Mode & Beauty alle pijlers

Clarins 2

29-07-2008 13:00 806 berichten
tijdje terug was er een hele grote Clarins topic, maar die word niet meer gebruikt dus ik wil graag een nieuwe opstarten

Ik ben sinds kort fan van Clarins en was begonnen met de Desalterante riche, ben de 25 net gepasseerd, en merkte dat die creme niet meer genoeg was dus ben sinds kort aan de Multi jour huppeldep (weet niet pcies de naam) begonnen.

maak eerst mn ouwe reiniging op, en wil daarna toch echt naar een reiniger van Clarins, en wil graag weten welke lekker is. (heb droog/gevoelig huidje , een rampenplan...)

oww trouwens, voor de winter zijn die olietjes volgens mij ook wel lekker of nie??

graag tips van andere Clarins-Fans

gr phoebe
Alle reacties Link kopieren
quote:curlygurly schreef op 12 oktober 2009 @ 22:05:

O weet iemand of de bodyoliën net zo fijn zijn als die voor je gezicht? Het lijkt me wel wat namelijk, ook lekker met de winter!

Heb nu de 'gele' en 'blauwe' bath&shower concentrate en vind ik toch minder, ruikt iets te sterk. Dit is niet echt de bodyolie, hoewel er wel essentiele olien inzitten.

Ik heb zelf ook een normale/gemengde huid en gebruik nu afwisselend mijn proefjes van de lotus en de orchidee olie, van beide krijg ik geen vette huid.
Hé Judith, thanks maar ik bedoel toch echt de bodyoliën, die je zeg maar na het douchen gebruikt. Zit ook in dezelfde flesjes als de gezichtsoliën alleen 100ml. Er zijn er geloof ik 2 of 3, de eau tonic (versteviging) en eau anti-eau (bij vochtophopingen). Lijkt me weleens wat om te proberen mits ze redelijk snel intrekken.
Ik heb nog niets van belissima vernomen, wordt steeds nieuwsgieriger naar de 'actie'....
@Curlygurly, ik gebruik de aha idd als een soort serum, hij kan gewoon in combi met een dag of nacht af alleen.

Wat betreft de gel buste..je bent nog lekker jong dus idd is alles lekker strak en heb je geen gel buste nodig. Vrouwen die zwanger zijn geweest gebruiken het wel eens na de zwangerschap of mensen die veel afgevallen zijn en de borsten wat volume hebben verloren gebruiken het wel eens.

@ Judith, ik heb de fluide met SPF 15 2 dagen terug gebruikt. Toch twijfel ik wat aan de geur..lijkt wel of die van mij na het opbrengen ineens muffig ruikt en we zijn zo gewend v Clarins dat alles heerlijk ruikt...Je ruikt de oorspronkelijke geur wel, maar toch zit er iets muffigs door heen..maar goed, kan mijn imagination zijn. Ik heb ook de gezichtsolie (heb gemengde huid) en nu het kouder wordt ga ik die weer gebruiken, heerlijk!

Had gelezen dat Britney Spears ook zo weg is van alle lichaamsprodukten v Clarins en dat ze lichaams behandelingen met deze produkten laat doen..nou wij creeeren dat thuis wel, niet meiden..

Ik ben van plan om de lisse minute base comblante te halen, dat schijnt je huid helemaal stralend en glad te maken en de porien te verkleinen. Maar deze ingredienten schijnen ook in de foundation lisse minute te zitten zei de verkoopster v Clarins. Maar ik ben eigenlijk verknocht aan de Estee Lauder maximum cover, die is dun maar dekt heel goed. Gebruikt iemand al deze lisse minute foundation, het is een mousse, maar dekt hij ook een beetje?
Nu ontvangt u bij aankoop vanaf ¤59,- Clarins product. een Clarins Purse met 4 luxe miniaturen t.w.v. ¤35.00. Vanaf ¤ 79,- ontvangt u een extra Clarins Bag!

Dit staat nu op de site van belissima, zou dat de actie zijn? Ik heb zelf de nieuwsbrief nog niet ontvangen .
judith11, ik vroeg me dat ook af

zat net op de site kijken en dacht hyh dat is leuk

maar soms staat er oude reclame op

misschien even een mailtje sturen met de vraag
Ik heb vanavond de nieuwsbrief gekregen, en dit is inderdaad de actie. Het ziet er wel leuk uit, ik ga sowieso de oogcreme en de lotus gezichtsolie bestellen.
Ik heb ook het mailtje gehad, leuke actie maar niet zo bijzonder. Ook lees ik niet welke producten in het tasje zitten, weten jullie dat? Bij de parfumerie heb je regelmatig hetzelfde alleen nog met 20% korting op de producten ook! Die tas gebruik ik toch niet.

Ow ik ga denk vanavond een bestelling plaatsen op salonskincare.co.uk, kan alleen met creditcard vandaar.

Met een speciale code krijg ik 10% korting en sowieso gratis verzending. Het is veel goedkoper dan hier en daarbij hebben ze supergave kersttasjes met allerlei miniaturen, heel leuk! Hebben jullie die al gezien, er zijn er best veel! Ook kun je bij je bestelling nog kiezen uit twee gratis miniaturensets. Al met al heb je dus heel veel voor weinig! Aanrader hoor dames..

Bedankt Emmelaa, zal eens eens kijken voor dat AHA serum, tis alleen online te koop zeker?

De Lisse Minute foundation is dus een mousse...dat vind ik wel prettig. Ben ook benieuwd of die goed dekt.

De Maximum Cover van EL, droogt die niet uit? Ik vind een mousse altijd erg mooi maar wordt vrij droog in de loop van de dag, gebruik het daarom vooral in de zomer. In de winter heb ik liever iets hydraterends zoals de Forever van Dior. Ga zo even kijken voor welke huidtypes de MC en de LM foundations zijn..
Nu breng je me op ideeen, want mijn oogcreme proefje is op en wil nu echt wel een grote tube bestellen. Is die speciale code alleen voor jou, of is die voor iedereen beschikbaar??

Ga vanavond maar eens kijken op die site, hij staat al bij mijn favorieten.
Ja dat inderdaad de actie,ik kreeg er zelfs een brief van thuis,ik kon ook niet goed zien wat er in het tasje zit,maar volgens mij een lipglosje ofzo,de hydra quenchcreme,de reiniging en beauty flashbalm,de foto is inderdaad erg onduidelijk,maar omdat je de verpakkingen een beetje kent doe ik een gooi dat dit het is. Een mousse foundation vind ik helemaal niet fijn,ik ga liever voor een gewone vloeibare.Ik ben nog aan het denken of ik wat ga bestellen,ik ga eerst even op de site kijken waar curlygurly het over heeft.
Ik heb net op de site gekeken en de site is wel iets goedkoper, maar met de extra kosten voor de verzending (ik weet niet hoe het gratis moet) scheelt het niet zo veel. Ik vind de miniaturen bij de engelse site minder dan die bij belissima en bij hen krijg je bij iedere bestelling sowieso extra proefjes.

Ik denk dat ik nu toch nieg naar belissima. Ik wacht nog een weekje, kijken of er bij Ici paris niet nog een leuke actie komt.
Die kortingscode is voor iedereen beschikbaar, had ook nog ergens een code gezien voor 15% korting maar of die werkt weet ik niet. Voor 10% heb je code CL98 en voor 15% code CL39 (als dat werkt, las ik op een andere site).

Dat van de verzendkosten heb ik nog even nagekeken maar het is alleen gratis verzending binnen de UK en Ierland boven een bepaald bedrag, daarbuiten betaal je ongeveer 8 Pond verzendkosten, vind ik nog wel te doen in combinatie met die korting. Ga zo eens een poging doen en anders morgen want moet zo weg!
ik heb vandaag proefjes gekregen bij de da

gewoon in potjes, ook de beautyflash balm

ben benieuwd of dat produkt ook zo lekker is

heb positieve reacties daarop gelezen

als je bij de da clarins koopt en je hebt een da klantenkaart

gaat er 10 procent vanaf

ook fijn!
Die max cover v EL is idd vrij droog, wel mooi mat. Volgende keer idd die v Clarins eens proberen.

De beauty flash balm is heerlijk. Als je een lange avond hebt gehad en je smeert dat in de ochtend op, dan zie je er meteen heerlijk fris uit. Voor een avondje uit heel dun opdoen en dan houdt de makeup ook beter. Clarins zegt dat het evt. als maskertje gebruikt kan worden, maar dat vind ik zonde omdat je dan een dikkere laag moet opbrengen en het spul werkt al goed als je zoals hier boven gebruikt.
Daar ben ik ook wel erg nieuwsgierig naar die beauty flash balm,ik hoop daar eens een keer een proefje van te krijgen,misschien kan ik er naar vragen als ik wat bij Belissima bestel. Ik weet ondertussen om welke producten het gaat bij de actie van Belissima,het volgende zit er in:

Creme Jeunesse de Pieds 30 ml

- Lait Buste Ultra-Fermete 15 ml

- Creme Desalterant TP 15 ml

- Eclat Minute Embellisseur Levres nr. 03 (de nieuwste kleur) 5 ml

En boven de 79 euro krijg je ook nog een hele mooie tas had ik gelezen. Ik ga denk ik ook de olie bestellen of de foundation en lisse minute,ik ben toch wel erg tevreden over de foundation moet ik zeggen,ik heb laats een proefje van Clinique geprobeerd maar vind Clarins toch mooier.

Wat is het voor spul Emmelaa,is het een gel of een creme ofzo die Beauty Flash Balm en gebruik je die alleen of over je dagverzorging?
denk dat ik bij mijn volgende bestelling bij belissima ook eens ga vragen of ze nog een proefje hebben van die beauty flash balm.

Bibi, welke olie wil je gaan bestellen?

Had laatst een mini-mascara van Clinique gekregen bij een tijdschrift (volgens mij glamour) . Toen ik hem gebruikte werden mijn ogen rood en mijn oogleden waren ook iets opgezwollen. Volgens mij was het een soort van allergische reactie. Heb het nog nooit eerder gehad, jullie wel? (Hopelijk niet te veel off topic)

Gebruiken jullie ook de make-up van Clarins?
Ik wil de Blue Orchidee gaan bestellen,die is niet zo vet en van de winter kan ik dan een paar druppeltjes onder mijn dagcreme gaan doen,lijkt me wel goed zo"n olie tegen die gure weersomstandigheden.

Met de make-up heb ik geen enkele ervaring allen ik heb wat proefjes van de foundation en van de instant light en dat vind ik heel mooi spul,ik heb ook foundation van Clinique geprobeerd en die vond ik toch niet zo en Chanel ook niet,ik vind Clarins mooier.

Ik heb weleens geirriteerde ogen gehad van de oogpotloden van Lancome dat was dus eens maar nooit meer,en dat terwijl ik bijna tegen alles kan,behalve die potloden dus,nu gebruik ik Collistar en die vind ik helemaal geweldig en nog goedkoper ook.
Nou meiden ik heb een bestelling geplaatst op skincaresolutions, ik ben 102 euro kwijt incl. verzendkosten. Ook had ik 15% korting gekregen door mijn code CL39!

Dit krijg ik als het goed is straks allemaal binnen:

- Bodyolie toning 100ml

- Bodyscrub relaxing 250g

- Kerstpakket met daarin: 100ml Hand and Nail Treatment

Cream, 50ml Beauty Flash Balm,100ml Moisture-Rich Body

Lotion, 75ml Pure Melt Cleansing Gel, 30ml Foot Beauty

Treatment Cream,

- Facial pakket (gratis) met daarin verschillende miniaturen

voor het gezicht (4x) en een bodylotion van Eau Dynamisante.

Is toch superveel voor super weinig!!? Ik vind het echt een topper, ook dat die code voor 15% gewoon werkte...dat is nog eens leuk shoppen zo. Er stond dat ik het binnen 3 tot 5 werkdagen zou binnenkrijgen, nou ben erg benieuwd!
Ow en Judith, wat jij beschrijft van die mascara is inderdaad een allergische reactie. Heb het zelf nooit gehad maar mijn tante wel. Raar dat je het zelfs van Clinique kunt krijgen, die zeggen zo anti-allergie te zijn enzo..zo zie je maar.

Ik gebruik geen make-up van Clarins maar ben er wel benieuwd naar, het schijnt wel heel goed te zijn volgens Paula Begoun. Maar het spreekt me niet zo aan, ik bedoel de make-up van Lancome vind ik wat mooier qua kleuren en glittertjes enzo, ook de verpakkingen zijn wat luxer. Misschien toch maar eens wat proberen van Clarins! Ben sowieso wel benieuwd naar die Lisse Minute foundation.
Ik heb ook net mijn bestelling gezet op de Engelse site (de 15% kortingscode werkte ook bij mij), ik was ongeveer 82 euro kwijt incl verzendkosten.

mijn oogst:

- lotus gezichtsolie

- eye contour balm

- flash beuty balm

- facial pakket

Het is wel zo als je in Engeland iets bestelt, het pas loont als je meerdere producten tegelijk besteld. (Voor de liefhebbers, de Lush producten zijn ook veel goedkoper in UK).
Ow wat leuk Judith dat je ook wat hebt besteld! Het is inderdaad vooral de moeite als je veel wilt bestellen, anders worden de verzendkosten vrij duur in verhouding.

Ik ben benieuwd wanneer het arriveert hihi. Ik vind het ook echt zo fijn dat ik nog steeds zo blij ben met Clarins, dat is voor mij wel bijzonder omdat ik meestal na een tijdje toch wel een minpunt ontdek ofzo. Maar ik blijf het topproducten vinden, ook de Moisture Rich Bodylotion is echt heerlijk, mijn huid blijft er echt goed zacht en gehydrateerd van. Vooral op mijn scheenbenen merk ik dat, die worden altijd vrij snel vochtarm. Ook ruikt ie heerlijk..Mijn zusje had mijn Orchidee olie gebruikt voor 's avonds en ze vond het ook erg fijn, ze vond de geur heel lekker en wilde hem ook wel hebben. Dat ik zei wat ie kostte wilde ze het toch weer niet maar is wel een leuk kado om een keer te geven. Je doet er superlang mee dus in verhouding is het niet zo duur dan.
Zo zo,dat scheelt een boel geld met hier zeg,ik ben benieuwd wanneer jullie het in huis hebben,als je inderdaad meerdere producten koop is het wel interessant ja.Dus jullie gaan niet voor de Belissima aktie begrijp ik? De orchidee olie vind ik ook nog steeds heerlijk ruiken en smeren,fijn spul hoor. Tegenwoordig krijg je bij akties van Douglas een tasje en 20% korting is ook wel mooi,vroeger was het altijd 15%,maar dat zal wel nog steeds duurder zijn dan in Engeland,ik ben in augustus naar Londen geweest en heb toen bij Seafrance de reiniging van Estee Lauder en scrub van Clinique gekocht en dat scheelde ook bijna 10 euro per product dus zowat de helft,hoe kan het toch die prijsverschillen,misschien toch de dure belasting hier.Als ik wat boodschappen haal in Duitsland betaal je 7% belasting tegenover 19% hier,belachelijk eigenlijk
Ik ga niet voor de aktie bij Belissima, heb straks wel even voldoende voorlopig. Zag nu ook weer dat er eind deze week weer 20% korting is op alles bij onze DA...het blijft zo! Ga jij wel wat bestellen Bibi? Idd raar he dat het zo verschilt per land. De koers van de Pond t.o.v. de Euro is nu nog erg gunstig, dat was voorheen wel anders.
Ik sla de belissima actie ook over, heb nu even voldoende. Als ik maar 1 product nodig heb (zoals als producten voor de dagelijkse reiniging) dan ga ik wel bij de Ici paris, want dan zijn de verzendkosten te duur in verhouding en ook bij de ici paris krijg ik 10% korting.

Gebruiken jullie ook de maksers van Clarins? Zo ja, hoe zijn die. Heb nu een versheidsmasker van Lush en die vind ik ook goed werken. Want ik door mijn voorraad maskers heen ben, zijn die van Clarins wellicht een optie om te gebruiken.
Ja,je kunt ook niet bljven kopen,ik weet nog niet zeker of ik iets ga bestellen,ik heb ook nog zoveel liggen wat ik op moet maken,ik zat wel te denken aan de foundation,maar ik vind dat toch erg moeilijk online,liever heb ik dat het op mijn gezicht word uitgeprobeerd en ik ben zeer benieuwd naar die van La Mer,verder ben ik nog steeds enthousiast over de foundation van La Prairie en die aktie komt er ook aan,dus nog even nadenken.

Ik heb de Hydraquenchmaker van Clarins een grote miniatuur in die witte tube dus niet die blauwe,ik kan die geur niet uitstaan,als ik die opdoe word ik echt bedwelmd van de parfumlucht,die zal ik zeker nooit kopen echt een verschrikking,maar dat is bij mening,misschien vind een ander die juist wel lekker,ik kan de geur echt niet verdragen bah!

Ja het is wel jammer dat die verzendkosten erbij zitten bij Belissima,dat verschilt ook erg per site,als je bij een ander besteld dan zijn de verzendkosten gratis boven een bepaald bedrag en dan koop je toch wat sneller.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven