Mode & Beauty alle pijlers

coolcat maten

28-07-2015 22:37 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben online aan het winkelen en kan bepaalde shirts nergens anders vinden, stoere jongens shirts en in dit geval zag ik shaun the sheep als dj bv. Maar de maat....hoe valt deze, iemand enig idee? Ze gaan maar tot 170/176 en ik ben bang dat dat te klein is. Zoon heeft iets kleiner dan small van c&a maar groter dan de 176 op de kinder afdeling.
Mijn dochter heeft maat 158 en die van Cool cat zitten altijd goed. Ze is slank. Met de jongensafdeling geen ervaring.
Only dead fish go with the flow
quote:Dreamglasses schreef op 28 juli 2015 @ 22:43:

Mijn dochter heeft maat 158 en die van Cool cat zitten altijd goed. Ze is slank. Met de jongensafdeling geen ervaring.

Dat belooft niet veel goeds dan.

Vond deze zo leuk

maar dan ben ik bang dat ie te klein is.
Leuk! Is hij van boven niet wat smaller? Mijn dochter heef broek juist altijd kleiner nodig en shirtje nu 164.
Oh ja en je kan natuurlijk gewoon terug sturen als het niet past 😉
quote:Dreamglasses schreef op 28 juli 2015 @ 22:51:

Leuk! Is hij van boven niet wat smaller? Mijn dochter heef broek juist altijd kleiner nodig en shirtje nu 164.Het probleem is juist dat zoon wat breed is, nou ja, hij heeft gewoon een lekker figuurtje. Maar hij is soms te breed voor de grote kindermaat en soms net te smal voor small. Moeilijke maat op het moment.
Tshirt ziet er wel wat ruimer uit. Is terugsturen of naar de winkel terugbrengen te doen? Dan zou ik het zelf wel proberen.

Bij wehkamp is terugsturen gratis.
Ik denk dat het wel past. Mijn zoon idem figuur. Maar ga gewoon even passen in de coolcat want mijn ervaring is dat veel heel anders valt. Weet niet hoe oud jouw zoon is, maar voor die van mij hoef ik niet zomaar iets te bestellen/mee te nemen, dat wil hij echt zelf uitzoeken.
Coolcat valt vrij klein qua maten in de breedte. Qua lengte klopt het aardig.
quote:Monti schreef op 28 juli 2015 @ 23:28:

Ik denk dat het wel past. Mijn zoon idem figuur. Maar ga gewoon even passen in de coolcat want mijn ervaring is dat veel heel anders valt. Weet niet hoe oud jouw zoon is, maar voor die van mij hoef ik niet zomaar iets te bestellen/mee te nemen, dat wil hij echt zelf uitzoeken.Zoon word 14 en is richting of al boven de 174. Het is voor zijn verjaardag en hij vind dat soort shirts erg leuk. Zeker als hij ze krijgt als cadeautje. Naar de winkel is geen optie op het moment. Buiten dat moet het een verrassing zijn.
quote:patchouli_ schreef op 28 juli 2015 @ 23:37:

Coolcat valt vrij klein qua maten in de breedte. Qua lengte klopt het aardig.Dat vind ik juist precies andersom bij mijn puberzoon.
quote:Monti schreef op 28 juli 2015 @ 23:42:

[...]

Dat vind ik juist precies andersom bij mijn puberzoon.Haha, ik heb die ervaring met meidenkleding.
quote:Dreamglasses schreef op 28 juli 2015 @ 22:51:

Leuk! Is hij van boven niet wat smaller? Mijn dochter heef broek juist altijd kleiner nodig en shirtje nu 164.dat heb ik ook. ( ja ik draag op mijn 28e nog een kindermaat)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven