Mode & Beauty alle pijlers

Cadeau voor afstuderen

17-09-2012 09:58 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zag dat het laatste topic hierover alweer uit 2009 stamt, dus post ik 'm nogmaals. Weten jullie nog een goed afstudeercadeau voor een vriendin?

Hebben jullie misschien leuke/orginele cadeau's ontvangen in de loop der jaren?

Groeten
Misschien handig om erbij te zetten wat je budget is?
ik kreeg veel dingen die min of meer wat te maken hadden met de opleiding die ik gedaan had, of die ik kon gebruiken bij m'n baan (maar misschien heeft ze die nog niet). en dat waren wel de leukste cadeau's.
Ben je zelf studerend? Ik geef mijn vrienden altijd iets kleins... Flesje wijn, lekker chocola, etc.

Maar mijn nicht bijvoorbeeld is nu afgestudeerd en die geeft wel iets duurdere dingen... Ik geef meestal max een eurootje of 20 uit en zij geeft dan wat meer. Mja dat heb ik niet :p

Heel veel vrienden van mij willen trouwens geld om eea te kunnen realiseren (reis, nieuwe meubels voor huis etc).

Van de ouders zijn de cadeaus meestal wat groter. Een vriendin van mij kreeg een auto van haar ouders toen ze afstudeerde... Dat zou ik ook wel willen :p
Ik kreeg een mooi beeldje van een man die zijn hoed af neemt voor me. Staat nog altijd zichtbaar in mijn kast.
het budget is rond de 100 euro
We doen het met meerdere meiden, willen iets waardevols/nuttigs geven
Hangt misschien ook van de studie af, maar ik kreeg een mooie tas (A4 formaat voor mappen etc). Was ik toen heel blij mee en ik gebruik het nog steeds (en mijn afstuderen is echt al heel lang geleden )
Wat heeft ze gestudeerd?

Bij ons varieren de kadootjes enorm.. Van gegraveerde pennen tot gouden oorbellen met edelstenen..
- Misschien een sierrad met een betekenisvolle bedel.

- Mooie leren tas

- Mooie agenda (als ze die nog op papier gebruikt)

- Dinerbon ter ontspanning

- Cadeaubon van een nette winkel voor werkkleding, zoals WE of zo.

Wat is haar werkveld overigens?
Jurist
quote:sesamzaadje0043 schreef op 17 september 2012 @ 10:36:

Jurist

werkkleding vind ik een goeie

mooie pen misschien?

Lederen schrijfmap?

Iets voor de nieuwe fase waar ze nu binnen komt
een ingegraveerd cadeau, met de datum en iets liefst. In iedergeval iets wat niet zo 1,2,3 vergaat.

Eigenlijk doen we dit altijd(met een groep natuurlijk). Mensen die ik minder goed ken geef ik altijd een fles bubbels.

Ik weet dat het dispuut van mijn vriend altijd een horloge gaf, met een ingegraveerde tekst.
quote:sesamzaadje0043 schreef op 17 september 2012 @ 10:07:

We doen het met meerdere meiden, willen iets waardevols/nuttigs gevenIk heb voor mijn afstuderen van vriendinnen een mooie ring gekregen.
Mijn broertje en ik hebben mijn zus ieder 50 euro gegeven. Zij wilde een lens kopen voor haar camera, maar die konden we helaas niet financieren

Mijn zus schrok van het geldbedrag, vond ze te hoog. Wij vonden dat dat moest kunnen; je studeert immers niet elke dag af
Op www.afstudeercadeau.nl staan hele leuke originele opties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven