Clarins 2
dinsdag 29 juli 2008 om 13:00
tijdje terug was er een hele grote Clarins topic, maar die word niet meer gebruikt dus ik wil graag een nieuwe opstarten
Ik ben sinds kort fan van Clarins en was begonnen met de Desalterante riche, ben de 25 net gepasseerd, en merkte dat die creme niet meer genoeg was dus ben sinds kort aan de Multi jour huppeldep (weet niet pcies de naam) begonnen.
maak eerst mn ouwe reiniging op, en wil daarna toch echt naar een reiniger van Clarins, en wil graag weten welke lekker is. (heb droog/gevoelig huidje , een rampenplan...)
oww trouwens, voor de winter zijn die olietjes volgens mij ook wel lekker of nie??
graag tips van andere Clarins-Fans
gr phoebe
Ik ben sinds kort fan van Clarins en was begonnen met de Desalterante riche, ben de 25 net gepasseerd, en merkte dat die creme niet meer genoeg was dus ben sinds kort aan de Multi jour huppeldep (weet niet pcies de naam) begonnen.
maak eerst mn ouwe reiniging op, en wil daarna toch echt naar een reiniger van Clarins, en wil graag weten welke lekker is. (heb droog/gevoelig huidje , een rampenplan...)
oww trouwens, voor de winter zijn die olietjes volgens mij ook wel lekker of nie??
graag tips van andere Clarins-Fans
gr phoebe
vrijdag 25 september 2009 om 20:30
Wat leuk dat het jou ook zo goed bevalt Bibi! De geur is inderdaad heerlijk. 50% korting donderdag klinkt wel heel aantrekkelijk...hmm tja het is ook niet erg in de buurt, misschien gaat er nog een kennis heen even kijken.
Maar ik begin aan de Multi-Active als mijn pot HydraQuench leeg is, hij zit nog voor meer dan de helft vol dus zal nog wel ruim een maand duren denk ik. Volgens mij heb ik ook nog wel een sample van die Instant Light perfector, eens kijken! Hoewel het me niet zo aanspreekt nóg een product te gebruiken naast mijn creme en foundation. Heb het liefst alles in een, zoals een foundation incl. lichtreflecterende ingrediënten. Inderdaad goede service bij Belissima als ik het zo hoor.
Maar ik begin aan de Multi-Active als mijn pot HydraQuench leeg is, hij zit nog voor meer dan de helft vol dus zal nog wel ruim een maand duren denk ik. Volgens mij heb ik ook nog wel een sample van die Instant Light perfector, eens kijken! Hoewel het me niet zo aanspreekt nóg een product te gebruiken naast mijn creme en foundation. Heb het liefst alles in een, zoals een foundation incl. lichtreflecterende ingrediënten. Inderdaad goede service bij Belissima als ik het zo hoor.
vrijdag 25 september 2009 om 20:36
Curlygurly,
Ik ga donderdag wel even naar de Bijenkorf toe,misschien neem ik zelfs een dagje vrij,de Bijenkorf zit hier bij mij vlakbij en gaat al om 8.00 open,dus als ik niiks wil missen,en ik vind het heerlijk even een dagje lekker shoppen in mijn eentje.Ik had de reinigingsproducten bij Bellisima besteld en kreeg er toen fijne proefjes bij,gelukkig wel want de instant light en de orchidee blue was ik zelf nooit aan begonnen en nu ik weet wat het is.....arme portemonnee. Ik zou ook het liefst alles in 1 hebben maar ik doe de dagcreme op en dan laat ik het even intrekken en dan doe ik wat foundation op mijn hand een heel klein beetje en dan wat instant light erbij even mengen en klaar ben ik en mijn huid straalt de hele dag.het is niet echt langer werk dan alleen foundation ik doe van beide tubetjes een beetje op de hand dus zo gepiept.
Ik ga donderdag wel even naar de Bijenkorf toe,misschien neem ik zelfs een dagje vrij,de Bijenkorf zit hier bij mij vlakbij en gaat al om 8.00 open,dus als ik niiks wil missen,en ik vind het heerlijk even een dagje lekker shoppen in mijn eentje.Ik had de reinigingsproducten bij Bellisima besteld en kreeg er toen fijne proefjes bij,gelukkig wel want de instant light en de orchidee blue was ik zelf nooit aan begonnen en nu ik weet wat het is.....arme portemonnee. Ik zou ook het liefst alles in 1 hebben maar ik doe de dagcreme op en dan laat ik het even intrekken en dan doe ik wat foundation op mijn hand een heel klein beetje en dan wat instant light erbij even mengen en klaar ben ik en mijn huid straalt de hele dag.het is niet echt langer werk dan alleen foundation ik doe van beide tubetjes een beetje op de hand dus zo gepiept.
zaterdag 26 september 2009 om 22:23
Heb net voor een heel leuk prijse de E3 mist besteld, iemand hier ervaring mee?
De bijenkorf zit bij mij in de stad, zal ook om 8.00 voor de deur staan, maar hoop niet dat er te veel aan mijn handen blijft plakken?
De olie nog niet gebruikt, zal zondagavond worden. Ik vind de olie ook echt iets voor 's avonds, zijn er ook mensen die hem overdag gebruiken?
Heb vandaag ook weer eens mijn mascara van Clarins gebruikt en die is ook wel prettig, weet niet welk type. Het is een rode houder met een zilveren dop. Maar ja bij de DDD was de lancome hypnose mascara in de aanbieding en weet dat deze ook heel prettig is.
De bijenkorf zit bij mij in de stad, zal ook om 8.00 voor de deur staan, maar hoop niet dat er te veel aan mijn handen blijft plakken?
De olie nog niet gebruikt, zal zondagavond worden. Ik vind de olie ook echt iets voor 's avonds, zijn er ook mensen die hem overdag gebruiken?
Heb vandaag ook weer eens mijn mascara van Clarins gebruikt en die is ook wel prettig, weet niet welk type. Het is een rode houder met een zilveren dop. Maar ja bij de DDD was de lancome hypnose mascara in de aanbieding en weet dat deze ook heel prettig is.
zondag 27 september 2009 om 18:51
Judith11, waar heb je die E3 voor een leuk prijsje besteld? Ik gebruik de olie ook alleen voor de avond. Ik ben nu door mijn proefjes heen en ben bezig met een ander merk,ik mis Clarins nu al maar moet het andere ook opmaken balen dat ik toen zoveel ander spul heb gekocht. Ja,ik ga ook naar de Bij die zit hier ook in mijn stad,misschien wel dezelfde stad als jij,wie weet dan moeten we elkaar misschien wegduwen bij Clarins hahaha. Zal me benieuwen wat je vanavond van de olie vind.
zondag 27 september 2009 om 21:19
Op de site van de Bijenkorf kun je de aanbiedingen bekijken, bij Clarins staat inderdaad 50% korting bij een plaatje met allemaal oude producten van de HydraQuench serie, de witte potten zeg maar. Heb het idee dat alleen de oudere producten 50% zijn, niet alles hoor! Maar misschien dat ik ook heenga donderdag, mijn moeder wilde graag en het is ook wel gewoon gezellig. Er waren nog meer mooie aanbiedingen.
Sowieso 10% korting op alle cosmetica.
Sowieso 10% korting op alle cosmetica.
zondag 27 september 2009 om 22:26
De ep3 mist heb ik via Ebay gescoord, aanrader als je goedkoop Clarins producten wilt hebben. Heb er n een body scrub, bath&shower concentrate en nu de ep3 mist vandaan.
Curlygurly, het kan best kloppen dat het oude producten zijn, maar ik ga in ieder geval een kijkje nemen. Ik dacht dat op zaterdag er 25% korting was op cosmetica (ook clarins).
Ben net terug van een weekend bij mijn vriend en mijn toilettas vergeten, moet het deze week dus met proefjes doen. Gelukkig net wel een nieuwe fles tonic en sinaasappelscrub gekocht.
Curlygurly, het kan best kloppen dat het oude producten zijn, maar ik ga in ieder geval een kijkje nemen. Ik dacht dat op zaterdag er 25% korting was op cosmetica (ook clarins).
Ben net terug van een weekend bij mijn vriend en mijn toilettas vergeten, moet het deze week dus met proefjes doen. Gelukkig net wel een nieuwe fles tonic en sinaasappelscrub gekocht.
maandag 28 september 2009 om 09:03
Ja dat heb ik ook gezien op Ebay, ik heb daar nog nooit iets besteld. Had vanmorgen zelfbruinende gezichtscreme gebruikt van Clarins, hij hydrateert ook gelijk. Of het goed bruint kan ik nu nog niet zeggen maar het is wel lekker spul, wel zo'n typische 'zelfbruiner-geur'. Ow en zaterdag heb ik de Peeling gebruikt en nu wel op de goede manier denk ik, heb hem eerst laten indrogen en toen met mijn vingers droog eraf 'gescrubd', er kwamen toen heel veel velletjes los en mijn huidje zag er daarna heel goed uit (ook niet rood ofzo) en voelde erg zacht! Zeker een aanrader! Ook gebruik ik nu vaak de Pure Melt Cleansing Gel, dat is toch wel mijn favoriete reiniging hoor, ook reinigt hij beter dan de milk + tonic en is lekker snel! Heb ook het idee dat ik van de tonic altijd een klein beetje een roodachtig gezicht kreeg, dat merk ik niet bij de Gel, die is dan denk ook milder voor mijn huid.
Heb nog een milk en tonic staan maar als die op zijn wil ik alleen nog maar de Gel gaan gebruiken. Heb ook wel het idee dat mijn huid minder gevoelig is geworden nu ik Clarins een tijdje gebruik, ook geen minibultjes meer op mijn kaaklijn wat ik eerst ook weleens had. Wel wat verstopte poriën op mijn voorhoofd maar daarvoor moet ik vaker de peeling gaan gebruiken. Dacht altijd dat ik een vrij vette huid had maar ik heb voor mijn opleiding nu wat echt vette huidtypes bekeken en dat heb ik toch niet. Mijn poriën zijn eigenlijk alleen goed zichtbaar op mijn neus, alleen dat gebied is dus vet. Rest normaal denk ik.
Heb nog een milk en tonic staan maar als die op zijn wil ik alleen nog maar de Gel gaan gebruiken. Heb ook wel het idee dat mijn huid minder gevoelig is geworden nu ik Clarins een tijdje gebruik, ook geen minibultjes meer op mijn kaaklijn wat ik eerst ook weleens had. Wel wat verstopte poriën op mijn voorhoofd maar daarvoor moet ik vaker de peeling gaan gebruiken. Dacht altijd dat ik een vrij vette huid had maar ik heb voor mijn opleiding nu wat echt vette huidtypes bekeken en dat heb ik toch niet. Mijn poriën zijn eigenlijk alleen goed zichtbaar op mijn neus, alleen dat gebied is dus vet. Rest normaal denk ik.
maandag 28 september 2009 om 18:48
ik gebruik nu ook de sinaasappelscrub en vind het fijn.Ja dat klopt dat er veel oude producten op de foto staan,maar volgens mij stond wel het nieuwe serum erbij en anders moet ik ook maar op zaterdag gaan als er 25% korting is,altijd meegenomen,maar ik ga toch even kijken.De lotusolie ken ik nog niet,ik heb de santal en de blue orchidee gebruikt,je kan wel merken dat de santal voor de droge huid is want de olie is vettiger dan de orchidee,ben er nog niet over uit welke ik de fijnste vind.de pure melt vind ik ook heel fijn.Ik heb gisteren de refinsher scrub gebruikt van estee lauder die warm word en ik had een vuurode kop,gelukkig is het helemaal weggetrokken maar toch iets te heftig voor mij dat spul dan vind ik de milde scrubjes van clarins toch fijner,ook de reborn scrub van Bergman behoort tot mijn favorieten.
donderdag 1 oktober 2009 om 19:41
Hier hadden ze bijna niks voor de halve prijs,viel me zwaar tegen ik heb wel voor een tientje de reiniging kunnen scoren en ik heb geursticks van Rituals gehaald en ben toen gauw weggevlucht,niks aan die drukte,ik wilde eerst nog kijken voor de lippenstiften van Clarins maar er was geen doorkomen aan,ik ben nog steeds erg blij met de producten van Clarins
vrijdag 2 oktober 2009 om 12:06
Ik was gister ook naar de Bijenkorf maar het viel me ook tegen. De enige producten die 50% waren de Buste producten en nog wat lippenstiften en -potloden. Verder was alles normaal geprijsd en zat er niks bij wat ik kon gebruiken. Heb alleen twee maillots gekocht. Zondag is het bij onze drogist weer 20% korting op alles..dat is meer de moeite. Maar mij bevalt Clarins ook nog steeds hoor! Wat ik zo balen vind aan mijn huid is dat ik gauw last krijg van verstopte poriën (ook al zijn ze dan niet zo groot) of kleine witte puntjes. Vooral als ik vaak aan mijn gezicht kom merk ik echt dat ik er meer krijg. Volgens mijn lerares moet ik gewoon 2x per week een peeling gebruiken, dat probeer ik nu ook maar soms schiet het er wel ff bij in. Ook denk ik dat foundation ook wel de boel verstopt maar ja dat vind ik ook prettig om te gebruiken...
Ik slik ook geen pil en dat scheelt ook wel, dat ik die nog wel slikte was mijn huid wel gaver. Tja nu meer mannelijke hormonen hè?
Ik slik ook geen pil en dat scheelt ook wel, dat ik die nog wel slikte was mijn huid wel gaver. Tja nu meer mannelijke hormonen hè?
vrijdag 2 oktober 2009 om 19:30
De Bijenkorf vond ik ook een afknapper,morgen is bijna alle merken cosmetica 25% afgeprijsd,zou daar dan meer bij zitten? Ik neem aan het hele assortiment,ik ga morgen met mijn moeder kijken,ben benieuwd. Ik gebruik ook altijd een peeling,maar ik heb niet zo snel dat de poriën verstopt zitten,wel met Clinique dan krijg ik onderhuidse bultjes,misschien iets teveel stappen voor mij.Vanavond ga ik de olie weer gebruiken.De Younger longer balm vind ik ook erg fijn,gelukkig heb ik er 2 proefjes van liggen.Ook ga ik die blauwe hydratatie lijn gebruiken eens kijken hoe dat bevalt heb ik ook 2 tubes van voor 2 verschillende huidtypes kan ik gelijk kijken wat beter bevalt.
zaterdag 3 oktober 2009 om 20:59
Toen ik donderdag in de bijenkorf waren er nog aanbiedingen uit de lijn met zonneproducten, creme voor de verzorging van je lippen, e3p mist was er en nog een verzorgingsset met lotion,tonic etc. Het kan ook zijn dat jullie op een later tijdstip zijn geweest en een aantal producten al uitverkocht waren.
Wel nog spullen gekockt op zaterdag met de 25% korting?
Ik gebruik eigenlijk nooit een peeling, maar heb niet zo erg last van verstopte porien (als soms bij mijn neus). Ik srub 2x per week en dat is voor mij genoeg en ook 2x per week een gezichtsmasker.
Wel nog spullen gekockt op zaterdag met de 25% korting?
Ik gebruik eigenlijk nooit een peeling, maar heb niet zo erg last van verstopte porien (als soms bij mijn neus). Ik srub 2x per week en dat is voor mij genoeg en ook 2x per week een gezichtsmasker.
zaterdag 3 oktober 2009 om 21:47
ja die spullen hadden ze hier ook maar ik had er meer van gewacht.Vandaag hadden ze wel een hele mooie set maar ik heb toch niets gekocht,ik wil ook wel eens zien wat bellisima heeft voor aktie vind het altijd wel leuk om spulletjes erbij te krijgen en bij douglas krijg je tegenwoordig tijdens akties 20% korting en iets kado dus ook de moeite waard maar volgens mij komt er dit jaar geen clarinsaktie. ik vind een scrub heel erg fijn en ook een masker heerlijk die gebruik ik ook 2 keer per week alleen nog niet van clarins.Bevalt de olie nog?
zaterdag 3 oktober 2009 om 22:02
ik gebruik de olie 1x per week, zeker omdat ik er niet heel veel van heb, maar vind het wel prettig. Zondagavond is een beetje mijn tut-dag, dus uitgebreid reinigen, maskertje en daarna de olie. Als er een leuke aktie komt bij Belissima of ici paris wil ik de lotus-olie hebben en de oogcreme.
Heb pas weer het 'nieuwe' multi-active serum gebruikt en daar ben ik ook erg tevreden over.
Heb pas weer het 'nieuwe' multi-active serum gebruikt en daar ben ik ook erg tevreden over.
zondag 4 oktober 2009 om 18:21
Ja de nieuwe multi active serum vind ik ook heel erg fijn en ruikt zo lekker.Leuk dat zondag je tut dag is dat is bij mij namelijk ook zo even lekker de tijd voor mezelf nemen inderdaad met een lekker masker enzo.heerlijk is dat. Als het goed is komt de aktie van Bellissma er bijna aan,deze maand komt de nieuwsbrief,ben benieuwd wat de aktie inhoud. De lotus olie ken ik niet,ik heb de andere twee wel geprobeerd ik vind ze beide fijn.
maandag 5 oktober 2009 om 11:59
dinsdag 6 oktober 2009 om 13:33
Breek gerust in hier hoor:)!
Dat is idd de Beauty Flash Balm, heel veel mensen zijn er laaiend enthousiast over, ik heb het ook nog nooit gebruikt dus kan er niks over zeggen. Het is een soort masker (zonder kleur, dus geen foundation-achtig spul) wat je dun opgebracht als creme kunt gebruiken voor als je het echt nodig hebt, niet dagelijks. Zou zeggen, probeer eens een proefje!
Update: Clarins bevalt nog steeds heel goed en heb ook het idee dat het mijn huid goed doet. Minder gevoelig en roodachtig.
Dat is idd de Beauty Flash Balm, heel veel mensen zijn er laaiend enthousiast over, ik heb het ook nog nooit gebruikt dus kan er niks over zeggen. Het is een soort masker (zonder kleur, dus geen foundation-achtig spul) wat je dun opgebracht als creme kunt gebruiken voor als je het echt nodig hebt, niet dagelijks. Zou zeggen, probeer eens een proefje!
Update: Clarins bevalt nog steeds heel goed en heb ook het idee dat het mijn huid goed doet. Minder gevoelig en roodachtig.