Mode & Beauty alle pijlers

Chestapeel werkt!!

11-03-2010 13:44 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naaa ik dacht het zal wel weer zo'n telsell achtig iets zijn, maar dames (met vouwtjes in het decolleté) het werkt!!

Niet charmant en redelijk prijzig (45 euro voor 4-6 weken, hoef je uiteraard niet elke nacht te gebruiken...)

Ik heb echt een strakker en zachter decolleté!! Helemaal top!

Veel drinken en smeren helpt ook! Maar kan me voorstellen dat dames het zich misschien afvragen of het idd werkt... het werkt!!
kijk...
Ik slaap met een kussentje tussen de forse borsten. Werkt voor mij ook. Als ik zonder iets op mijn zij slaap, heb ik de volgende dag tegenwoordig rimpels van mijn kin tot mijn navel.
Ik heb niet eens een decollete, laat staan vouwtjes *zucht*. Maar fijn dat het werkt!
Als het werkt perfect toch!! En nog gratis ook
Maar rimpels in het decolleté komen niet altijd van grote borsten. Ik ken iemand van mijn leeftijd met kleine borsten maar toch enorme rimpels in haar decolleté.
IK heb ook wel eens over de Chestapeel gedacht overigens. Maar ik vond het toch duur. Ik denk: ik probeer een kussentje. En voor mij werkt dat. Maar lig je 's nachts veel te draaien e.d., dan ben je het snel kwijt. Ik word nog altijd wakker met het kussentje stevig tegen me aan gedrukt.

Daarnaast smeer ik elke ochtend de hele handel in met Dove ProAge bodylotion met 5% AHA. Daar krijg je een ontzettend frisse, gladde huid van.
O jee......ik heb maar een één grote vouw. Maar die zit aan de achterkant en die wil ik graag houden.

Nee dus.

Ook omdat ik geen andere vouwtjes heb dan ik zelf wel handig vind.
Sorry, maar ik wist niet eens dat je op die manier vouwen kon krijgen!!!!

EDIT: ik lees iets van DOVE pro-age. In een opwelling gekocht denkende dat het goed zou zijn voor een droge winter-huid.

Ik heb dat weg gegooid. Vond het niet fijn.
anoniem_75643 wijzigde dit bericht op 11-03-2010 16:52
Reden: EDIT
% gewijzigd
quote:Roelfien schreef op 11 maart 2010 @ 14:02:

Maar rimpels in het decolleté komen niet altijd van grote borsten. Ik ken iemand van mijn leeftijd met kleine borsten maar toch enorme rimpels in haar decolleté.Het komt vooral van op je zij slapen. Je borsten liggen zeg maar op elkaar als twee kadetjes, de huid tussen de borsten en daarboven wordt 'dubbelgevouwen'.
Een keer per week er met het strijkijzer overheen werkt voor mij nog altijd prima.
quote:Melpomene schreef op 11 maart 2010 @ 17:03:

[...]

Het komt vooral van op je zij slapen. Je borsten liggen zeg maar op elkaar als twee kadetjes, de huid tussen de borsten en daarboven wordt 'dubbelgevouwen'.Ik slaap altijd op mijn zij. Maar mijn borsten zijn breed en staan wat verder uit elkaar. Heeft dat toch ook een voordeel!
Moet je een kussentje in de vorm van een worst nemen. Heb je een hotdog decolleté. Lach maar even flink hoor, ik weet dat het erg grappig is
het is hier binnen beter dan buiten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven