Mode & Beauty alle pijlers

Dan maar zo,..

17-09-2012 00:53 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb net een topic geopend over geld terug bij dr adams...of evt een bon, maar miss is mijn keuze niet zo heel slecht graag jullie mening...

Ik heb: http://www.dradams.nl/tom ... ie-leer-zwart-p-1581.html

Maar twijfelde of ik toch deze wilde, helaas daar niet meer in mijn maat bij dr adams: http://tablet.omoda.nl/artikel/32971

Maar miss moet ik niet met die studshype meedoen en toch de bovenste laars houden?

Tuurlijk draag ik wat ik wil maar wil toch even jullie mening. Ik wilde dus een stoer laarsje, wat vinden jullie van de eerste (die in bezit is)

Of de 2e...

Groetjes
De flares van nu zijn echt stukken mooier dan die gekke broeken met ingenaaide stukken van toen hoor.
quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 02:49:

Sol leggings zijn een top uitvinding. Nu oppassen hè!Ja, voor als je schoenen te klein zijn voor een dikke panty. En voor als het -15 vriest, lekker onder je broek
quote:Femme2 schreef op 17 september 2012 @ 02:50:

Tja mode.. Rekening houden met je figuur is belangrijk voor model van kleding. Anders sla je natuurlijk de plank finaal mis.Wat een wijsheid femme. Klopt als een bus. Maar dat is soms best lastig als je toch een beetje mee wilt doen met de rest.
Meedoen met de rest, mode op de voet volgen zoals de bladen voorschrijven.. Dat is toch meer voor als je jong bent vind ik. Op een gegeven moment draag je toch vooral mooie kleding die lang meegaat.
quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 02:56:

Meedoen met de rest, mode op de voet volgen zoals de bladen voorschrijven.. Dat is toch meer voor als je jong bent vind ik. Op een gegeven moment draag je toch vooral mooie kleding die lang meegaat.

Eens.

En die je past en staat.
Ja maar dan kun je beter voor kwalitatief betere kleding kiezen dan bijvoorbeeld iets uit een wat goedkopere winkel. De pasvorm is vaak vele malen beter dan bij goedkopere stoffen.
quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 02:52:

De flares van nu zijn echt stukken mooier dan die gekke broeken met ingenaaide stukken van toen hoor.Gelukkig wel, maar toch werd ik raar aan gekeken door mijn vriendinnen om te vragen naar flair jeans, toen skinny in de mode was. Met een skinny voelde ik me niet zo apetijtelijk, wel met flair. Wat een broek wel niet kan doen voor je uiterlijk/zelfvertrouwen.
Ook dat Femme. Maar veel mode dingen vind ik ook niet erg mooi en verdwijnen snel weer uit het straatbeeld. Behalve bij jonge meisjes dan.
Ik weet juist niet hoe ik terug zou moeten naar flare. Kan het niet combineren, for some reason.
Al doe ik niet lang met kleding, ben er snel op uitgekeken en dan maak ik er vaak anderen mee blij.

Heb niet echt dingen die ik al jaaaaaren draag... Schaam schaam..

Ja jasjes en sommige schoenen wel. Maar kleding wisselt snel.
quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 03:02:

Ik weet juist niet hoe ik terug zou moeten naar flare. Kan het niet combineren, for some reason.

Misschien eerst even beginnen met straight.

Maar je hebt ook flare en flare hè.

Benieuwd wanneer dat enorme wijde weer in de winkels komt, dat lijkt ook steeds weer terug te komen.
quote:Femme2 schreef op 17 september 2012 @ 02:59:

Ja maar dan kun je beter voor kwalitatief betere kleding kiezen dan bijvoorbeeld iets uit een wat goedkopere winkel. De pasvorm is vaak vele malen beter dan bij goedkopere stoffen.Eens, maar dan moet je denk ik wel al een stijl ontwikkeld hebben. Ik ben nog altijd blij met mijn h&mtjes, ook al doe ik daar maar een seizoen mee. En wat betreft de basics. Bij mij verschillen ze van mexx tot hema. Verfbadje en alles is weer als nieuw..
Ik kan niet wennen aan die flare, bootcut is toch iets minder wijd onder. Die vind ik dan beter. Of nog mooier: een recht model.
Ja klopt, ik shop ook gewoon bij goedkopere winkels....maar als je moet rekening houden met bv een buikje of kuiten dan zou ik zelf naar iets duurdere merken gaan kijken. Puur alleen omdat de pasvorm mooier is.

Ik hou van seizoenskleding, hup naar de zomer weg en volgende zomer opnieuw shoppen. Behalve met kleding die echt leuk vind.
Dat zeg ik Femme, jij volgt de laatste mode. Dus niks blijft lang up TO date. Daarom zullen mensen je ook jonger schatten denk ik: je waait met de bladen mee. Eigenheid is ook een groot goed, zeker boven de 30.
Sol straight heb ik ook niet. Wel skinnies die niet heel skinny zijn van onderen.
quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 03:09:

Sol straight heb ik ook niet. Wel skinnies die niet heel skinny zijn van onderen.Nee, dat begreep ik al dat je die niet hebt. Maar die zou je dan dus kunnen kopen als je eens iets anders wilt dan skinny
quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 03:08:

Eigenheid is ook een groot goed, zeker boven de 30. Eens.
Frizzy. Ik heb echt wel veel eigenheid. Ook in mijn omgeving krijg ik altijd te horen dat ik een eigen stijl heb dus wat je nou zegt vind ik beetje vreemd.

Shop ook vaak in 2e hands winkeltjes, dingen die niet in de mode zijn. Maar ben gewoon snel erop uit gekeken dat heeft niks met mode volgen te maken.
quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 03:02:

Flare past bij mij met een blazer. Ook met een ander leuk jasje. Maar wel altijd een hemdje eronder wat net over de billen valt.

Daarnaast combineer ik flare soms met een tuniek-achtig iets wat ik strak om mijn middel kan snoeren. Maar ieder lichaam is anders, dus is lastig te bepalen.
Ach ik blijf gewoon in m'n skinny hoor. Kan vast nog wel ff en anders blijf ik wel achter. Staat me prima!
Maar als jij flare zegt Princi, bedoel je dan echt dat hele wijde?

Of bootcut?
quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 03:12:

Ach ik blijf gewoon in m'n skinny hoor. Kan vast nog wel ff en anders blijf ik wel achter. Staat me prima!Denk dat jij het zelfde hebt met je skinny als wat ik met flare heb. Staat ons prima. Gewoon mee doorgaan toch?
Femme maar die eigenheid bouw je dan op door zelf te combineren wat jij in de bladen ziet?

Is ook een vorm van eigenheid hoor, er zijn er inderdaad maar weinig die dat doen (en veel mensen lezen de bladen niet dus herkennen het ook niet).
Volgens mij kan qua jeans echt alles tegenwoordig. Althans, qua model. Niet qua zakken en gekke wassingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven