Clarins 2
dinsdag 29 juli 2008 om 13:00
tijdje terug was er een hele grote Clarins topic, maar die word niet meer gebruikt dus ik wil graag een nieuwe opstarten
Ik ben sinds kort fan van Clarins en was begonnen met de Desalterante riche, ben de 25 net gepasseerd, en merkte dat die creme niet meer genoeg was dus ben sinds kort aan de Multi jour huppeldep (weet niet pcies de naam) begonnen.
maak eerst mn ouwe reiniging op, en wil daarna toch echt naar een reiniger van Clarins, en wil graag weten welke lekker is. (heb droog/gevoelig huidje , een rampenplan...)
oww trouwens, voor de winter zijn die olietjes volgens mij ook wel lekker of nie??
graag tips van andere Clarins-Fans
gr phoebe
Ik ben sinds kort fan van Clarins en was begonnen met de Desalterante riche, ben de 25 net gepasseerd, en merkte dat die creme niet meer genoeg was dus ben sinds kort aan de Multi jour huppeldep (weet niet pcies de naam) begonnen.
maak eerst mn ouwe reiniging op, en wil daarna toch echt naar een reiniger van Clarins, en wil graag weten welke lekker is. (heb droog/gevoelig huidje , een rampenplan...)
oww trouwens, voor de winter zijn die olietjes volgens mij ook wel lekker of nie??
graag tips van andere Clarins-Fans
gr phoebe
vrijdag 1 januari 2010 om 18:53
Hallo allemaal, de beste wensen voor 2010!!!!!
Leuk ervaringen te lezen van nog een Clarinsfan. Mijn moeder had een proefje van die sinaasappelscrub en ze gaat die bestellen zo fijn vind ze het,misschien stapt ze ook nog wel over op Clarins en hebben we er weer een fan bij. Die scrub is ook erg fijn en een heel mooi licht korreltje er in,de reiniging moet ik nog gebruiken ben nog met Estee Lauder bezig,ik krijg van die EL wel trekkerige wangen en dat voelt niet echt fijn,ik heb het gevoel dat ik gelijk wat moet opsmeren en dat heb ik met Clarins niet.Een olie is heerlijk met dit koude weer,knapt je huid echt lekker van op,ook de huidolie vind ik geweldig,ondanks het gure weer toch een lekkere zachte en gehydrateerde huid.Ben wel benieuwd naar de 2 nieuwe scrubs die binnenkort uitkomen,misschien bestel ik die wel of die nieuwe peelinglotion,lijkt jullie dat wat zo"n lotion?
Leuk ervaringen te lezen van nog een Clarinsfan. Mijn moeder had een proefje van die sinaasappelscrub en ze gaat die bestellen zo fijn vind ze het,misschien stapt ze ook nog wel over op Clarins en hebben we er weer een fan bij. Die scrub is ook erg fijn en een heel mooi licht korreltje er in,de reiniging moet ik nog gebruiken ben nog met Estee Lauder bezig,ik krijg van die EL wel trekkerige wangen en dat voelt niet echt fijn,ik heb het gevoel dat ik gelijk wat moet opsmeren en dat heb ik met Clarins niet.Een olie is heerlijk met dit koude weer,knapt je huid echt lekker van op,ook de huidolie vind ik geweldig,ondanks het gure weer toch een lekkere zachte en gehydrateerde huid.Ben wel benieuwd naar de 2 nieuwe scrubs die binnenkort uitkomen,misschien bestel ik die wel of die nieuwe peelinglotion,lijkt jullie dat wat zo"n lotion?
vrijdag 1 januari 2010 om 19:05
Mij lijkt een peelinglotion aantrekkelijker dan een gewone peeling, maar heb nog genoeg gezichtsscrubs. Dus laat deze even aan mij voorbij gaan. Gebruik nu de scrub van Lush, ocean salt, hij is best grof maar werkt wel en mijn huid voelt er zacht van aan en samen met de sinaasappelscrub is dat genoeg voor mij.
Nog een paar daagjes wachten voor de actie bij de Douglas, krijg je er ook weer extra proefjes bij?
Nog een paar daagjes wachten voor de actie bij de Douglas, krijg je er ook weer extra proefjes bij?
zaterdag 2 januari 2010 om 11:03
@ CurlyGurly, die olie werkt prima onder de nachtcreme, ik had op de site van belissima gelezen dat je het zo kon gebruiken. Heb s' ochtends echt superzacht huidje. En die sinaasappelscrub doet het ook prima op mijn huid (ook vrij droog), het voelt geenszins trekkerig aan en wel super schoon.
@ Judith, heb niet de lotion maar die tube, de baume/creme geloof ik. En die bevalt werkelijk super, mijn schenen zijn een partijtje zacht terwijl normaal de vellen erbij hangen bij wijze van spreken. Ik neem aan dat die lotion ook goed werkt.
@ Bibi, ben ook benieuwd naar de nieuwe producten en vraag me af hoe zo'n lotion werkt, gewoon met een watje en de peeling is klaar?
@ Judith, heb niet de lotion maar die tube, de baume/creme geloof ik. En die bevalt werkelijk super, mijn schenen zijn een partijtje zacht terwijl normaal de vellen erbij hangen bij wijze van spreken. Ik neem aan dat die lotion ook goed werkt.
@ Bibi, ben ook benieuwd naar de nieuwe producten en vraag me af hoe zo'n lotion werkt, gewoon met een watje en de peeling is klaar?
zaterdag 2 januari 2010 om 19:51
Het allerbeste voor 2010 allemaal!
Klinkt goed Mo, de producten die je gebruikt! Ik geloof dat Judith en jij wel dezelfde bodylotion/creme bedoelen hoor, in het Engels heet ´ie Moisture rich bodylotion en in het Frans Baume corps super hydratant. De 200 ml zit sinds kort inderdaad in een tube, de 400 ml zit in een fles. Ik gebruik hem zelf ook al een jaartje en kan hem ook absoluut aanbevelen, een heerlijke dikke creme met een lekkere geur die je lang blijft ruiken.
De ´sinaasappelscrub´ (one step gentle exfoliating cleanser) gebruik ik zelf ook meestal elke dag, maar dan juist ´s ochtends. Gaat prima en bevalt erg goed!
Klinkt goed Mo, de producten die je gebruikt! Ik geloof dat Judith en jij wel dezelfde bodylotion/creme bedoelen hoor, in het Engels heet ´ie Moisture rich bodylotion en in het Frans Baume corps super hydratant. De 200 ml zit sinds kort inderdaad in een tube, de 400 ml zit in een fles. Ik gebruik hem zelf ook al een jaartje en kan hem ook absoluut aanbevelen, een heerlijke dikke creme met een lekkere geur die je lang blijft ruiken.
De ´sinaasappelscrub´ (one step gentle exfoliating cleanser) gebruik ik zelf ook meestal elke dag, maar dan juist ´s ochtends. Gaat prima en bevalt erg goed!
maandag 4 januari 2010 om 18:40
maandag 4 januari 2010 om 21:24
dinsdag 5 januari 2010 om 11:19
Moet zeggen dat ik ook wel aardig bevredigd ben in mijn Clarins spullen!
Zijn weinig dingen die ik nu nog wil hebben eigenlijk. Alles wat ik wilde proberen heb ik geprobeerd. Wat fijn hè!
Ben blij met de producten die ik nu heb. Misschien straks nog eens overstappen naar de MA dag maar nu bevalt de HQ nog prima, de MA had ik ook nog niet nodig volgens de Clarins expert dus tja dan heeft het weinig zin zei ze, je huid neemt alleen op wat ze kan gebruiken
.
Zijn weinig dingen die ik nu nog wil hebben eigenlijk. Alles wat ik wilde proberen heb ik geprobeerd. Wat fijn hè!
Ben blij met de producten die ik nu heb. Misschien straks nog eens overstappen naar de MA dag maar nu bevalt de HQ nog prima, de MA had ik ook nog niet nodig volgens de Clarins expert dus tja dan heeft het weinig zin zei ze, je huid neemt alleen op wat ze kan gebruiken
dinsdag 5 januari 2010 om 18:22
Klinkt niet echt interessant die aktie,dus die laat ik ook aan mij voorbij gaan,bij Belissema kun je tenminste producten vragen die je zelf wilt en daar heb je veel meer aan dan dat ze voor jou kiezen,al is 20% korting natuurlijk wel weer leuk,maar ik ga toch bestellen bij Belissima. Ik heb trouwens nog een leuk nieuwtje want de MA nachtcreme komt toch al eind deze maand uit in de vernieuwde versie,dat hoorde ik van Belissima,ze zeiden eerst eind van het jaar maar blijkt toch het begin te zijn.Ik had het al nagevraagd bij Clarins zelf en die zei ook begin 2010 dus het leek me al vreemd dat het dan eind 2010 zou zijn,maar nu heeft Belissima het dus bevestigd.Gaan jullie die bestellen of is iedereen verzadigd net als curlygurly?
donderdag 7 januari 2010 om 19:40
Nou ik heb me wel laten verleiden vandaag tot de douglas actie en kwam heel voordelig uit. Heb nog een tube van die heerlijke bodylotion aangeschaft en die tonic voor douche/bad, rekende 44 eur af en kreeg het tasje erbij. Ik hoefde dus geen gezichtsverzorging aan te schaffen en ook niet voor 55 producten te komen! Super, kan nu de voetencreme en beautybalm uitptoberen en heb weer een voorraadje serum. Helemaal blij!
vrijdag 8 januari 2010 om 19:07
maandag 11 januari 2010 om 18:20
Mijn spullen waren verpakt in een mooie grote rode toilettas en had er nog 4 proefjes bij:
pure melt cleansing gel
hydra care tinted moisturizer
bust beauty firming lotion
multi active serum
Helaas had ik ipv de tonic kamille een reinigingsmelk kegrepen met alpenkruiden. Heb een mail gesuurd, dus even afwachten hoe het wordt opgelost.
pure melt cleansing gel
hydra care tinted moisturizer
bust beauty firming lotion
multi active serum
Helaas had ik ipv de tonic kamille een reinigingsmelk kegrepen met alpenkruiden. Heb een mail gesuurd, dus even afwachten hoe het wordt opgelost.
maandag 11 januari 2010 om 19:36
woensdag 13 januari 2010 om 14:02
O balen zeg Judith dat je het verkeerde product hebt gekregen! Weet zeker dat ze er wel alles aan zal doen om het goed op te lossen. Leuk een mooie grote toilettas; sowieso zijn de toilettassen van Clarins altijd erg mooi vind ik. Daardoor krijg je dan ook minder proefjes dan normaal, dat is misschien wel jammer als je graag nog veel producten uit wilt proberen.