Mode & Beauty alle pijlers

Chanel flats 2016

12-09-2016 14:28 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik vroeg me af of iemand hier mij kan vertellen wat je kosten zijn van onderstaande ballerina's. Helaas is er op internet heel weinig te vinden over chanel prijzen.

Alvast bedankt!!!

[img]e5520cfb7a643aa90c27f27c900b51cb.jpg[/img]

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 12d942.jpg[/img]
Ik krijg de afbeelingen niet geopend, chanel flats liggen zo rond de €450
En deze?

Zo rond €450

Ga anders naar de chanel in amsterdam of in antwerpen, je kan ook op designervintage kijken
Ja die inderdaad! ja ik ga ook naar chanel in amsterdam volgende maand (is ver weg van mij woonplaats) maar wil graag weten waar ik kan verwachten :P
Diegene die jij postte zijn volgens mij al van een redelijk oude collectie, dus of je die nog gaat vinden...

Ik zie ze op tweedehands websites tussen de 300 en 400euro zijn, dus nieuwprijs zal waarschijnlijk bijna dubbele geweest zijn.
Ik heb die onderste jaren geleden gekocht in de VS en die waren toen rond de 500 dollar... Nog nooit zulke dure schoenen gehad maar ook nog nooit schoenen die zo lekker liepen en waar ik zo lang mee gedaan heb. Heb ze bijna 10 jaar lang meerdere dagen per week gedragen. Net even online gekeken, meeste prijzen rond de 300 dollar: https://www.therealreal.c ... &price_to=&utf8=%E2%9C%93
Ja dit zijn volgens mij klassiekerd die ze elk jaar weer uitbrengen en elk jaar ook helaas weer duurde maken :(

Bedankt voor jullie reacties!! )
quote:vrouwke2016 schreef op 12 september 2016 @ 14:33:

Ik krijg de afbeelingen niet geopend, chanel flats liggen zo rond de €450
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven