Canda Goose jas Amsterdam
vrijdag 18 oktober 2013 om 12:33
Ik wil graag een Canada Goose jas voor de winter kopen, het liefst Victoria Parka model. Ik vroeg me af of jullie goede en betrouwbare verkooppunten in Amsterdam kennen, ik heb al een paar winkels benaderd maar daar hebben ze de jas alleen in de kleuren Black en Navy. Ik zelf zou liever voor White of Silver willen gaan.
vrijdag 18 oktober 2013 om 12:45
vrijdag 18 oktober 2013 om 13:07
vrijdag 18 oktober 2013 om 14:17
quote:emmeline schreef op 18 oktober 2013 @ 14:14:
Bij Beverly Beethoven verkopen ze zilver en white
Ha, die van dat programma van Jort Kelder!
[img]http://www.sympathique.nl/wp-content/up ... hoven.jpeg[/img]
Zegt mijns inziens wel iets over het type mensen dat deze jassen koopt.
Bij Beverly Beethoven verkopen ze zilver en white
Ha, die van dat programma van Jort Kelder!
[img]http://www.sympathique.nl/wp-content/up ... hoven.jpeg[/img]
Zegt mijns inziens wel iets over het type mensen dat deze jassen koopt.
zaterdag 19 oktober 2013 om 00:30
Siouxx en emmeline bedankt voor jullie reactie ik ga daar even een kijkje nemen, voor de andere dames ik ken de verhalen achter bont en wat ze er allemaal voor doen heel erg zielig voor de dieren maar hoe je het wendt of keert de arme beestjes zullen dit leed toch blijven ondergaan of ik het nou koop of niet... Sorry maar heb deze topic niet geopend voor afschuwelijke verhalen over moord en mishandeling van dieren.
zaterdag 19 oktober 2013 om 00:55
quote:sunandstars schreef op 19 oktober 2013 @ 00:30:
Siouxx en emmeline bedankt voor jullie reactie ik ga daar even een kijkje nemen, voor de andere dames ik ken de verhalen achter bont en wat ze er allemaal voor doen heel erg zielig voor de dieren maar hoe je het wendt of keert de arme beestjes zullen dit leed toch blijven ondergaan of ik het nou koop of niet... Sorry maar heb deze topic niet geopend voor afschuwelijke verhalen over moord en mishandeling van dieren.Je hebt dit topic niet geopend voor afschuwelijke verhalen maar er zit wel een afschuwelijk verhaal achter dat kleine randje bont aan die jassen waar je niet omheen kunt en als iedereen zo denkt als jij dan blijft de bonthandel maar doorgaan. Fijner zou zijn als er geen vraag meer naar zou zijn dan eindigt ook die klote-industrie van bont. Het zijn wel levende dieren die alleen voor dat ijdeltuiterige randje op een afschuwelijke manier worden gedood.
Siouxx en emmeline bedankt voor jullie reactie ik ga daar even een kijkje nemen, voor de andere dames ik ken de verhalen achter bont en wat ze er allemaal voor doen heel erg zielig voor de dieren maar hoe je het wendt of keert de arme beestjes zullen dit leed toch blijven ondergaan of ik het nou koop of niet... Sorry maar heb deze topic niet geopend voor afschuwelijke verhalen over moord en mishandeling van dieren.Je hebt dit topic niet geopend voor afschuwelijke verhalen maar er zit wel een afschuwelijk verhaal achter dat kleine randje bont aan die jassen waar je niet omheen kunt en als iedereen zo denkt als jij dan blijft de bonthandel maar doorgaan. Fijner zou zijn als er geen vraag meer naar zou zijn dan eindigt ook die klote-industrie van bont. Het zijn wel levende dieren die alleen voor dat ijdeltuiterige randje op een afschuwelijke manier worden gedood.
zaterdag 19 oktober 2013 om 01:21
Dat merk heeft ook jassen zonder bondkraag.
Ik heef toe ik heb een parajumpers met bondkraag en gevuld ook met konijnenbont. Ik heb ook nog en bontrand van een vos aan een oude jas zitten, ik wil dat stukje bont hergebruiken aan een mooie trui ofzo vast naaien. Het is ook zonde om weg te gooien.
Mn nieuwe winterjas vorig jaar was zonder bont, van mij hoeft het niet meer, ik vind het zielig!!
Ik heef toe ik heb een parajumpers met bondkraag en gevuld ook met konijnenbont. Ik heb ook nog en bontrand van een vos aan een oude jas zitten, ik wil dat stukje bont hergebruiken aan een mooie trui ofzo vast naaien. Het is ook zonde om weg te gooien.
Mn nieuwe winterjas vorig jaar was zonder bont, van mij hoeft het niet meer, ik vind het zielig!!
zaterdag 19 oktober 2013 om 01:37
Zo'n hekel aan al die vrouwen/meiden die zeggen: jaaaaaaaa, ik ben een dierenvrieeeeeeeeeend. En ondertussen met een bontkraag lopen. Komt zo dom en onverantwoordelijk over.
En jawel, door zo'n jas te kopen investeer je in een merk dat bewust dierenleed veroorzaakt, waardoor jij er ook schuldig aan bent. Zeker ook nooit over nagedacht dat er echt wel meer dan 1 dier nodig is om zo'n kraag te maken?
En jawel, door zo'n jas te kopen investeer je in een merk dat bewust dierenleed veroorzaakt, waardoor jij er ook schuldig aan bent. Zeker ook nooit over nagedacht dat er echt wel meer dan 1 dier nodig is om zo'n kraag te maken?