Collageenshots
woensdag 24 augustus 2022 om 12:18
Inmiddels ben ik de 50 ruim gepasseerd en ik begin me nu toch wel te ergeren aan mijn huid. Mijn decollete wordt wat rimpelig en de huid van mijn armen en benen is al een paar jaar wat flubberig en hangerig. Daarbij voelen mijn benen erg droog aan. Natuurlijk smeer ik me het apenzuur, maar echt helpen doet dat niet.
Zijn er mensen die ervaring hebben met collageenpreparaten? Ik lees er verschillende dingen over: sommige gebruikers geven aan dat de huid er echt van opknapt, maar in bepaalde artikelen staat dat collageen dat ingenomen wordt niet kan worden opgenomen in het lichaam.
Ik ben benieuwd en ik denk dat ik het toch maar eens ga proberen, ik weet alleen nog niet welk merk.
Zijn er mensen die ervaring hebben met collageenpreparaten? Ik lees er verschillende dingen over: sommige gebruikers geven aan dat de huid er echt van opknapt, maar in bepaalde artikelen staat dat collageen dat ingenomen wordt niet kan worden opgenomen in het lichaam.
Ik ben benieuwd en ik denk dat ik het toch maar eens ga proberen, ik weet alleen nog niet welk merk.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in