Mode & Beauty alle pijlers

Comfortisse bra?

07-04-2012 09:16 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik weet het, erg maar... ik kijk al een paar dagen naar de reclame van op Telsell van de comfortisse bra en het lijkt een goede aankoop.

Is er toevallig hier iemand die ze heeft aangeschaft?

Het lijkt allemaal nl. wel erg te mooi, 9 van deze bra's voor 70 euro..

En nee, ik ben geen spammerT!!
Oer lelijke mislukte sport bh's

Gewoon eens goed laten opmeten bij een lingerie zaak als je bh's niet lekker zitten.
Internagelaktisch
per defenitie koop ik geen produkten die zoveel reclame nodig schijnen te hebben.

goede produkten verkopen zichzelf.
Niet doen.
Hmmm ik was er al bang voor... Jammer!!

Ze leken zo handig.
Ik heb ze voor een (oudere) kennis op MP gezet, omdat zij ze erg vond tegenvallen. Van slap materiaal gemaakt, gaf haar te weinig steun.
Ok, nou ik ben blij dat ik het niet gedaan heb!

Stelletje leugenaars daar op Telsell, ze zweren erbij dat het juist zoveel steun en comfort geeft.
Ik heb zulke gedragen tijdens het zwanger zijn, niet die van telsell, maar die vd blokker. (heet dat jml?)

Toen vond ik ze erg fijn, want normale bh's en zwangerschaps bh's deden erg pijn.

Op de markt heb ik ze ook wel eens gezien. Kosten een tientje dacht ik?
.
it's a big club and you ain't in it
Schoonzus moest en zou... Waardeloos!

Volgens mij vervormen ze je borsten doordat het plat drukt.

Mocht je er toch een willen proberen, koop er eentje op de markt. Ben je net wat goekoper uit.
Ik zit ook altijd te kijken naar die bh's, en erover te twijfelen.

Waar het mij om gaat is dat ik op zoek ben naar een BH waar ik lekker mee op de bank kan hangen zonder dat er beugels in mijn ribben prikken.

Ik hoef dus niet zozeer steun van zo'n BH te hebben, maar hij moet de boel wel een beetje netjes bij elkaar houden.

Wat ik echter nooit kan vinden is hoe zo'n ding zit als je "gezegend" bent met een E cup.

Passen ze er dan wel in?
Volgens Telsell moet je gewoon je t-shirt maat bestellen en dan past het altijd.

Dus je hebt geen cupmaat meer nodig enz.

quote:mclean72 schreef op 07 april 2012 @ 11:10:

Ik zit ook altijd te kijken naar die bh's, en erover te twijfelen.

Waar het mij om gaat is dat ik op zoek ben naar een BH waar ik lekker mee op de bank kan hangen zonder dat er beugels in mijn ribben prikken.

Ik hoef dus niet zozeer steun van zo'n BH te hebben, maar hij moet de boel wel een beetje netjes bij elkaar houden.

Wat ik echter nooit kan vinden is hoe zo'n ding zit als je "gezegend" bent met een E cup.

Passen ze er dan wel in?
Ik had ze ook besteld (de ah-bra, bijna hetzelfde), maar ze zijn echt ontzettend slap zonder enige steun! Vooral de onderrand, en een vorm zit er ook niet in. NIET DOEN!

Dan kan je beter een sporttopje of zo dragen.

Mclean, ik heb ook een grote cup en qua maat past het wel maar je hebt echt nul steun.
Nou, op m'n PMS dagen draag ik hem onder n normale beugel bh.

M'n borsten doen dan zo een pijn, dat de beugels anders te erg drukken.

Maar niet die vd tv, gewoon de "nep" versie.
Bij de h&m heb je ook van die sport bh's, ik vind het een uitkomst!! Ik draag nog zelden gewone bh's omdat de beugels onder m'n oksels soms bijna blaren geven :( zo pijnlijk!
die van de blokker en marskramer ( belvia of zoiets) vind ik lekker zitten
Maarre... hoe zit het dan met nipplegate enzo?

Ze zijn niet voorgevormd toch, die sport bh's?
Ruby-Ann, 9 uur geleden

Zolang je je bh niet naar beneden rukt, of door JT laat doen, heb je nog geen nipplegate!

Maar je bedoeld harde tepels die erdoor prikken? Die ik vd blokker heb is vrij dik. Dus zie je het er niet door denk ik?

Ik droeg ze onder een gewone:zwangerschaps/borstvoeding bh. Dus ik weet t niet zeker.
C
Dotjemol, 3 minuten geleden

C

Aaifoon of aaipet?
quote:missy_acy schreef op 07 april 2012 @ 22:19:

Ruby-Ann, 9 uur geleden

Zolang je je bh niet naar beneden rukt, of door JT laat doen, heb je nog geen nipplegate!

Whahahha juist ja, je hebt helemaal gelijk, ik bedoelde inderdaad " "harde tepel gate..."

Maar je bedoeld harde tepels die erdoor prikken? Die ik vd blokker heb is vrij dik. Dus zie je het er niet door denk ik?

Ik droeg ze onder een gewone:zwangerschaps/borstvoeding bh. Dus ik weet t niet zeker.
Haha... Fout, fout: i-pod.

Nog een keer: bij de C
He? Nou is t niet grappig meer. Potjan3.
C
C en A, tien euro, cup G past: prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven