Mode & Beauty alle pijlers

Clarisonic Mia 2

18-10-2015 20:57 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor mijn verjaardag de clarisonic mia 2 gekregen, nu ben ik heel erg benieuwd wie hier ervaringen mee heeft en uiteraard deze te willen delen met mij!
Ik heb al tijden eentje en ben er heel tevreden mee! Mijn huid is enorm opgeknapt. Je moet alleen niet 'verslappen' in gebruik anders verslechtert je huid ook weer vrij snel :-)
Ik heb die. Een heerlijk spa momentje, elke dag. Ik kreeg wel in het begin veel pukkels, maar dat schijnt normaal te zijn. Ik heb 'm nog maar net een paar weken.
quote:mariellet schreef op 18 oktober 2015 @ 21:33:

Ik heb die. Een heerlijk spa momentje, elke dag. Ik kreeg wel in het begin veel pukkels, maar dat schijnt normaal te zijn. Ik heb 'm nog maar net een paar weken.Ja ik gebruik hem nu een paar dagen elke ochtend en elke avond alleen zijn mijn puistjes veel meer geworden en schrok hier heel erg van! Hoe lang duurde dit bij jou voor het weer op knapt?
quote:mariellet schreef op 18 oktober 2015 @ 21:33:

Ik heb die. Een heerlijk spa momentje, elke dag. Ik kreeg wel in het begin veel pukkels, maar dat schijnt normaal te zijn. Ik heb 'm nog maar net een paar weken.Om die reden ben ik er snel weer mee gestopt. Heb wel vandaag een borstelkop voor de gevoelige huid besteld, hopelijk helpt dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven