Mode & Beauty alle pijlers

Dan maar zo,..

17-09-2012 00:53 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb net een topic geopend over geld terug bij dr adams...of evt een bon, maar miss is mijn keuze niet zo heel slecht graag jullie mening...

Ik heb: http://www.dradams.nl/tom ... ie-leer-zwart-p-1581.html

Maar twijfelde of ik toch deze wilde, helaas daar niet meer in mijn maat bij dr adams: http://tablet.omoda.nl/artikel/32971

Maar miss moet ik niet met die studshype meedoen en toch de bovenste laars houden?

Tuurlijk draag ik wat ik wil maar wil toch even jullie mening. Ik wilde dus een stoer laarsje, wat vinden jullie van de eerste (die in bezit is)

Of de 2e...

Groetjes
quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 02:11:

Nou ik dacht, misschien is dat ergens erg hip waar ik niet woon? Hier draagt hoogstens een verdwaalde tiener een broekje met panty.Ik ken wel iemand die héél ver van de Randstad woont die dat draagt En jeansshort met panty. Ik heb het nooit begrepen
Nou ja, 'wij' begrijpen het dus niet, dat blijkt wel!
Hmm. Ik denk toch dat we het hier over een ander soort kledingstijl hebben maar ach.. Haha
Misschien kijken mensen wel niet vanwege hakken maar juist dat korte broekje?
quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 02:15:

Nou ja, 'wij' begrijpen het dus niet, dat blijkt wel!

Nou ja, ik heb er ook niet echt de benen voor.

Jij wel, misschien moet je het eens proberen?
Sja je kan ook hele foute combi's maken met een Bermuda en panty...maar dat is natuurlijk een kwestie van goed stijlen...

Anyway, morgen weer een dag
Haha daarnaast draag ik ook gewoon jurkjes en skinnys hoor...even voor de duidelijkheid. ;)
Ik heb het echt nooit bij helemaal niemand mooi gevonden. Dus nee Sol ik bewaar de korte broekjes voor de zomer, lekker blote benen.
Ach, zoiets als ik postte vind ik niet eens zo lelijk hoor. Ik heb zoiets 20 jaar geleden ook wel gedragen (haha, sorry, alles komt weer een keer terug toch). Alleen zou ik het dan juist heel vrouwelijk maken en dus met goede hakken dragen.
Terwijl ik altijd dacht dat ik heel ruimdenkend ben op modegebied, haha!
quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 02:19:

Ik heb het echt nooit bij helemaal niemand mooi gevonden. Dus nee Sol ik bewaar de korte broekjes voor de zomer, lekker blote benen.

Ik was de smiley vergeten -->

Ik wist wel dat het niets voor jou is
Tja TO, ik zou de eerste laarsjes aanbevelen. Maar niet in camel kleur.

Eerder zou ik nog de dr martins 9 eye aanbevelen (geen idee of ze nog zo heten, maar iig de hoge (halverwege kuit) docs, met rits). Die maken elk liefelijk bloemenjurkje stoer. Uiteraard gecombineerd met een dikke maillot, of dunne panty.

Zal wel iedere fashiongoerroe over mij heen krijgen, maar ik zweer bij mijn king louie en ook top vintage jurkjes gecombineerd met mijn docs. En nee ik kom niet uit a'dam zuid
Hier in Rotterdam zie je ook veel meiden lopen in een korte broek met panty eronder. Ik vind het persoonlijk echt niet mooi, al helemaal niet als je begin 30 bent en dus allang meisje af.

Qua laarzen zou ik kiezen voor iets zonder studs, ik denk dat je daar langer plezier van hebt.
Oh je hebt gelijk. Ik had zo'n 20 jaar geleden ook hotpants, heeeel kort, met een netpanty. What was I thinking?

Maar goed, toen was ik dus een tiener (zonder smaak. Maar ja, waren ook de jaren 90, wie droeg er toen echt mooie dingen?).
Gelukkig word ik 24geschat dat scheelt een hele hoop!

http://www.demoda.es/short-jeans/

Vind zoiets dus echt wel kunnen alleen dan vlotter colbertje..maar ja het is ieder zijn smaak natuurlijk en zolang iemand het kan hebben, niks aan de hand..
20 jaar geleden...dan ben je eind 30 ongeveer? ;) nee geen te kort broekje en zeker geen net panty..
quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 02:23:

Oh je hebt gelijk. Ik had zo'n 20 jaar geleden ook hotpants, heeeel kort, met een netpanty. What was I thinking?

Maar goed, toen was ik dus een tiener (zonder smaak. Maar ja, waren ook de jaren 90, wie droeg er toen echt mooie dingen?).

Ik had geen netpanty hoor

En het waren ook geen hotpants, maar gewoon kleine broekjes.

Was heel revolutionair op het provinciale schooltje waar ik zat Vonden ze allemaal schandalig stads
Ja logisch dat ze je 22 schatten met zo'n broekje!
Maar het zal wel aan mij liggen dan qua kleding haha. Zal me eens op geven voor de modepolitie ;p

Maargoed morgen even ruilen..
quote:Femme2 schreef op 17 september 2012 @ 02:27:

20 jaar geleden...dan ben je eind 30 ongeveer? ;) nee geen te kort broekje en zeker geen net panty.. Nee joh, ik ben niet eind 30
Nee hoor Femme, begin 30. Mocht ik niet aan naar school, welnaar een schoolfeest.
quote:frizzy schreef op 17 september 2012 @ 02:27:

Ja logisch dat ze je 22 schatten met zo'n broekje! Alsof ik dat ook elke dag aan heb 24 bedoelde ik.
quote:Femme2 schreef op 17 september 2012 @ 02:25:

Gelukkig word ik 24geschat dat scheelt een hele hoop!

http://www.demoda.es/short-jeans/

Vind zoiets dus echt wel kunnen alleen dan vlotter colbertje..maar ja het is ieder zijn smaak natuurlijk en zolang iemand het kan hebben, niks aan de hand..Ja, sorry, zoiets bedoelde ik dus net, dat vind ik dus echt niet kunnen als je de 16 gepasseerd bent.
Vriendin van me is 38, die heeft die netpanty tijd nog meegemaakt, maar ik toch niet...Mmm..Achja. Geen netpanty dus. Afschuwelijk.
quote:S0LEIL schreef op 17 september 2012 @ 02:31:

[...]

Ja, sorry, zoiets bedoelde ik dus net, dat vind ik dus echt niet kunnen als je de 16 gepasseerd bent.:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven