Mode & Beauty alle pijlers

Corrigerend ondergoed dat echt goed werkt

05-04-2010 07:33 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ik vond gister een handige site met aanbiedingen van o.a. corrigerend ondergoed. Ze hebben redelijk wat spul op hun site staan en alles is afgeprijsd: ondergoed aanbiedingen
Ik heb na lang zoeken eindelijk een bodyshaper gevonden die bij mij echt werkt. Eentje waarbij ik er niet als een muffin uit kom te zien omdat dit model niet zomaar ergens stopt en dus echt hele lichaam in model brengt. Het beloofd '1 maat minder' en ik vind dat deze dat zeker waarmaakt. Een broek die ik niet pas zonder de shaper pas ik wel met. Het zit fijn en het zorgt ook voor een rechte houding. In het kruis zit een opening, soort van luchtgat.

Het is van Flexees, er staat op 1 maat minder en anti cupcake, bij mij zit hij als gegoten! Wel uitkijken met scherpe nagels, het is dunne stof

Op verschillende plekken te koop

o.a V&D en Wehkamp

Wel duur (52 - 58 euro)

De bandjes gaan iets langs je borsten waardoor ze niet fijn gedrukt worden.
deze?

Gaat onder je borsten door, heeft schouderbandjes.(kan dus niet afrollen). Lijkt mij ideaal.
Ik heb dezelfde als CHloeJoyFull. Ik weet niet of het ook van dat merk is. Deze bevalt uitstekend! Ik heb m in het zwart, van de livera. Ik betaalde 60 euro (zoiets). Ik zie echt verschil, de bobbels worden gladder om het maar plat te benoemen. En, heel belangrijk, hij rolt en knelt niet af en m'n borsten worden niet platgedrukt of gelift.
Ik ga ook maar eens zoiets aanschaffen..voor de buik en taille. Heeeeel snel uittrekken als je in bed belandt ;)
Zelf heb ik maat 48 en heb een hempje van maidenform contol-it

Zo'n een die tot net onder je borsten zit

Werkt echt.. scheelt geen hele maat maar zonder dat zit maat 48 net niet mooi. Geeft idd mooi vorm

Voor onder mijn bruidsjurk heb ik een slip tot over je hele buik ook van maidenform, flexees.

Blijft goed, niet in de machinewassen.

Het hempje zit wel achter hoog, tot over je schouders maar het werkt super!

Het lingeriehuis online heeft alles van maidenform

Succes ermee!
Even up voor mij

Mag ik vragen welke maat je hiervan hebt genomen? Ik wil er namelijk ook een aanschaffen, maar ik heb geen idee hoe je er eentje kiest...

quote:ChloeJoyFull schreef op 28 april 2010 @ 13:42:

Ik heb na lang zoeken eindelijk een bodyshaper gevonden die bij mij echt werkt. Eentje waarbij ik er niet als een muffin uit kom te zien omdat dit model niet zomaar ergens stopt en dus echt hele lichaam in model brengt. Het beloofd '1 maat minder' en ik vind dat deze dat zeker waarmaakt. Een broek die ik niet pas zonder de shaper pas ik wel met. Het zit fijn en het zorgt ook voor een rechte houding. In het kruis zit een opening, soort van luchtgat.

Het is van Flexees, er staat op 1 maat minder en anti cupcake, bij mij zit hij als gegoten! Wel uitkijken met scherpe nagels, het is dunne stof

Op verschillende plekken te koop

o.a V&D en Wehkamp

Wel duur (52 - 58 euro)

[afbeelding]

De bandjes gaan iets langs je borsten waardoor ze niet fijn gedrukt worden.
Nog een keer up!
Ik heb hem bij de v&d gekocht en heb hem daar ook gepast. Weet niet of dat daar de bedoeling is, misschien niet, maar ook ik wist echt niet welke maat ik moest nemen en voor de prijs wilde ik het wel graag zeker weten! (had nog 4 andere modellen/merken gepast, die zaten echt voor geen meter, dus sowieso is passen om te kijken wat het doet wel handig!)

er hangt een maat-label aan waarop je kunt kijken welke maat je nodig hebt, ik heb maat M genomen voor 36/38, staat ook weer gelijk aan '8 of 10' geloof ik, het maten-label heb ik weggegooid (was kartonnetje). Maar ze gaan tot ik dacht een maat of 48, keuze genoeg dus iig wat de maat betreft

ff passen bij een v&d waar niet zo'n juffrouw voor je hokje staat te checken wat er mee gaat (laat in de middag meestal sowieso rustig en niet het geval) is dus mijn tip!
[...]
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 15-09-2010 11:41
Reden: reclame
% gewijzigd
Ik heb het corrigerende hemdje van de Action gekocht. 3 euro. Zelfde idee als de Hema alleen mn borsten worden nu niet geplet! Ideaal voor maar 3 euro.
Oja heb maat 46 van boven.
heb zo ongeveer dagelijks de hema-hemdjes aan. Met maat 44-46 heb ik de L of XL. Ik vind dat mijn kleding echt mooier zit. Ondanks dat iemand aangeeft dat je met mijn maat toch wel ziet dat je dikker bent, staat het gewoon mooier. En dat is volgens kmij wat we allemaal willen. Die van de Hema met spagettibandjes zitten het best, vind ik.

Maar goed, ieder zijn ding. Ik ben fan van de hema-hemdjes iig.
Ik lees even mee hier. Zit er aan te denken een corrigerende body te bestellen bij Wehkamp. Dit omdat ik een body mooier vind dan een hemdje. Maar zo'n hemdje is wel weer een stuk goedkoper natuurlijk....
Ja je wordt niet opeens slank van corrigerend ondergoed, de boel wordt alleen maar wat beter 'bijelkaar' gehouden, zodat je niet alle rollen en kwabben ziet zitten. Met b.v. zo'n Hema hempje krijg je een wat 'gestroomlijndere' look, maar maat 44 blijft 44. (in mijn geval dan he)
Ik heb een hemdje van de Neckermann. Ideaal ding. Het plet je borsten niet en stroomlijnt de rest.

DutchSuzanne, bij het hemdje wat ik heb kun je makkelijk een maat minder aan.
Ik heb een corrigerende body van Flexees (gekocht bij Wehkamp, deze verkopen ze ook bij de V&D, Bijenkorf). Ik ben er enorm tevreden over.quote:dutchsuzanne schreef op 15 september 2010 @ 17:16:

Ja je wordt niet opeens slank van corrigerend ondergoed, de boel wordt alleen maar wat beter 'bijelkaar' gehouden, zodat je niet alle rollen en kwabben ziet zitten. Met b.v. zo'n Hema hempje krijg je een wat 'gestroomlijndere' look, maar maat 44 blijft 44. (in mijn geval dan he)Inderdaad, het ziet er nét wat mooier uit.
.
anoniem_29452 wijzigde dit bericht op 29-09-2010 23:18
Reden: reclame
% gewijzigd
Hey stefan, magnie! Kan je nie lezen nie?
Corrigerend hemdje zal hem wel wat te strak zitten
Oeps, heb ik iets verkeerd gedaan ?
Lijkt me zeer onprettig zitten en gezond lijkt het me ook niet.

Ik zou dan voor een dieet gaan, kun je aandoen wat ook lekker zit en ben je zonder kleding ook blij.
quote:Ksenija schreef op 29 september 2010 @ 18:23:

Lijkt me zeer onprettig zitten en gezond lijkt het me ook niet.

Ik zou dan voor een dieet gaan, kun je aandoen wat ook lekker zit en ben je zonder kleding ook blij.Dat onprettig valt wel mee, dat ten eerste. En ten tweede: een dieet werkt ook niet (blijvend) voor iedereen. Ik heb maat 42/44 en heb een lelijk vetrandje overgehouden aan mijn zwangerschap. Ondanks sporten en gezond eten verdwijnt het niet. Dan is corrigerend ondergoed een uitkomst! Zo kan ik mijn leuke jurkjes weer dragen zonder dat ze aftekenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven