Cropped pantalon
donderdag 4 januari 2018 om 12:37
donderdag 4 januari 2018 om 12:41
donderdag 4 januari 2018 om 12:43
Ik vind het bij mij niet Mooi, maar dat is omdat mijn huid nogal snel rode plekjes krijgt na scheren, zie je extra goed omdat ik superveel ben. Als mijn benen er perfect uitzien dan heb ik daar hard voor moeten werken met een paar lagen zwelfbruiner en wil ik wel meer laten zien dan mijn enkels alleen. Bovendien lijkt het me koud....
donderdag 4 januari 2018 om 12:53
Dit heb ik ook een beetje, denk ik.
Bedankt voor de andere reacties. Ik zou geneigd zijn om er pumps onder te doen, maar een pantykousje vind ik ook niet echt top staan.
En ik denk dat de broek te hoog is voor een enkellaarsje. Dan valt de broek daar echt nog wel boven.
donderdag 4 januari 2018 om 13:20
donderdag 4 januari 2018 om 13:24
Wehkamp. Merk Mango, veel modellen zijn nu maar 20 euro.konijntje123 schreef: ↑04-01-2018 13:20Ik vind dit juist superleuk en als iemand nog een suggestie heeft waar een mooie voor een prima prijs <60€ kan halen houd ik me aanbevolen.
Maar ontopic: vooral lekker aantrekken waar je je goed in voelt TO. Ik zou het met pumps dragen, erg mooi![]()
donderdag 4 januari 2018 om 13:24
donderdag 4 januari 2018 om 13:35
Ik hoef gelukkig maar weinig buiten te zijn, als ik ga werken. Alleen naar de auto lopen, dus dat is niet zo'n probleem. Ik heb ook zwarte enkellaarsjes met naaldhak, ik dank alleen dat de broek op de laarsjes vallen en ik weet nog niet of ik dat mooi vind.
donderdag 4 januari 2018 om 14:20
Ik heb ze altijd van de WE en draag ze zowel netjes (zwarte of lichte pump met hoge hak), met 'herenschoenen' of met mijn TOMS.
In principe altijd wel met pantykousen, maar als het echt heel warm is wil ik ze nog wel eens van een soort kousenvoetjes dragen. Maar ik draag eigenlijk altijd wel kousen of panty's, ik vind blote benen op het werk echt niet kunnen (net als korte broeken).
Als het echt heel koud is doe ik ze ook wel eens aan met enkellaarsjes, dan doe ik er zwarte kousen onder, dan zie je dus geen/weinig been en dan stoort het niet zo als je aan je bureau ziet, als ik sta zie je dan geen been.
In principe altijd wel met pantykousen, maar als het echt heel warm is wil ik ze nog wel eens van een soort kousenvoetjes dragen. Maar ik draag eigenlijk altijd wel kousen of panty's, ik vind blote benen op het werk echt niet kunnen (net als korte broeken).
Als het echt heel koud is doe ik ze ook wel eens aan met enkellaarsjes, dan doe ik er zwarte kousen onder, dan zie je dus geen/weinig been en dan stoort het niet zo als je aan je bureau ziet, als ik sta zie je dan geen been.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
donderdag 4 januari 2018 om 15:34
Momenteel schijnt een netpanty of panty met anderszinds opvallend motief best hip te zijn. Dus die kun je wellicht ook onder dergelijke broek dragen met een pump of broque-schoen.
Ik vind de broek leuk. Model kun je casual en zakelijk combineren. Je kunt er dus diverse kanten mee uit en dat is wel zo praktisch.
Bij mooier weer sneakersokken, bij kouder week de
Anti zoals ik schreef op pump of broque of een enkellaars en daar kun je uiteraard sokken in dragen.
Ik vind de broek leuk. Model kun je casual en zakelijk combineren. Je kunt er dus diverse kanten mee uit en dat is wel zo praktisch.
Bij mooier weer sneakersokken, bij kouder week de
Anti zoals ik schreef op pump of broque of een enkellaars en daar kun je uiteraard sokken in dragen.