Daith piercing, studio die gelijk mooi sieraad zet

maandag 12 maart 2018 om 22:23
Ik heb mijn zinnen op een daith piercing gezet. Ik vind het zo mooi!
Nu ben ik op zoek naar een piercing studio die ervaring heeft met het zetten van daith piercings, ik zie op het internet veel te oppervlakkig gezette, en das niet mooi.
En ik zoek een piercingstudio die naast het goed kunnen piercen, ook gelijk een mooi sieraad zet. Ik vind die metalen dingen met bolletjes zo onwijs lelijk.
Wie kan me van goede tips voorzien?
Nu ben ik op zoek naar een piercing studio die ervaring heeft met het zetten van daith piercings, ik zie op het internet veel te oppervlakkig gezette, en das niet mooi.
En ik zoek een piercingstudio die naast het goed kunnen piercen, ook gelijk een mooi sieraad zet. Ik vind die metalen dingen met bolletjes zo onwijs lelijk.
Wie kan me van goede tips voorzien?

woensdag 14 maart 2018 om 23:25
Hoe heb jij het piercen en het herstel ervaren? Veel last gehad?littleme2 schreef: ↑14-03-2018 21:47Dat zal waarschijnlijk van lichaam tot lichaam verschillen.
Van wat ik weet liever geen 3+ piercings
Per keer(vers).
Ik heb zelf daith+ inner conch tegelijk laten piercen, geen problemen en ze waren ook simultaan genezen(binnen acht maanden, staat voor dit soort piercings een jaar).
donderdag 15 maart 2018 om 16:40
Het piercen was niet pijnloos maar zeker niet de pijnlijkste die ik ooit heb laten zetten.
Het is gelukkig ook snel gedaan, ik vind het ' na kloppen' het meest vervelend.
Het herstel is prima verlopen, in de ochtend netjes met een antibacterial soap en in de avond met een zeezout oplossing en er vanaf blijven natuurlijk

Er op slapen was lastig in het begin aangezien de piercings in hetzelfde oor zitten(ook nog aan de kant wat mijn voorkeurshouding is qua slapen)maar dat duurde gelukkig een paar weken.
Al met al viel het erg mee en ik vind het erg mooi.
Succes!

woensdag 7 november 2018 om 20:04
Ik heb de daith idd zelf van een nieuw sierraad voorzien.
Zelf heb ik er nu een clicker in, dit was een paar dagen pijnlijk (logisch aangezien een clicker een recht staafje heeft en de daith is met een ring gezet) maar nu is dat helemaal weg(en het ziet er Zo tof uit!).