Mode & Beauty alle pijlers

Dames laptoptas

29-08-2012 14:10 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn werk loop ik de hele dag rond met een laptoptas, deze heb ik van mijn werkgever gekregen en dit is een standaard zwart stoffen ding. Nu wil ik graag van jullie weten wat de ultieme laptoptas is. Ik doe elke dag mijn best om er verzorgd de deur uit te gaan maar pak al jaren die standaard tas mee.

Ik heb besloten te gaan sparen voor een mooie tas. Graag jullie hulp.
Zoiets:

http://www.pipstudio.com/ ... ruit-veggie-big-laptopbag

Vanalles:

http://www.firanet.nl/mode-kleding/bela ... toptassen/
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik weet dat ze bij de mycom ( en Mediamarkt verkoopt ze ook volgens mij ) een bepaald merk verkopen. Lederen tassen, verschillende vrouwelijke soorten. Volgens mij wel tot 17inch ofzo. Hebben ze zwart wit, zebra bladiebla dacht ik. Moet je eens op de site kijken van mycom! Zijn dacht ik wel rond de 70/80euro..

Succes!
Mijn laptop zit in een hoes en ik heb een cowboysbag (lekker stevig) gekocht om de laptop en alle andere zooitje die ik mee wil slepen mee te nemen. Ik vind dat een laptoptas vaak weinig extra ruimte heeft (voor portemonnee, lunch, etc.) waardoor ik dan met twee tassen zou moeten zeulen...
Ik weet niet wat jou "stijl" is, en wat voor werk je doet..

Maar ik heb laatst een mooie bij de berschka gezien..

In verschillende kleuren, wel allemaal lak uitvoering.

Heb gekeken op de website voor je, maar daar staan ze niet op.

Ik gebruik zelf altijd gewoon een grote handtas, omdat ik het fijn vind om alles in 1 tas te hebben. Ik gebruik dan ook gewoon een sleeve.
Ik heb er zelf al jaren eentje van het merk Sushi. Helemaal niet saai

Maar er zijn nog veel meer mooie, gelukkig, tegenwoordig. Had ooit een mooie gezien van een Amerikaans merk, maar die doen nu alleen nog maar luiertassen, heel jammer.
Ik heb een laptoptas bij mycom vandaag, leer, mooi! Wel duur.. 80 euro ofzo
Internagelaktisch
Crumpler heeft wat hippe laptoptassen en -rugzakken.
Ik had zelf leren tassen gezien van 280 euro dus 90 euro is geen probleem.

Ik moet wel een zakelijk tas hebben die bij nette kleding past. Zwart of bruin ofzo beetje stijlvol.

Pip is gewelidig maar de stijl past niet bij mijn werk.
Ik heb er een van castelijn en beerends. Vond het ook lastig een mooie stijlvolle te vinden dus toen maar een smakgeld uitgegeven.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Ik vind de beaubags werkelijk geweldig en dan vooral de Sophia. Helaas past er geen 17" in, maar als je een kleinere laptop hebt, zou ik zeggen: doen!
Hier kun je leuke, eigentijdse en mooie laptoptassen voor vrouwen vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven