cosplay
vrijdag 24 augustus 2012 om 12:20
Ik ken wel mensen die aan cosplay doen, ja... Starwars-outfits, Trekkies met Vulcan oortjes en zo. Maar ook Japanse anime en vaak ook Steampunk of Vampire. Vind het altijd erg vindingrijk en (vaak) mooi gedaan...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vrijdag 24 augustus 2012 om 15:16
Wel eens naar zn festival geweest, erg leuk, relaxte sfeer en heel veel mooie creaties om te zien.
Nederland kent bijvoorbeeld de Elf Fantasy Fair en Castlefest. Als je op beide evenementen googeld kom je op de website's, daar zitten vaak ook forum bij met mensen die over dit soort onderwerpen praten.
Nederland kent bijvoorbeeld de Elf Fantasy Fair en Castlefest. Als je op beide evenementen googeld kom je op de website's, daar zitten vaak ook forum bij met mensen die over dit soort onderwerpen praten.
vrijdag 24 augustus 2012 om 15:45
Jaaaaaaaa!!
Ik ga dit weekend niet naar Abunai, maar wel naar f.a.c.t.s (belgie) en volgend jaar weer naar EFF.
Ik ga tijdens FACTS als een karakter uit mijn favoriete serie.
Ik vind het heel erg leuk om mijn kostuum bij elkaar te zoeken en ervoor te zorgen dat alles klopt.
Om eerlijk te zijn is dat het enige moment in een jaar waarin ik mensen ontmoet die weten waar mijn interesses liggen.
Die je herkennen als je karakter en je dan vragen stellen of gesprekken aangaan alsof je dat karakter bent.
Als je, net als ik, dan helemaal dol bent op een serie is dat echt geweldig.
Idee dat je toch niet helemaal gestoord bent ofzo. <3
Maar met star wars enzo heb ik dan weer helemaal niets.
Mijn vriend is into anime/manga, een vriendin in horror, een ander in strips en ik in fantasy boeken (zonder elfjes en andere romantische shit).
Ik ga dit weekend niet naar Abunai, maar wel naar f.a.c.t.s (belgie) en volgend jaar weer naar EFF.
Ik ga tijdens FACTS als een karakter uit mijn favoriete serie.
Ik vind het heel erg leuk om mijn kostuum bij elkaar te zoeken en ervoor te zorgen dat alles klopt.
Om eerlijk te zijn is dat het enige moment in een jaar waarin ik mensen ontmoet die weten waar mijn interesses liggen.
Die je herkennen als je karakter en je dan vragen stellen of gesprekken aangaan alsof je dat karakter bent.
Als je, net als ik, dan helemaal dol bent op een serie is dat echt geweldig.
Idee dat je toch niet helemaal gestoord bent ofzo. <3
Maar met star wars enzo heb ik dan weer helemaal niets.
Mijn vriend is into anime/manga, een vriendin in horror, een ander in strips en ik in fantasy boeken (zonder elfjes en andere romantische shit).