Mode & Beauty alle pijlers

Cowboy bag

14-09-2012 12:06 18 berichten
Hey allemaal!

Wie heeft er een cowboysbag en hoe vinden jullie deze tas? Ik denk erover na om hem te nemen, maar omdat hij best prijzig ben ik benieuwd of hij lang mooi blijft en ook écht stevig is!

Benieuwd naar jullie ervaringen hierover :-)

Thanks
Alle reacties Link kopieren
Heb je een plaatje?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb er 1. Heb hem nu een jaar en hij blijft erg mooi. Ik gebruik hem als luiertas.

Het enige nadeel is dat de tas een hele sterke leerlucht heeft die er langzaam af gaat. Daar moet je wel tegen kunnen, want ik zag op MP mensen die ze om die reden weer verkochten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Deze heb ik:

Stressed is just desserts spelled backwards
Je krijgt er ook 1 bij een abo op viva
quote:Maleficent schreef op 14 september 2012 @ 12:20:

Deze heb ik:

[afbeelding]Mooi.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb er een en ik vind hem geweldig. Enige probleem is dat er teveel in kan, ik raak nog wel eens wat kwijt of ik sjouw mij een ongeluk!
Ik heb al 3,5 jaar een zwarte en gebruik hem werkelijk elke dag. Hij wordt nu wel minder mooi, maar de leergeur is er bijvoorbeeld wel af.

Ik heb wel al verschillende ritsen vervangen en een x iets laten naaien bij het schouder hengsel.

Het is van zichzelf al een zware tas en wat hiervoor gezegd wordt; er kans ook nog eens veel in, dus je sleept er soms wel mee idd.
ik heb er eentje waar ik alle rotzooi voor mijn werk in meesleep. ongeveer net zo als die in het plaatje van maleficent.

ik had eigenlijk niet zo lang last van de leerlucht, was vrij snel weggetrokken maar de tas wordt ook wel iedere dag gebruikt.

tas is zeker stevig, maar ook met een stevige leren tas kan je niet alles doen natuurlijk. ik werk vaak op bestemming en heb de irritante neiging om dan met mijn voet mijn tas heen en weer te duwen (als ik bv opzij moet stappen ofzo) en dan slijt de hoeken onderaan toch wel snel. verder ben ik er heel tevreden over hoor.
Ik heb deze tas. Ik gebruik hem ook als luiertas, maar voordat zoon er was, voor mijn werkspullen. Kan veel in en hij blijft mooi. Ben er erg tevreden over!
Bij de Action hebben ze een goedkope variant. In 6 kleuren voor 9,99.
Bedankt voor alle reacties :-) . Ik vind persoonlijk de kleur Olive het leukst/mooist!
Persoonlijk vind ik het erg jammer dat je iedereen, maar dan ook bijna iedereen vanaf 15 jaar er mee ziet lopen.

Dat was een paar jaar geleden niet, toen ik m kocht. Maar in tegenstelling tot veel andere leren tassen is ie minder duur. En wel stoer.

Ik vind m wel vaak wat lomp, omdat het juist van wat stugger leer is gemaakt dan de duurdere leren tassen. Nepleren tassen zijn veel minder mooi en lang niet zo sterk vind ik.
Even een vraagje aan iemand ivm garantie op deze mooie maar prijzige tas.

Ik heb 11 augustus een CB gekocht voor mn dochter, die gebruikt hem als schooltas. Echter nu is de rits al kapot, gaatje in het stof naast de waar de "rails" van de rits loopt. Ik wil hier vanmiddag mee terug gaan, want dit vindt ik wel heeeel erg snel... Weet iemand hoe het met de garantie zit bij dit merk en hoe de winkelier hier mee omgaat? Overigens gaat mijn dochter heel erg zuinig met haar spullen om en ze gebruikt de tas dagelijks ivm schoolboeken, het leer ziet er nog prachtig uit, geen schuurplekken en krassen op het leer, dit even om aan te geven, hoe ze met haar spullen omgaat.
quote:Zuigstengel schreef op 15 september 2012 @ 12:41:

Even een vraagje aan iemand ivm garantie op deze mooie maar prijzige tas.

Ik heb 11 augustus een CB gekocht voor mn dochter, die gebruikt hem als schooltas. Echter nu is de rits al kapot, gaatje in het stof naast de waar de "rails" van de rits loopt. Ik wil hier vanmiddag mee terug gaan, want dit vindt ik wel heeeel erg snel... Weet iemand hoe het met de garantie zit bij dit merk en hoe de winkelier hier mee omgaat? Overigens gaat mijn dochter heel erg zuinig met haar spullen om en ze gebruikt de tas dagelijks ivm schoolboeken, het leer ziet er nog prachtig uit, geen schuurplekken en krassen op het leer, dit even om aan te geven, hoe ze met haar spullen omgaat.

Absoluut mee terug gaan. Een vriendin van me heeft een nieuwe tas gekregen omdat er in de hare op een onmogelijke plek een scheur was gekomen.

Alleen is de vraag hoe dat zit bij een rits. Stopt je dochter haar tas niet te vol en komt er dan spanning op de rits en het gebied daar omheen te staan? Want dan is het niet zo gek dat je gaatjes krijgt.
quote:Uncharted schreef op 15 september 2012 @ 13:13:

[...]

Absoluut mee terug gaan. Een vriendin van me heeft een nieuwe tas gekregen omdat er in de hare op een onmogelijke plek een scheur was gekomen.

Alleen is de vraag hoe dat zit bij een rits. Stopt je dochter haar tas niet te vol en komt er dan spanning op de rits en het gebied daar omheen te staan? Want dan is het niet zo gek dat je gaatjes krijgt.Nee, ze stopt de tas niet te vol, want ze hoeft niet elke dag ál haar boeken mee te nemen naar school, en toen we de tas kochten zei de verkoopster dat ze er ervaring mee had dat álle boeken erin konden, dat hebben we thuis ff getest en idd, geen probleem. Dus hoe het nu kan dat die er een gat in de stof zit, is mij een raadsel.
ik heb dezelfde als Male, helaas is de rits stuk (en veel tassen dus vergeet m steeds te laten maken)

(zuigstengel, dat was bij mij pas na 2 jaar overigens.. als ik voorzichtig doe gaat ie wel goed dicht, maar soms splijt ie weer open)

Ik heb er altijd best veel spullen in, dus heb wel de hengsels nog een keer extra laten vaststikken bij de schoenmaker.
Terug gegaan naar de winkel, winkel kon en mocht niets beslissen ( is zo geregeld bij CowboysBelt ) en moet de tas terug sturen, zodat CowboysBelt zelf kan oordelen wat het gaat worden, of een nieuwe tas of de rits maken en het kan wel 2 weken duren.... Sjonge jonge zeg, 1 maand oud en ze was natuurlijk verdrietig, want was en verjaardags kado van ons voor haar. Wordt vervolgd....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven