vaak vanzelf bij de XL afdeling uit.

Wat flauw.

Clockhouse heeft leuke dingen en als die nu ook in een maatje meer zijn is dat alleen maar leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven