Mode & Beauty alle pijlers

Dan maar zo,..

17-09-2012 00:53 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb net een topic geopend over geld terug bij dr adams...of evt een bon, maar miss is mijn keuze niet zo heel slecht graag jullie mening...

Ik heb: http://www.dradams.nl/tom ... ie-leer-zwart-p-1581.html

Maar twijfelde of ik toch deze wilde, helaas daar niet meer in mijn maat bij dr adams: http://tablet.omoda.nl/artikel/32971

Maar miss moet ik niet met die studshype meedoen en toch de bovenste laars houden?

Tuurlijk draag ik wat ik wil maar wil toch even jullie mening. Ik wilde dus een stoer laarsje, wat vinden jullie van de eerste (die in bezit is)

Of de 2e...

Groetjes
Ik vind het typische uit-de-bladen-mode die je, gelukkig, weinig in het straatbeeld ziet. Het flatteert echt helemaal niemand.
Oh ik droeg met 12 een netpanty hoor. 14 ook nog wel denk ik. Hell, afgelopen jaarwisseling zelfs nog!
quote:Femme2 schreef op 17 september 2012 @ 02:32:

Vriendin van me is 38, die heeft die netpanty tijd nog meegemaakt, maar ik toch niet...Mmm..Achja. Geen netpanty dus. Afschuwelijk.Een jaar of 10 geleden was er een netpanty revival, dus die heb jij ook meegemaakt
Nquote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 02:33:

Ik vind het typische uit-de-bladen-mode die je, gelukkig, weinig in het straatbeeld ziet. Het flatteert echt helemaal niemand.Niemand? Dat kun je eigenlijk niet zeggen. Wel als je gewoon het figuur ervoor hebt en goed kunt combineren..
quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 02:35:

Oh ik droeg met 12 een netpanty hoor. 14 ook nog wel denk ik. Hell, afgelopen jaarwisseling zelfs nog!We hebben het nu over búiten de slaapkamer Frizz
quote:S0LEIL schreef op 17 september 2012 @ 02:35:

[...]

Een jaar of 10 geleden was er een netpanty revival, dus die heb jij ook meegemaakt Denk dat ik me verstopt heb ervoor....
quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 02:23:

Oh je hebt gelijk. Ik had zo'n 20 jaar geleden ook hotpants, heeeel kort, met een netpanty. What was I thinking?

Maar goed, toen was ik dus een tiener (zonder smaak. Maar ja, waren ook de jaren 90, wie droeg er toen echt mooie dingen?).

\

Hoho, mijn 'verf-plafondwit outfit' is dus echt wel mooi.Een band shirt (heerlijk vormloos) met flare (met stukken ertussen) jeans. Was grunge. Iedere keer dat ik het draag,voel ik me 20 jaar jonger. Dus dat is echt wel mooi.
quote:Princi schreef op 17 september 2012 @ 02:38:

[...]

\

Hoho, mijn 'verf-plafondwit outfit' is dus echt wel mooi.Een band shirt (heerlijk vormloos) met flare (met stukken ertussen) jeans. Was grunge. Iedere keer dat ik het draag,voel ik me 20 jaar jonger. Dus dat is echt wel mooi.Je mag al trots zijn dat je er 20 jaar later nog inpast!
Oh telt thuis niet mee?

Tuurlijk zijn er wel kledingstukken die niemand mooier maken. Zelfs niet als je het het perfecte figuur hebt en precies kopieert uit een blad. Kijk eens naar de jaren 80, was niks flatteus aan. Nou ja, bijna niks.
quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 02:39:

Oh telt thuis niet mee?

Tuurlijk zijn er wel kledingstukken die niemand mooier maken. Zelfs niet als je het het perfecte figuur hebt en precies kopieert uit een blad. Kijk eens naar de jaren 80, was niks flatteus aan. Nou ja, bijna niks.Ach die oversized periode was anders best handig om bepaalde dingen te verbergen
Princi OMG zo'n broek had ik ook. Van mijn eerste kleedgeld. Wit met gebloemde tussenstukken.

Staat dus ook echt niemand hè!
Achja, ieder zijn eigen smaak...gelukkig
Dat hadden we toen nog niet nodig Sol! Ergens in die tijd hadden we ook leggings zonder rokjes/jurken.
Haha, die periode met tussenstukken in mijn jeans heb ik gelukkig overgeslagen
quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 02:42:

Dat hadden we toen nog niet nodig Sol! Ergens in die tijd hadden we ook leggings zonder rokjes/jurken.

Skibroeken bedoel je toch zeker?

Met van die bandjes om de voeten?

Heb ik ook al niet aan meegedaan, die waren ook bij iederéén lelijk!
Omdat je niet hip was dan!
Oh ja, zo heette dat. Nog lelijker dan de legging.

Jee Sol dat jij in een topic als dit durft te schrijven, jij doet niet eens met de mode mee!
quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 02:44:

Omdat je niet hip was dan!

Echt wel, maar ik ging niet voor lul lopen alleen omdat hip was

Ik was heel trendsettend in die tijd
Die had je inderdaad maar ook gewoon normale leggings. Dat was wel heel erg...

Toen de legging weer in het modewereld kwam vond iedereen het lelijk en nu zie ik er dagelijks mensen mee lopen in de stad..
quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 02:45:

Oh ja, zo heette dat. Nog lelijker dan de legging.

Jee Sol dat jij in een topic als dit durft te schrijven, jij doet niet eens met de mode mee!Ik kijk wel mooi uit, ik draag gewoon iets wat wél staat
quote:Femme2 schreef op 17 september 2012 @ 02:47:

Die had je inderdaad maar ook gewoon normale leggings. Dat was wel heel erg...

Toen de legging weer in het modewereld kwam vond iedereen het lelijk en nu zie ik er dagelijks mensen mee lopen in de stad..Dat er dagelijks mensen mee lopen, wil natuurlijk niet zeggen dat het niet meer lelijk is
Ik volgde de mode op de voet en moest dan erg mijn best doen het ook te krijgen. Tegenwoordig draag ik gewoon mooie kleren.
Sol leggings zijn een top uitvinding. Nu oppassen hè!
Tja mode.. Rekening houden met je figuur is belangrijk voor model van kleding. Anders sla je natuurlijk de plank finaal mis.
quote:S0LEIL schreef op 17 september 2012 @ 02:39:

[...]

Je mag al trots zijn dat je er 20 jaar later nog inpast!

Kostte me wel meer dan een jaar sporten en ja die rits deed het toen ook al niet. Ofzo. En die shirts pas ik 50 kg later nog in. Altijd XL

quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 02:41:

Princi OMG zo'n broek had ik ook. Van mijn eerste kleedgeld. Wit met gebloemde tussenstukken.

Staat dus ook echt niemand hè!

Nou, vind flair mij nog altijd het beste staan, al heb ik nu niet meer van die tussenstukken.

Maar ja ik denk dan ook dat mijn docs mijn beste aankoop ever zijn.

Al zijn mijn high stilleto heels een goede tweede.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven