Mode & Beauty alle pijlers

Collageen tekort

14-04-2012 19:04 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zou graag op een natuurlijke manier het collageentekort beetje opvullen, zie veel pillen en poeders op internet maar allemaal duur en lijken mij

puur geldklopperij. Dacht zelf aan bepaalde shakes met weipoeder ofiets.

Ben een beetje afgevallen de laatste tijd en mijn huid oogt slap.

Zie ook van die bussen met die bodybuildersshakes maar dat lijkt me niet heel gezond. Heeft iemand tips maar vooral ervaring met huidverstevigende collageen-shakes op natuurlijke basis?
Tretinoine creme is het enige wat collageen weer heel langzaam op kan bouwen (volgens Jetske Ultee).

Denk niet dat het met poedertjes en shakes lukt.
Als je dikker wordt, word je gezicht ook voller en dus ook mooier.

Maar daar heb je die onzin-shakes niet voor nodig.

Maar stop met afvallen en zorg voor een ok gewicht.

En denk aan je vitamines.
Als je onder de 35 bent dan trekt je gezicht na een tijdje gewoon weer bij, daar hoef je niets extra's voor te doen.
Je kan niet veel voor je huid doen, behalve niet roken, geen drugs en alcohol gebruiken en niet in de zon zitten, terwijl het tot aanbeveling strekt om alle noodzakelijke voedingsstoffen tot je te nemen.

Als je een foto bekijkt van de doorsnede van de huid dan begrijp je dat de constructie niet toelaat dat het van buitenaf "gevoed" kan worden. Voedsel heeft alleen nut als je het opeet, niet als je het op je gezicht legt.

Helaas is de cosmetische industrie ermee gebaat vrouwen te laten geloven dat ze wonderen kunnen doen. En dat kost ze niet veel moeite. Mensen willen bedrogen worden.
it's a big club and you ain't in it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven