Mode & Beauty alle pijlers

Comfortisse bra?

07-04-2012 09:16 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik weet het, erg maar... ik kijk al een paar dagen naar de reclame van op Telsell van de comfortisse bra en het lijkt een goede aankoop.

Is er toevallig hier iemand die ze heeft aangeschaft?

Het lijkt allemaal nl. wel erg te mooi, 9 van deze bra's voor 70 euro..

En nee, ik ben geen spammerT!!
Action is niks. Toch gelukt, gheghe.
quote:mclean72 schreef op 07 april 2012 @ 11:10:

Ik zit ook altijd te kijken naar die bh's, en erover te twijfelen.

Waar het mij om gaat is dat ik op zoek ben naar een BH waar ik lekker mee op de bank kan hangen zonder dat er beugels in mijn ribben prikken.

Ik hoef dus niet zozeer steun van zo'n BH te hebben, maar hij moet de boel wel een beetje netjes bij elkaar houden.

Wat ik echter nooit kan vinden is hoe zo'n ding zit als je "gezegend" bent met een E cup.

Passen ze er dan wel in?Kun je de beugels er niet uit slopen. Dat doe ik tegenwoordig altijd en bevalt me prima.
niet doen me mam heeft ze net een week binnen valt enorm tegen maat l is gewoon een s je moet je erin wurmen en het geeft totaal geen steun doodzonde van je geld
quote:groupie schreef op 07 april 2012 @ 13:33:

Bij de h&m heb je ook van die sport bh's, ik vind het een uitkomst!! Ik draag nog zelden gewone bh's omdat de beugels onder m'n oksels soms bijna blaren geven :( zo pijnlijk!

Als je beugels prikken bij je oksels is meestal de cup te klein . Een cup groter en daarbij vaak een omvang kleiner (70 c ipv 75 b, bijv.) geeft vaak een mooier en comfortabeler resultaat.

Ontopic:

De Comfortisse bra en de Ahhbra lijken me helemaal niks. Ik vind ze in elk geval lelijk.
Ik zoek eigenlijk wel zo'n soort bh als beschreven hier van Tel Sell maar dan met spaghetti bandjes, als soort van top onder een laag uitgesneden topje.

Ben al bij H&M geweest maar die pletten mijn borsten nogal...

Iemand tips??
Ruby-Ann:als je googelt op bh top vind je modellen als deze:

http://www.ondergoedfashi ... oblu-Bodywear-bh-top.html
quote:tante schreef op 09 april 2012 @ 17:20:

[...]

Als je beugels prikken bij je oksels is meestal de cup te klein . Een cup groter en daarbij vaak een omvang kleiner (70 c ipv 75 b, bijv.) geeft vaak een mooier en comfortabeler resultaat.

Ontopic:

De Comfortisse bra en de Ahhbra lijken me helemaal niks. Ik vind ze in elk geval lelijk.Of je moet een ander merk hebben. Bij sommige merken heb ik er last van omdat de beugel een beetje naar binnen toe buist aan de uiteinden.
Ik heb er 1 van Blokker van JML en vind hem wel fijn zitten! Zeker toen ik zwanger was, had geen zin in ook nog eens beugel bh's die niet helemaal lekker zitten. Qua steun is het niet zo goed als een gewone bh, maar het blijft wel op zijn plek zitten en ik vind het wel fijn dat je geen snijdende bandjes hebt enzo. Lekker zacht op je huid
Bedankt vor de tip Noline, weet je toevallig ook of zo'n top voldoende steun biedt? Of heb je zelf geen ervaring hiermee?quote:laure schreef op 19 april 2012 @ 08:42:

Ruby-Ann:als je googelt op bh top vind je modellen als deze:

http://www.ondergoedfashi ... oblu-Bodywear-bh-top.html
Neem aan dat je mij bedoelt met Noline? Ik had vroeger zo’n BH top van Oroblu, in een lila tint en combineerde die op vakantie vaak onder shirtjes met spaghettibandjes en dat vond ik prima zitten. Omdat het model dat ik had iets minder laag was uitgesneden dan die in de Oroblu link droeg ik hem ook wel over een BH onder een laag uitgesneden shirtje. Het is heel dunne stof dus geeft niet veel ondersteuning zonder BH. Ik heb het heel veel gedragen maar heb het model dat ik had later niet meer gezien.
Whaha hoe kom ik nou bj Noline, sorry ik bedoel jou natuurlijk Laure!!

Dus je draagt er eigenlijk nog wel een bh onder, begrijp ik?

Ik kan ook nog een 'gewone' top onder de laag uitgesneden tops dragen natuurlijk..

quote:laure schreef op 19 april 2012 @ 10:01:

Neem aan dat je mij bedoelt met Noline? Ik had vroeger zo’n BH top van Oroblu, in een lila tint en combineerde die op vakantie vaak onder shirtjes met spaghettibandjes en dat vond ik prima zitten. Omdat het model dat ik had iets minder laag was uitgesneden dan die in de Oroblu link droeg ik hem ook wel over een BH onder een laag uitgesneden shirtje. Het is heel dunne stof dus geeft niet veel ondersteuning zonder BH. Ik heb het heel veel gedragen maar heb het model dat ik had later niet meer gezien.
De zgn A bra hebben ze bij ons op de markt met uitneembare vulling. In een gewoon model en een sportmodel. Alle kleuren en maar 4,95 per stuk. Dus geen nipple gate.

Ik heb zaterdag het gewone model gekocht, met de vulling dus. Niet verkeerd, zeker niet voor het geld. Maar ik vind het wel een beetje dikke stof, dus lijkt mij te warm voor de zomer.

Ik ga binnenkort eens naar het sportmodel kijken.
Nou ik geloof dat ik de juiste bra heb gevonden, eindelijk!

Goeie prijs-kwaliteit verhouding vermoed ik.

Iemand hier toevallig ervaring qua maat? Gewoon je normale confectiemaat nemen?

Ik heb nl. 70C/D dus qua omvang smal, maar wel volle(re) buste

http://www.sloggi-plaza.nl/Sloggi+Dames/Sloggi+Sensual+Fresh+Top.html
Link werkt niet zie ik... Anyway, het is dus de Sensual Fresh Top
Die heeft weer van die snijdende bandjes. Veel te dun...
Ik heb er eentje op een braderie gekocht.

Net voor het eerst aan en het zit super.

Ik heb een bloedhekel aan bh`s (heb al zonder beugels) en vind deze ideaal voor thuis.
Een nadeel is wel dat het opkruipt.
quote:missy_acy schreef op 07 april 2012 @ 12:14:

Nou, op m'n PMS dagen draag ik hem onder n normale beugel bh.

M'n borsten doen dan zo een pijn, dat de beugels anders te erg drukken.

Maar niet die vd tv, gewoon de "nep" versie.

ik heb ook een paar van die neppe. die draag ik ook alleen als ik

thuis aan het chillen ben. ik heb een flinke cup en als ik op de fiets moet met die dingen is dat geen pretje.

twee over mekaar zit trouwens wel wat strakker, maar echt ondersteunen doen die dingen niet. mjah, iedereen weet dat alles van telsell flut is...

dat ze trouwens niet goed steunen dat kun je op die reclames al zien. een goede bh die zorgt ervoor dat de 'borst-partij' een beetje naarboven/naarvoren worden gedrukt. op die reclame zit het juist een beetje naar beneden. daaraan zie je dat het qua ondersteuning weinig doet...
Wacht maar tot over drie jaar je tetten op je enkels hangen.
quote:Ruby-Ann schreef op 18 april 2012 @ 22:29:

Ik zoek eigenlijk wel zo'n soort bh als beschreven hier van Tel Sell maar dan met spaghetti bandjes, als soort van top onder een laag uitgesneden topje.

Ben al bij H&M geweest maar die pletten mijn borsten nogal...

Iemand tips??zeeman. topjes van elastisch materiaal met spaghetti bandjes.
quote:chocolol schreef op 18 juni 2012 @ 22:46:

[...]

zeeman. topjes van elastisch materiaal met spaghetti bandjes.Die heb ik en die dag werd me meerdere malen gevraagd of ik geen bh aan had, zelfs door mijn bazin . Terwijl ik geen hangende borsten heb.
quote:jill92 schreef op 18 juni 2012 @ 23:55:

[...]

Die heb ik en die dag werd me meerdere malen gevraagd of ik geen bh aan had, zelfs door mijn bazin . Terwijl ik geen hangende borsten heb.Nou... je had toen toch ook geen bh aan?
Ik had gisteren bij de marskramer die van belvia gekocht. Maat L. Nou die was toch echt veels te groot. Hen normaal 85D en ben zwanger en die bh's passen niet goed meer.

Vandaag geruild voor een M en dat zit stukken beter. Het zit best fijn en voelt zacht, maar alles wordt wel wat platter. Maar zeker fijn voor thuis en evt in bed.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
je ziet op de Tellsell reclame al dat het geen goede dingen zijn

en dat ze zeker geen steun geven.

een goede bh 'lift' de boel namelijk, terwijl je op tv ziet dat

de boel juist een beetje blijft 'hangen' zeg maar.

ik heb er trouwens ook een paar hoor (niet van tv),

die gebruik ik tijdens het sporten...
Ik vind ze prima om mee te slapen en als ik een dagje thuis ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven