Mode & Beauty alle pijlers

Combineren van rok

27-04-2014 13:42 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Ik heb een leuk nieuw rokje gekocht. Ik heb zelf al wat ideeen om de rok te combineren, maar ik ben benieuwd hoe anderen hem zouden combineren?

Helaas geen plaatje hier, omdat het forum niet goed werkt. Dus maar een linkje:

http://ecx.images-amazon. ... /818FSCCr6dL._SL1500_.jpg
Het forum werkt wel, maar jij hebt geen plaatjesplakrechten aangevraagd.

Anyways, ik zou kiezen voor een fris roze shirtje, vind het zonder een vrolijk kleurtje maar een flets ding.
Allerlei pastel kan erop, wit, licht blauw roze, licht paars, zelfs licht groen. Met een t-shirt is het casual en met een bijv een nette witte blouse is het meer klassiek.

Er kunnen ook allerlei truitjes (bijv met V-hals) op bijv met een blouse met een kraag onder de trui, ook weer net klassiek.

Het rokje kan zowel met een spijkerjasje (licht blauw of wit) worden gecombineerd als met een colbert.

Je kan er echt van alle mee zolang je een beetje in de pastelkleuren blijft.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Licht grijs zou ook nog kunnen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou een leuke broek kopen voor er over heen.
quote:StoraHuntur schreef op 27 april 2014 @ 14:22:

Ik zou een leuke broek kopen voor er over heen.Of een emmer bleek/textielverf
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Blauw/roze/paars.

Ik zou hem combineren met mijn vuilnisbak, maar ik denk dat dat niet het advies is waar je op zat te wachten
Ik spreek toch geen Chinees?!
Hihi tinkerbell. Ik ook. Of eerst in een badje Dylon gooien.

Maar als je dat niet wilt zou ik houden bij pastel kleuren. Zowel in het shirtje als de schoenen ( pumps zou ik doen)
Wat een zure commentaren zeg.

Bedankt voor de suggesties waar ik wel wat mee kan!

Zo'n waterval shirtje is in elk geval een handige suggestie voor de zomer!
Haha is toch niks zuurs aan, gewoon ongezouten meningen en smaken verschillen nu eenmaal.
Ik spreek toch geen Chinees?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven