Mode & Beauty alle pijlers

Canda Goose jas Amsterdam

18-10-2013 12:33 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een Canada Goose jas voor de winter kopen, het liefst Victoria Parka model. Ik vroeg me af of jullie goede en betrouwbare verkooppunten in Amsterdam kennen, ik heb al een paar winkels benaderd maar daar hebben ze de jas alleen in de kleuren Black en Navy. Ik zelf zou liever voor White of Silver willen gaan.
Zwart of blauw passen, zilver bestellen.
Mooie jas, maar wel verschrikkelijk duur (650 tot zelfs 950 euro). Volgens mij dragen ze dat merk ook altijd bij de All You Need is Love kerstspecial als ze naar Lapland enzo gaan (heb het weleens opgezocht omdat het me opviel dat het zulke mooie jassen waren).
Heel mooi inderdaad. Bontkraag is echt, dat moet je maar willen.
quote:Suze02 schreef op 18 oktober 2013 @ 12:48:

Heel mooi inderdaad. Bontkraag is echt, dat moet je maar willen.Oh dat had ik nog niet eens gezien. Valt voor mij dan gelijk af (als het al een optie was geweest om bijna 1000 euro uit te geven aan een jas )
Bonnetterie in de stad heeft ze.

Vind ze trouwens zoooo lelijk! Woolrich is veel mooier!
Sorry neem ik terug. Dat model wat je zegt vind ik wel leuk.

Ff gegoogled
Wat een dure jassen en zo bijzonder zijn ze helemaal niet, afgezien van de dode rat aan de capuchon.

Bont = moord.
Canda hebben ze gewoon bij C and A
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Ik snap nooit zo goed wat je met zo'n jas moet die je warm houdt tot -40. Ik bedoel, wanneer is het in Nederland in godsnaam -40?
Beetje bikkel gaat zelf het bontje doodmeppen.
quote:nederlandsevrouw schreef op 18 oktober 2013 @ 13:48:

Canda hebben ze gewoon bij C and A En in Nederland heb je gewoon zwart/ wit/ blauwe en zilver...
Bij Beverly Beethoven verkopen ze zilver en white
quote:emmeline schreef op 18 oktober 2013 @ 14:14:

Bij Beverly Beethoven verkopen ze zilver en white

Ha, die van dat programma van Jort Kelder!

[img]http://www.sympathique.nl/wp-content/up ... hoven.jpeg[/img]

Zegt mijns inziens wel iets over het type mensen dat deze jassen koopt.
Oh kan nog geen plaatjes plakken. Zie hier:

"hippe" eigenaren Beverly Beethoven
Oeh, wat een lekker stel
Gunst, die mensen zijn gewoon precies het type dat in Bilthoven in altijd de winkel kwam, waar ik een tijdje werkte! (wát een vergissing was dat)
Ik ging ook googlen en kwam dit plaatje tegen (SCHOKKEND!)

Geen leuke foto!

Koop ajb geen bont.
quote:Claudia2010 schreef op 18 oktober 2013 @ 14:47:

Ik ging ook googlen en kwam dit plaatje tegen (SCHOKKEND!)

Geen leuke foto!

Koop ajb een bont.Slordige typo wel...
Ghe, ik was sneller
Ik heb ook getwijfeld maar zo dieronvriendelijk.

Ze zetten vallen neer waar ze soms dagen in vast zitten in Canada.

Nee zonder die bontkraag zou die veel mooier zijn!
Siouxx en emmeline bedankt voor jullie reactie ik ga daar even een kijkje nemen, voor de andere dames ik ken de verhalen achter bont en wat ze er allemaal voor doen heel erg zielig voor de dieren maar hoe je het wendt of keert de arme beestjes zullen dit leed toch blijven ondergaan of ik het nou koop of niet... Sorry maar heb deze topic niet geopend voor afschuwelijke verhalen over moord en mishandeling van dieren.
quote:sunandstars schreef op 19 oktober 2013 @ 00:30:

Siouxx en emmeline bedankt voor jullie reactie ik ga daar even een kijkje nemen, voor de andere dames ik ken de verhalen achter bont en wat ze er allemaal voor doen heel erg zielig voor de dieren maar hoe je het wendt of keert de arme beestjes zullen dit leed toch blijven ondergaan of ik het nou koop of niet... Sorry maar heb deze topic niet geopend voor afschuwelijke verhalen over moord en mishandeling van dieren.Je hebt dit topic niet geopend voor afschuwelijke verhalen maar er zit wel een afschuwelijk verhaal achter dat kleine randje bont aan die jassen waar je niet omheen kunt en als iedereen zo denkt als jij dan blijft de bonthandel maar doorgaan. Fijner zou zijn als er geen vraag meer naar zou zijn dan eindigt ook die klote-industrie van bont. Het zijn wel levende dieren die alleen voor dat ijdeltuiterige randje op een afschuwelijke manier worden gedood.
Dat merk heeft ook jassen zonder bondkraag.

Ik heef toe ik heb een parajumpers met bondkraag en gevuld ook met konijnenbont. Ik heb ook nog en bontrand van een vos aan een oude jas zitten, ik wil dat stukje bont hergebruiken aan een mooie trui ofzo vast naaien. Het is ook zonde om weg te gooien.

Mn nieuwe winterjas vorig jaar was zonder bont, van mij hoeft het niet meer, ik vind het zielig!!
Zo'n hekel aan al die vrouwen/meiden die zeggen: jaaaaaaaa, ik ben een dierenvrieeeeeeeeeend. En ondertussen met een bontkraag lopen. Komt zo dom en onverantwoordelijk over.

En jawel, door zo'n jas te kopen investeer je in een merk dat bewust dierenleed veroorzaakt, waardoor jij er ook schuldig aan bent. Zeker ook nooit over nagedacht dat er echt wel meer dan 1 dier nodig is om zo'n kraag te maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven